- 347 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Reşadiye Öğrenci Meclisi Başkanı Enes Taha Bal ile...
Reşadiye Öğrenci Meclisi Başkanı Enes Talha Bal “Bir Türk için zor diye bir şey yoktur. Her türlü o işi başarır. “
SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ? Bugüne kadar hangi okullarda okudunuz ?
ENES TALHA BAL- Ben Tokat Reşadiye ilçe temsilcisi Enes Talha Bal. Ankara da doğdum büyüdüm. Reşadiye hem memleketim hem de abimin tayini buraya çıktığı için Reşadiye’yi tercih ettim. İlk ve ortaöğretimi Ankara da okudum. 7. Sınıfı ordu da ablamın yanında bir köy okulunda . Kısacası okuma dönemimde farklı okullarda eğitimimi tamamladım.
SORU- Reşadiye ilçe temsilcisi olma sürecinizi anlatır mısınız ?
ENES TALHA BAL- Aslında Reşadiye ilçe öğrenci temsilcisi olmak aklımda yoktu bir anda bazı nedenlerden dolayı adaylığımı koydum ve anlımın akıyla başkan oldum.
SORU- Bize ailenizden bahseder misiniz ? Anne ve babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz nerede okur? Onların size olan desteği nedir?
ENES TALHA BAL- Ailem Ankara da yaşıyor. Babam esnaf Annem ev hanımı. 5 kardeşin en küçüğü olduğum dolayı beklenti de doğa olarak fazla. 3 abim ve 1 ablam var. Hepsinden Allah razı olsun bu hareketi başlattığım zaman arkamda durdular. Hiçbir zaman karşı gelmediler tam tersine bana hep yardımcı oldular.
SORU- Öğrenci meclisi başkanı olarak neler yaptınız bugüne kadar?
ENES TAHA BAL- Şu ana kadar pek bir çalışmamız olmadı ama bahar dönemine girilmesiyle çalışmalarımıza başlama düşüncesindeyiz.
SORU- Bundan sonra neler yapacaksınız?
ENES TAHA BAL- Hayatta inandığım dava ve düşüncede güzel bir şekilde devam etmeyi, Allah ve Peygamber Efendimizin yolundan izinden ayrılmadan bu devlet bu millet için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım inşallah.
SORU- Öğrenci Meclisi Başkanlığı neler yapar? Görevleri nelerdir?
ENES TALHA BAL- Öğrenci meclisi başkanının görevi tüm okullarda ki arkadaşların düşüncelerini alıp onları güzel bir şekilde meclisine sunup orada en güzel şekilde nasıl hizmet edebiliriz diye düşünmemizdir. Ben Reşadiye için güzel projeler düşünüyorum ama bunları burada açıklamak pek doğru olmaz.
SORU- Öğrencisiniz . Meslek olarak neler yapmayı düşünüyorsunuz ?
ENES TALHA BAL- Meslek olarak subaylık düşünüyorum. 5. Maddede dediğim gibi vatanıma milletime aileme kardeşlerime aileme layık bir birey olmak için ve inandığım davada bunun bir aşama olduğunu bilerek bu mesleği seçtim. İnşallah bu sene sınava gireceğim ve Allah’ın izniyle kazanacağım.
SORU- kitap okur musunuz? Kitap okumak size ne kazandırdı?
ENES TALHA BAL- Kitap okumak çok önemli bir olaydır. Düşünce fark etmeden bir bilgeye sahip olmak insanın hayatını değiştirebilir. Ben kitap okumayı seven yanımda yakınımda olan kişilere de tavsiye edip okumalarını isteyen birisiyim.
SORU- Reşadiye Öğrenci İlçe Başkanı olarak neler yapmak istiyorsunuz ?
ENES TALHA BAL- Reşadiye 10000 nüfusu olan bir ilçe. Merkezde ve köylerde toplam olarak ilk , orta ve liselerin toplamı 38 tane okul vardır. İmkanlar birazda olsa kısıtlı. Ama biz elimizden geldiğinin fazlasını ilçemize yapmaya hazırız.
SORU- lider öğrenci olmak nasıl duygu? Lider öğrenci olmak isteyenlere neler önereceksiniz ?
ENES TALHA BAL- Lider öğrenci olmak kolay gibi gözüken ama o kadarda basit olmayan bir uğraştır. Eğer ki aklında fikrinde güzel şeyler olup okulunu ilçesini hatta ilini güzel şekilde temsil etmek isteyen arkadaşlara tavsiye ederim. Zor bir görevdir ama bilirsiniz Bir Türk için zor diye bir şey yoktur. Her türlü o işi başarır. Şimdiden düşünen arkadaşlara kardeşlere başarılar dilerim.
Tanıştığıma memnun oldum. Röportaj için teşekkür ederim. Her şey gönlünüzce olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.