- 626 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Vatan'sız Yalanlar !
Tarih 24 Eylül 2009
"Açılımın hepsi bir anda olmaz. Hazmede hazmede hazmettire hazmettire ilerlememiz gerekiyor.."
(Recep Tayyip Erdoğan)
Tarih 21 Ağustos 2010 Kayseri
"MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin “PKK ile pazarlık yapılıyor” iddialarına karşılık Recep Tayyip Erdoğan;
“Bizim dört kez bunlarla bir araya oturduğumuzu söyleme şerefsizliğini yapanlar bu alçakça iftirada bulunanlar, bunun hesabını her yerde vereceklerdir. Bugüne kadar AK Parti iktidarı olarak terör örgütüyle hiçbir zaman masaya oturmadık, oturmayacağız da. Bizim felsefemizde, anlayışımızda böyle bir şey olamaz. Bu iftirayı atanlara söylüyorum, ey Kılıçdaroğlu, ey Bahçeli bizim masaya oturduğumuzu söylüyorsanız, bu iddianızı ispatla siz mükellefsiniz siz. Hukukta bir kaide var, iddia sahibi iddiasını ispatla mükelleftir. Eğer bu iddianızı ispatlamazsanız müfterisiniz, daha ileri bir ifade kullanmıyorum, çünkü terbiyem buna müsaade etmez.”
Tarih 24 Ağustos 2010 Show Tv
Aynı Erdoğan terör örgütü ile görüşme konusunda;
“Burada bir şeyi birbirine karıştırmayalım. Biz siyasi iradeyiz, siyasi iktidarız. Biz siyasi iktidar olarak, siyasi hükümet olarak hiçbir zaman bir terör örgütüyle veya temsilcileriyle masaya oturup görüşme yapmayız. Böyle bir şeyimiz bizim asla olmamıştır, yoktur, olamaz da. Şu veya bu şekilde çeşitli kurumlarıyla bu tür bazı münasebetler gerekirse devlet onu kendisi yapar. Burada bunu birbirine karıştırmamak gerekir..”
Aynı program da şöyle devam ediyor;
.."Kalkıp da burada muhalefetin söylediği gibi benim arkadaşlarımın veyahut siyasi iradenin görüşmeler yaptığı, masaya oturduğu yani bu, ağır konuştum ama bu bir şerefsizliktir. Böyle bir şeyi kimse bize yıkamaz. Böyle bir şeyi ne ben, ne arkadaşlarım, ne benim bilgim dahilinde siyasi iradeden hiçbir kimse bugüne kadar yapmamıştır, yapamaz..”
Tarih 26 Aralık 2010 TBMM
"Benim milletimin dili tektir, Türkçedir.."
Tarih 6 Mayıs 2011 Aksaray
"Ben hiçbir yerde tek dil demedim. Tek bayrak, tek millet, tek devlet dedim.."
Tarih 26 Mayıs 2011 Niğde
"Ben ne tek dil dedim, ne tek din dedim, hiçbir yerde benim böyle bir ifadem yok. Çünkü, onlar yalan makinesi. Tam aksine bizde ne var? Tek millet.."
Tarih 4 Mayıs 2012 Kahramanmaraş
"Doğuştan gelen üstünlükleri dezavantaj olarak değerlendirmedik... Biz tek millet, tek bayrak dedik... Ama asla tek din demedik.."
Tarih 18 Ekim 2012
"PKK ile görüşen arkadaşı ben gönderdim. Sıkıntısı olan bana söylesin.."
Tarih 28 Aralık 2012
"İmralı ile MİT gibi kurumlar aracılığıyla görüşmeler yapılıyor, bu tür görüşmeler devam ediyor.."
Tarih 16 Kasım 2013 Diyarbakır
Bu süreçte; "Dağdakilerin indiğini, cezaevlerinin boşaldığını göreceğiz.."
Tarih 2 Mart 2015
"İmralı üstüne düşeni yaptı.."
Tarih 23 Mart 2015
"Ben, Kürt sorunu yoktur dediğimde, bunu son derece art niyetli bir şekilde başka yerlere çekmeye çalışıyorlar. Oysa, benim söylediğim son derece açıktır: Türkiye’de artık Kürt sorunu yoktur; Kürt kardeşlerimin sorunları vardır.."
Tarih 28 Nisan 2015
"Artık ‘Kürt sorunu var’ demek ayrımcılıktır. HDP illegal yollarla işimizi sıkıntıya soktu. Çözüm sürecinde karşı karşıya oturulan bir masa yok. Olması devletin çökmesi anlamına gelir. Çözüm sürecinde taraf yoktur, devlet vardır.."
Tarih 6 Eylül 2015
"Eğer 400 milletvekilini alacak ve Anayasa’yı değiştirecek bir sayıyı bir parti almış olsaydı, bugün bunlar olmazdı.."
Tarih 10.02.2016
Aynı Erdoğan diyor ki;
"780 bin kilometrekare ile bu topraklar bizim vatanımızdır. Sıkıntılı yerler var, doğru. İşte bak o sıkıntılı yerlerde şu anda bu kadar şehitler veriyoruz değil mi? Niye veriyoruz? Bu toprakları yeniden vatan yapabilmek için veriyoruz."
Tarih yine 10.02.2016
Ve 7 Ay’da 302 Şehit..
178 Çocuk Babasız, 302 Ana Evlatsız kaldı..
Oysa biz bu Vatan’a bedeli ilk olarak "Size Öyle bir Yurt Aldım ki ebediyen Türk’ün olacaktır.." diyen Başbuğ Sultan Alparslan önderliğin de, 945 yıl önce Malazgirt ovasın da ödemiştik..
Yetmedi, 1453’te Fatih Sultan Mehmet Han önderliğinde İstanbul semalarında Peygamber Efendimizin (s.a.v) müjdesine mashar olabilmek için kanımızla tekrar ödedik.
Oda yetmedi, 1919-1922 yılları arasında Çanakkale, Dumlupınar, Sakarya ve Misak-ı Milli sınırlarının dört bir yanında, "Ya İstiklal ya ölüm" parolası ile yedi düvele karşı binlerce can vererek yine ödedik.
Yine yetmedi, kızıl sovyetlerin Vatanımız ve Milletimiz üzerinde oynadığı kara oyunu binlerce can karşılığında tekrar verdik.
Bu Vatan bedele hiç doymadı, Türk Milleti ise ödemekten!.. Terör örgütü ile yıllardır süren savaşa yine binlerce can verdik..
Şimdi kalkmış bu Ülke’nin Cumhurunun Başı "Bu toprakları yeniden Vatan yapabilmek için Şehit veriyoruz." diyor.
Ulan dün masalarda sattığınız Vatan’ı, bugün bu Vatan’ın Kahramanlarının kanı ilemi almaya çalışıyorsunuz vicdansızlar..
Velhasıl söz çok, anlatmaya kelam yok..
Mevzu derin, sonuç facia..
Konuşanlar yalancı, konuşulanlar yalan, gerçekler korkunç..
"Giriş ballı, gelişme börek, sonuç baldıran zehiri!.."
Satım’da ve yalan’da emeği geçen herkesi, Allah kahretsin..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.