- 566 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sevgili Ş.k !! LAR
Şişman kızların makus talihinden hiç bahsetmişmiydik. Biz şişman kızlar :) aslında çok şanslıymışız . gelen mailleri birleştirerek şu maddeleri sıralayabilirim :)
bu da kendini gizlemiş bir Ş.K
1.Ş.K ’ların her zaman yakışıklı kankaları olur. :) çunku ş.k lar her zaman bir üst geçit hatta tam anlamıyla köprüdür. Aynı İstanbul gibi . Anadolu avrupanın ortak paydası,kesişim kümesidir.Dolayısyla bu ş.k ların muhakkak cok guzel işveli cilveli kız kankaları vardır. ;) Artık ayrıntı vemeye gerek yok dıye düşünüyorum.
2.Ş.k ’lar kalenderdir. Eğlenceli hep kahkaha atan tiplerdir. Hiç gördünüz mü somurtan Ş.k . sanmıyorum. bulundukları ortam da muhakkak kahkahalar havada takla atıyordur. o yüzden bir ş.k yemeğin tuzu gibi gereklidir her ortamda.
3.Yemek deyince :) bunlar nerede güzel ve ucuz yemek varsa bilirler. Eh boşuna Ş.k kümesinde değiller :)
4.her kesimle çok rahat iletişime girer öğrenmek istediklerini çok rahat öğrenirler . :)
5.onlar için kullanılan sıfatlar bellidir. Sempatik tatlı şirin :) artık TDK bile bu kelimelerin karşısına şişman demek yerine SEMPATİK kelimesini cuk diye oturtmuş durumda.
her neyse Ş.K ler hiç bir zaman aşkla sevilmez, aşkla takdir edilmez, aşkla karşılanmaz, aşkla yıkanmaz, aşkla gezilmez, aşkla konuşulmaz, aşkla gözlerinin içine bakılmaz, aşkla aşkla aşkla .....
Onların duygusu yokmuş. kalplerinin bı tomak yağdan oluştuğunu zannediyorsunuz ya öyle değil işte.
Güleç yüzlü oldukları için ( ki keza benim bu) yerli yersiz iş yerinde ÜST’lerinin sosyal hayatta SAMİMİ gördüklerinin gereksiz espirilerine maruz kalırlar.
Yine bişey demezler , belki de diyemezler. İsterler ki onları "anılarıyla" hatırlamak ama zorla yaptırırlar onlara "analarıyla" hatırlanmak .
anliktutucu.blogspot.com.tr/
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.