- 492 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
'BİZ BÜYÜK ÇOMARLARLA UĞRAŞIYORUZ,BU FİNO DA NEREDEN ÇIKTI'N.Fazıl
Türkiye’nin dışındaki aymazlardan dolayı derdi başından aşkınken, içerideki gammazlarla da uğraşıyor. Hükümet yetkililerinin dünya konjonktüründeki mazlum ülkelerle diyaloğu sürdürürken birileri içeride tablo indirildi indirilmedi tartışmalarıyla gündem oluşturmaya çalışıyorlar. Bazen çıkıp arkadaşlar diyorlar bazen çıkıp güney doğu halkına baskı uygulanıyor diyorlar. Ne bilsinler garipler hiç iktidar olmadılar ki devlet nasıl yönetilir hiç tecrübeleri yok ki. Kendilerinden habersiz uçurtma uçuruyorlar. Onlar gökyüzünden habersiz uçurtmalarını uçura dursunlar belki bir gün uyanırlar.
Biriside çıkıp diyecek ki ne yani biz aptal mıyız? Bilmiyorum ama hem kör hem sağırsınız. Birde pabuç gibi diliniz var. Bunları söylemezsem benimde dilim şişecek.
Ülke çok önemli bir dönemece girmişken bunların derdine şaşmamak elde değil. Suriye’de işler iyice birbirine girmişken dertlenmemek mümkün değil. Durum bu iken içerideki aymazlar, karademisyenler ve dışarıdaki DAEŞ,PARALEL YAPI, PKK, PYD, YPG hepsi aynı dili konuşuyor. Yani Türkiye ile kuzey Suriye arasına oluşturulan koridor projesiyle Türkiye soyutlanmak ve yalnızlaştırılmak istendiğini düşünecek olursak: İçerideki ve dışarıdaki düşmanlarımızın büyük şeytan tarafından tek elden yönetildiği anlaşılıyor.
ABD dış işleri basın sözcüsü kalkmış PYD bizim stratejik ortağımız demeye getiriyor. Rusya silah veriyor. İran askeri milisleriyle destekliyor. Bunu bilmeyen duymayan mı var. Sağır sultan bile duydu. Dün Kobani de savaşanların bu gün Cizre, Silopi, Sur, Diyarbakır da savaştıklarını kör olanlar bile görüyor. Dün Irak’taki kandil neyse, Suriye’deki Kobani neyse PYD de, yarın Ermenistan Karabağ’a yerleşen PKK da aynı. Bunun bilincindeyiz çok şükür. Zihinleri ne kadar bulandırsanız, milletin akıllarını ne kadar karıştırsanız, ne kadar belirsizlik ortamı yaratsanız Türkiye uyandı artık. Bilinçli bir şekilde öfkeyle seyrediyor patladığında kimler pirne pirne olur bilmiyorum artık. Hiçbir düşmanı küçümsemiyoruz. Türkiye’ye geliyorlar PKK, PYD, YOG terör örgütü diyorlar. Ayrılınca PYD bizim ortağımız diyorlar. Yok, öyle bişey. Basiretiniz yetmiyorsa bari susun da sizi bir şey biliyor sansınlar. Yok, böyle değilse birileri şu soruyu sormaz mı insana: Bütün bu savaşı terör örgütlerini siz mi yönetiyorsunuz. Bu soruyu soran yanılmamış olur. Cumhurbaşkanının dediği gibi müttefikiniz Türkiye cumhuriyeti mi PYD, YPG ya da PKK mı? Hadi buna bir cevap verin. Sus pus olmayın. PYD’yi koruyorsunuz. Silah veriyorsunuz. Bütün terör örgütlerini finansa ediyorsunuz. Bu nasıl ortaklık demezler mi adama. Bakın şunu kuş beyninize yerleştirin. Bölgesel güvenlik, milli devlet, yerli olmak, iç barış, egemenlik konularını tartışmayız ve kimseye de tartıştırmayız. Bu hak hiçbir ittifaka devlete ve organizasyona terkedilemez. Bunun dışındakiler hikâye. Sade ortamı doldurmaktır. Bütün bu olumsuzluklara rağmen, kirli hesapları olanlara inat Türkiye uyandı gelişti ve dahası var.
Şimdi şunu iyi dinleyin: Orta Asya’dan buyana hiçbir zarar veremediniz. Bin yıldır ayaktayız. Bin yılda geçse yine ayakta olacağız. Ey büyük şeytan seni iyi öğrendik artık. Çabaların boşuna. Necip fazıl üstat ne diyor: ’’Biz Büyük çomarlarla uğraşıyoruz, Bu fino da nereden çıktı şimdi. ’’Evet, biz büyük çomarlarla uğraşırken bu PYD ya da YPG finosu nereden çıktı şimdi.
______________AR________________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.