- 388 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hadi canım oradan
Bir gün insanoglu diz çöker ve şöyle der: "Bu dünyadaki yerim ne ? Ben ne yapiyorum? Ben kimim? Ben sadece para kazanmak için çalışan biri miyim? En luks markalari giymek icin ev,araba,yazlık almak icin mi dünyadayim" der ve eger yanıt buysa bir gun hayatıniz biter ve bu soruyla basbasa kalirsniz. Belki de pisman olursunuz.bugün çalışırken facebookta gezerken gördüğüm acaba bende mi böyle düşünüyorum diye düşündüren arkadaşımın yazısıydı bu. sırayla cümlede ki sorulara kendi cevaplarımı vermek istiyorum !
1.Bu dünyada ki yerim ne ?
Şuan için bu dünyada ki yerim ; ailemden, dostlarımdan, en sevdiklerimden uzak olmak; üniversitede devletin bana verdiği (ve benim bilinçsiz bir şekilde kabul ettiğim) öğrenim kredisini ödemek, ev kiramı ödemek--- otomatik olarak para kazanmak mı sorusuna da cevap vermiş oluyorum---
2.Ev, araba, yazlık almak için mi bu dünyadayım?
hayır . şu an için ev almak gibi bir niyetim yok. Ama araba almak için önceliğim olan kredi borcumu ödemem gerekiyor.;) sanırım otomatik olarak para kazanmak için çalışıyorum.
Ama insanlık içinde muhakkak bir şeyler yapmam gerekiyor gibi de gelmiyor değil. :) mesela ben müthiş güzel bir sese sahibim ve harika enstrüman çalabiliyorum. Mesela piyano dersleri almıştım çok küçükken ve lisedeyken müzik gurubunun solistiydim. Bir köy okulunda çocukları sosyalleştirmek için küçük küçük konserler verip onları müziğe yönelttiğimizde doğrudur. Lakin insanoğlu hayat dediğimiz bahanenin arkasına sığınıp araba almak,faturalarını ödemek için bu tür insani duygularını rafa kaldırabiliyor. Telaşemiz, acemiliğimiz, bencilliğimiz, doyumsuzluğumuz bizi biz yapan acımasız duyguları sebebimiz yapıp gözlerimiz kapalı yaşayabiliyoruz. Sosyal statü bizim için en önemli yapıyor. Adımızı duyurmak, adımızı başarılar kütüğüne kazıtmak için çalışıyoruz. Vicdani karşılıksız sevgiyi unutuyoruz. Hayatı bi mokoko tadında yaşamak için varız . Çünkü bize böyle öğrettiler ve biz şikayetçi değiliz ; lakin şikayetçi olsak diğer zenginler gibi sosyal sorumluluk projeleri altında keyif yaparız.
Zaten bu sorulara evet diyebiliyorsan (ki ben diyorum :) ) hala hayatım devam ediyor. Demek ki daha yapmam gereken bir şeyler var . yani çokta mühim değil bu soruların cevabının evet olması ;)
bakayım pişman olmuş muyum ???
hımm.. evet biraz biraz pişmanlığım var ... Mesela neden müzik aleti çalamıyorum ? Bahanem de hazır... İmkanım yoktu , kulağım ritmik değil ve sesim gerçekten berbatt :))
Neden peki herhangi bir sosyal sorumluluk projesine katılmadın ??
Buna da bahanem hazır... Aslında bahane üretmek isteyipte şu anda üretemiyorum bir bahanem yok. Sanırım içine kapanık, utangaç tembel bir insanım ... Acımasiz bir gerçek diye kayıtlara geçebiliriz :)
Benim küçük küçücük dünyamda ki en büyük sosyal sorumluluğum vergilerimi,kiramı,faturalarımı ödemek ve gerçekten inandığım bazılarına(bazılarına diyorum deşifre etmek bana yakısmaz :) ) kendilerini yetersiz hissettikleri konularda bir takım bir şeyler yapmak... Hımm ne mi yapıyorum ? Orası da sır olarak kalsın bende ... :))
konuyu bağlamaya çalışıyorum lakin bağlayacak bir sonuç bulamıyorum .Demem o ki boşverin böyle gereksiz beylik paylaşımları. ;) amacınız ev araba yazlık vitrinde ki ayakkabıyı almak için çalışmak olsun ... Sadece samimi gülümsemeyi bırakmayın. Çünkü gülümsemek bazılarına yeni kapılar açabilir.. Gülümsemek yeni adımlar olabilir.
Bana açtı ;)
not : başlık için kusura bakma tamamen uydurma ;)
not 2: kusura bakacaksan hiç okuma ;)
not3:kötü eleştiri kabul edilemez :)
not 4 :sanırım sesimle ve müzik aletiyle ilgili gerçekleri yazdım :)
not 5: bu parça benden sana :)
ayrıntılar ve şarkı için : anliktutucu.blogspot.com.tr/ ulaşabilirsiniz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.