- 1513 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Düşmanlarımız (erkek için)
+
Evet efendim, bu günkü konumuz erkekler. Hep kadınları yerip yıkan ben, kadın gözünde doğru yolu bulup, kendi hemcinslerimin canına okuyacağım birazdan zevkle.
Lütfen ama, öyle çakı bıçak savurmalar, TV de izlediğiniz dizilerin etkisinde kalıp silah çekip, kılıç kuşanmalar falan istemiyorum. Çünkü, bu yazının Polatı da benim, Ertuğrul’u da benim. Anlaşıldı, değil mi efendim?
Şimdi gelelim asıl konumuza ve erkek milletinin ne kadar iyi odun olduğunu(kalas da olur) ve harika bir hıyar ve de mükemmel bir öküz olduğunu, ya da zaman zaman mağara, dağ adamı oldunu, cahil, kaba saba bir yaratık olduğunu bilmeyeniniz yoktur, kadın literatüründe.
Hak ediyor muyuz peki bu yakıştırmaları ya da betimlemeleri? Tabiyki hayır. Biz erkekler dünyanın en merhametli ve sevecen canlılarıyız birkerem. Mesela başka memleketlerden gelen turistleri bile bir daha görmeyecek olsak bile çok severiz insaniyet namına tüm merhametimizle. Kaldı ki aynı toplumda birlikte yaşadığımız kadınları sevmeyelim.
Af edersiniz, yine kadın düşmanlığım depreşir gibi olduğu için. Gelelim asıl düşmanlarımıza. Bizim asıl ve gerçek düşmanlarımız fark ettim ki şair ve kibar erkekler. Beklentiyi yükseltip bizi madur ediyorlar hep. Sonra da kimsesiz, yanlız kalıyoruz diye şikayet ediyorlar ya bi komik, bi komik.
Ula hıyar, sokar mıyım hiç seni evime, apartmanıma, mahalleme. Hatta ve hatta sosyal medya hesaplarımdan tut da yaşadığım şehire.
Sonra bizim hatun başlayacak, Ayşe’nin kocası ay ne kadan romantik, nasıl güzel tek taş almış, aman da nasıl nasıl güzel şiirler yazarmış, güller, çiçekler alırmış. Karısını kraliçeler gibi davranırmış aman da aman bizim ki ne bak bir de bildiğin kıllı öküz.
Şimdi gel de sev bu adamı. Erkeklerin yüz karası, en birincil düşmanı. Verecen odunu, verecen kırbacı bunların böylesine dökecen köküne kibrit suyu.
Bütün sosyal hesaplardan silip, mahallenin kütüğünden kaydını sildirmeli böylelerini dünyadan sürgün etmeli başka gezegenlere.
Almıyorsunuz siz de değil mi aşk şiirleri yazan erkekleri kiracı, komşu, şöför...? facebookunuza arkadaş bile almamalı değil mi? Çok riskli.
Biliyorum, biliyorum kadınları anlamak da kolay iş değil arkadaş. Böyle isteyip peduş ayılarla yatmayı seviyorlarken hele, hele öküz altında buzağı aramaya bayılıyorlarken zor, erkek olmak çok zor.
+
YORUMLAR
Şairlerden aşık,
Erkeklerden ise dost olmazmış.
Şiirlerin arkasına saklanan,kadınlara kendini özel hissettiren "kalaslar"naif ve bir o kadar da narin yürekleri
yok etmekten başka ne işe yararlar ki;
Ama erkekler kurnaz ya,kadınların en hassas yerleri kalbi bilirler ve şiirle vururlar o kalbi.Sonra mı.? Sonrası malum kocaaaaaa bir hüsran kadın için.
Yıkım..
Yıkım..
Yıkım..
Sevdiği,güvendiği için hayal kırıklığı sadece.
Yürek kaleminiz tebrik ediyorum
Sular KARASI
Teşekkür ederim güzel ve içten yorumunuz için
Sular KARASI
Selametle efendim. Var olun
işte o ince ruhlu şair görünen erkekler aslında kendilerini şiirde yansıttıkları gibi değilller. ne öküz ne kalas olduklarını taa en başta verdikleri merhabadan bile anlayabilirsiniz. yalnız hemcinslerinize kıyamamışsınız gibime geldi :)
not; yazdıklarına bakıp ne duyarlı-ince ruhlu dediklerimiz tam bir hayal kırıklığı. aklı olan şairden uzak dursun :) onlardan ne dost olur ne aşk :)
Sular KARASI
Ya bana da yazsınlar mrb, slm, nbr... Bende istiyom banane yaf :(
Hiç beni eklemiyorlar öyle, mesaj da atmıyorlar. Anlıyorum ben sizi ama sizde beni anlayın lütfen.
Çatır çatır çatlıyorum bir bayan arkadaşım bu gün bana 50 tane mrb li mesaj geldi diyince :(
Vallahi sairden dost olur olmaz bilmem, aşk olur olmaz onu da bilmem. Fakat beklentilerimizi yüksek tutuyoruz sanki onu biliyorum :)
Teşekkür ederim cesur yürekli şairim. Selam ile iyi akşamlar
-Sude Nur Haylazca-
tam da bu beklentimizi yüksek tutuyoruz, o dizelerdeki naif ince ruhlu serzeniş-seslenişteki değilde sıradanlıkla karşılaşınca hayal kırıklığı...
şairden sevgili olmaz o kesin, dost olur olmasına da erkek şairler bu konuda zorluyor şansını sanki, şıp ve şap sevdiler mi nedir. ortaya karışık aşk sunum gereği midir nedir bilemedim. ayrıca o aşk şiirlerini de hep hayali bir kadına yazıyorlar marifetmiş gibi bunu söylerler hep (yani çifti tanıyorsunuz diyelim ve soruyorsunuz × mi yooo kendime-Hayalime. o vakit elini tuttuğun-yol arkadaşın-sevgilin...?). genelleme yaptım af ola :)
bir daha aşık olursam şaire şiir olayım demiştim
o da olmadı da :) haçan böyle
duyarlıyız muyarlıyız ama aşktan uzağız :)
Sular KARASI
Bence bu savaşı siz kazanacaksınız, eminim. Ve dilerim özü sözü bir, bir insanla karşılaşırsınız bir gün.
Son olarak kişisel kanaatimdir;
Şiir işi zor iştir. Delilikten onceki dahilik gerektirir. Becerene aşk olsun
-Sude Nur Haylazca-
dahi olmaya çalışırken delirir şair
kim kime dum duma bir seyirde dünya
:) delilik adettendir
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim
sevdiklerinizle mutlu ve sağlıklı yaşayınız
Öküz severler de var sonuçta. Tercih meselesi yani :) O hemcinslerini ortadan kaldırırsan bu tercihi yapacak olan kadınlar mağdur olur :) şiir yazıp öküz olacağına , düz adam olsun ,içi dışı bir ,dimi ama :)
Sular KARASI
Yok abla fabrikası kapandı dedik mi mecbur olanı alacak :)
Hem öküz değip geçmeyin çok güzel trene bakar. En efsane bakış onda :))
:) İlginç bir gözlemdi.. Ama bana kalırsa kadınların beklentileri.. ne şiir yazılması, nede tek taş alınması.. diğer hanımlar katılır veya katılmaz lakin erkekten beklenilen sadece sevgi.. Değişik ve gülümseten anlatımı keyifle okudum.. konunun umarım devamı gelir.. :) Saygılarımla..
Sular KARASI
Başlangıçta sevgi yetecekmiş gibi görünsede, cinsel isteklerin karşılanmasından tutun da mutfak ihtiyaçlarına kadar maddi bir çok sorunla karşı karşıya geliyor çiftler.
Çağımızda beklenti çok yüksek maalesef insanlarda. Oysa bir ev almak için otuz sene çalışmaları gerektiği matematik işlemi daha ilkokul sıralarında öğretilmişken.
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Devam etmek istiyorum ama üstümde çok baskı var :)
Selam ile efendim
gülümsettiniz beyefendi...
anlatımı çok güzel lakin içeriği kimilerince tartışılır.
beğeni ile okudum saygılarımla
Sular KARASI
Tartışmazsak daha iyiyi bulamayız efendim.
Selam ve saygılarımla. Var olun.