- 976 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
PARAMPARÇA
Yazmaya karar verip sözcükleri sıralamaya başladığımda durup düşündüğüm olmamıştır çoğunlukla.
Kaleme aldıklarımın büyük bölümü deneyim gözlem birikim ve izlenimlerime dayalı konulardan oluşur. Sade yalın içten ve samimi duygu ve düşüncelerimin ifadesidirler. Bu nedenle bana zorluk çıkartmazlar.
Kalemim oldukça pervasız dilim de en az onun kadar özgür dolaştığından olsa gerek arkalarına bakmadan koştururlar dolu dizgin.
Bu durumdan rahatsızlık duyanlar olsa da ben övünç duydum her zaman. Samimiyetin dürüstlük ve açık sözlülüğün olduğu yerde kötülükler barınamaz zaten. Acı ve kırıcı da olsa sözlerimi esirgemem insanlık adına. Buna karşın duygusallık hücrelerine işlemiş iflah olmaz bir duygu insanıyım da.
Bu akşam çok yoğun duygusal anlar yaşadım yine. Bazı karelerde göz yaşlarıma hakim olamadım. Acı acı aktılar yüreğime. Üzüldüm. Düşündüm. Bütün karakterlerin yerine koydum kendimi. Empati kurmaya çalıştım pek kolay olmasada.
Harun: nefret ettiklerimin başında geliyordu. O sokak köpeğini koruma altına alması o anlık da olsa kendisine sempati duymamı sağladı.
Yılanın ve asalağın başı Rahmi: hala namlumun ucunda.
Hazal ve Cansu’ya sabırlar diliyorum içimden sürekli.
Ozan için ne söyleyeceğimi şaşırdım. Vicdan azabından ölmeliydi aslında.
Dilara…Gülseren’in ölümüne içten içe sevindimi yoksa..
Özkan: Gülseren’i kendi deli aklıyla ne çok sevmiş meğer. Gel gör ki bunu anlamakta çok geç kaldı.
VE
Cihan…
Bir erkek için en büyük hazine bir kadın tarafından sevilmek gerçekten. Karşılıksız koşulsuz belki de nedensiz. Kaldı ki bu kadın değil ölesiye sevdiği bir erkek için. O erkeğin sevdikleri için bile ölümü göze alabilmişse. Ve bu kadın hayatının hiç beklenmedik bir yerinde karşılıklı aşkı ve sevgiyi bulmuş çilekeş bir kadınsa. Ve bu kadın gıpta edilecek erdemlere olağanüstü güzel bir yüreğe sahipse.
Su gibi özel su gibi yararlı, su gibi vazgeçilmez ve su gibi yaşam kaynağı ise tıpkı Gülseren gibi..
Doymadım ki ben cennet kokuna
En sevdiğin masal bitmemişdi ki
Anlattım anlattım sonu yok ama
Erken değilmi bu veda...
Bembeyaz gelinliğinin sol yanında açılan yaradan sızan kan lekesi kırmızı bir gül gibi açılıyordu git gide..
Ve bu onun sevdiği adama son armağanıydı sanki..
Unutma sevdaya kurşun işlemez gülüm..
Bir hikaye bir senaryo bir televizyon dizisi gibi gelse de bazılarına. Hayır!
Aşk hala var. Sevgi hala yaşıyor yüreklerde.
Birlikte yaşanılan süreç ne kadar kısa da olsa vedalaşmadan ayrılmayın..
Paramparça olmuş yüreğinizi kimse onaramaz sonradan..
YORUMLAR
Çok sevdiğim birisini bir işe sokmak için uğraşıyordum.
Yalvarıyorum, lütfen onu işe al, gerçekten paraya ihtiyacı var, eğer işe girerse eminim hayatı değişecek, zor durumda diyorum sana anlasana gibi , hiç olmaz sa bir kez dene gibisinden laflar söylüyorum ve tamamen art niyetsiz, ama söylediklerim bence doğru olandı.
Ben onun o sırada bize geldiğini fark etmedim, sokak kapısından bizi dinlemiş.
O' nu görünce bozulmadım desem yalan olur.Bunlar gerçekti belki kendisi de bunları söylerdi.Söyleyeceğinden de eminim.
Bana dik dik baktı. "Sen kim oluyorsun da benim hakkımda bu şekilde konuşuyorsun, ben ve benim hayatım bu kadar değersiz mi" hem de avaz avaz bağırarak.
Ben bu konunun devamını yazmayayım, ama; onun hayatını değiştirdim ve bununla da gurur duyuyorum
Ve ben daha sonra kendim için düşünmeye başladım,
Ve ben kendimi değersiz görüyordum Bunu anladım. Hayata karşı bir bakış acısı yakalamıştım.
Ve ben o günden sonra benim için çok değerli oldu.
Ben değerliyim hiç kimse için kendimi feda etmem :)))
Aşk gerçekten var mıdır yok mudur ? Bilmiyorum
Hayat ya siyah yada beyazdı benim için
Gride hiç bir zaman olmadım
Ya hepti, ya da hiçti..
nedendir, bilmiyorum
iki gündür bir şarkı
ağlamadan çalamaz hiçbir saz
seni hala seviyorum
hayallerim hayal oldu
sence bu son revamıydı
hayallerim hayal oldu
bu son bu aşka revamıydı
söz vermedik hiç biz birbirimize
bu hayat nasıl bir araya getirdi ikimizide
teselli yok bu aşkın
çaresizim biliyorum
ağlamadan çalamaz hiçbir saz
seni hala seviyorum
ölüyorum ölüyorum çaresizim biliyorum
ağlamadan çalamaz hiçbir saz
seni hala seviyorum
Öylesine derin duygular içinde yazılmış bir şarkı,bir insan ne yaşamış olabilir ki; bu denli duygulanmış..acı çekmiş..
Keşke kendisine değer verseydi bu acıyı çekmezdi diyorum:))
Çok uzattım...
Tebrikler
Selam ve sevgiler...
DEVRİM DENİZERİ
Benden de çok selam ve çok sevgiler..
Akşam her zaman olduğu üzre annemdeydim ve onun dizisi paramparçayı- annem darma dağınık diyordu.
izledim.
Dizinin son sahnelerini izleyemedim ama Gülseren'in öleceğini biliyordum.
Birisi bana aşk yok Nazik demişti.
Sahi aşk var mı?
tebrikler,
siz de benim gibi doğal, içinizden geldiği gibi yazıyorsunuz.
sevgilerimle..
DEVRİM DENİZERİ
Canım benim çok seyrek giriyorum deftere. Ancak ne kadar sevilip okunduğunuzu biliyorum..
Sevgi selam ve iyilikler gönderiyorum güzel yüreğinize..
Cemal sureyya'nin sözünü düşününce hiçlik makamı ile ilgili nasrettin hocanın fıkrası geldi aklıma; der ki karşısındaki kabarana"ben yıllar sonra senin geleceğin makama ulaştım" .Sevgilerimle beğeni ile okudum
DEVRİM DENİZERİ
Sevgi ve selamlarımı yolluyorum esenlik dileklerimle birlikte..
Şüphesiz ! Bir kesinlik bildirir mi ? Kesinlikle ! Bence her ikisi için en makbul olan ''bence'' kelimesini kullanmak...
Bence benim duygularım çok çaresiz. Bence ben demeliydim. Sonra seviyorsun,ama sevilmiyorsun. Sonra tek ediliyorsun ama terk edemiyorsun. Sonra ağlıyorsun ama ağlanmıyorsun. Sonra ?
Sonra ''Empati'' diyorsun !
Bugün hepsinin yerine kendimi koydum. Yarın hepsi olacağım. Bir sonra ki gün, hepsi tarafında hiç' olacağım...Biliyorum ! Sende bil ''ben hepsini seviyorum'' Bir tek kendimi sevemedim. Bunu da sen bilmiyorsun !
Biliyor musun , dünde ''Empati'' yapmıştım. Ama söylemeyi unutmuşum !
Ben herkes olabiliyorken, keşke herkeste ben olabilse... O zaman sevgi de ,aşk'ta elden ele dolaşacaktı .
sevgiler...
Lutfiye Canacik
CaNMaYBuLL
Ben sigara kullanmıyor, içki içmiyorum. Ama şu sıralar çok öksürüyorum. Fakat siz de bana çok öksürüyorsunuz sigarayı bırak, içki içme diyorsun.
Hayy allah :)
Ben ne diyorum, siz ne anlıyorsunuz.
DEVRİM DENİZERİ
selamlar..