- 1102 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Pazar Bedduası
+
Bana böcek vermeyenin Allah belasını versin. Şeyi kökünden kuruyup düşsün. Ya da altı okka şeyinde çıban çıksın.
Elini attığı kırılıp dökülsün. Bir mutlu gün yüzü görmesin. Derim derim gerilip üzüm üzüm üzülsün.
Çocuğunu organ mafyası, eşini anasını babasını uzaylıklar kaçırsın. Kimse yüzüne bakmasın. Sivilciden kaşı, gözü, hatta burnu dahi görülmesin.
Gözü şaşı, ayağı topal olsun. Köpek ısırıp kedi çırmalasın. Kurtlar parçalayıp ayılar yesin. Gri Gandalın çamurdan çıkan yaratıkları tecavüz etsin. Kötü yola düşüp iyi yola varamasın.
Üç günde bir evini, beş günde bir ofisini soysunlar. Bankalardaki paralarını hackerlar alsınlar. Arsası, tarlası, evi barkı neyi varsa kadastrocular üstlerine geçirsin. Telefon dolandırıcıları da üstüne üstlük soğuk sular içtirsin.
Bir güzel anı, bir gülmesi zehir zıkkım olsun. Ne tatlı yiyebilsin, ne yediği acıyı bile bilsin. Ot gibi yaşayıp öküzün tekine yem olsun. Olmadı filin bastığı ot olsun. Çıkçığı çıksın, üzerine tuz dökülünce eriyen sümüklü böcek deneylerinde kullanılsın.
Her güne diotinde kafası kesilerek başlayıp akşama kadar başsız dolaşsın. En ağır işgenceler görüp. En harlı ateşlerde yansın. Yansın yansın ama kül olmasın. Sonsuza kadar ateşe odun olsun.
Çirkin olsun kimse sevmesin. Sevdiği kimsede bir kerecik olsun güler yüz göster mesin. Allah hepsinin belasını versin. Ettiği dua yaptığı sevap kabul görmesin. Sağ omzundaki melek kör olsun. İyilik defterine diye hep kötülüğe çarpı koysun.
Cenneti rüyasında bile görmezken her an cehennemi yaşasın. Arabasını boydan boya çizip tekerleklerini patlatsınlar. Kaşını gözünü dudağını patlatsınlar. Dişlerini kırıp avucuna döksünler, eline versinler ayağını kırıp.
İni cini, olmadı elin çini musallat olsun. Ettiğinin milyar katı da bana hak, bana helal olsun. Dökülsün kanı, acısın canı. Çıkmadan canı çeksin cezasını.
Çok Amin.
+
Not: Bu bir beddua örneğidir. Gerçeği değildir. Sitemizin değerli seçki kurumu ya da editörleri ile uzak yakın bir alakası yoktur. Hepsi çok değerli. Çok saygın insanlardır. Hepsine de selam eder saygılarımı sunarım.
YORUMLAR
Ben de notunuzun sonuna Amin diyeyim.saygilarimla