Şehidimiz Var
Hadi yine vatan sağolsun diyelim..Her zaman ki gibi..Bitmeyeceğini bile bile biter diye bekleyelim..Şehitlerimizin anları,babaları,yetim kalan çocukları ve biz kime duyurmalıyız sesimizi..Vallahi yeter..Bir şey yapsın artık o büyükler..
Mekanın cennet olsun Şehidim..
S.K.
NiLaS
6 şubat 2016
YORUMLAR
Şehidimiz var.. her gün var, emperyal şeyiyle devlet olacağını sanan şerefsiz etnik ırkçı ve faşistler, artık hiç saklamadan içlerindeki ağababalarının emekli askerleri ve silahlarıyla, açık açık yiğitlerimizi şehid ediyorlar.
Vatan içindir amenna da, niye hiç ulus toplumsal bir tepkimiz yok, bu bir.. ikincisi ise emperyal devlet beslemesi bölücü güruhun "çözüm süreci" denilen ihanet zamanı zarfında, bugünlerde verdiğimiz şehitler için hendekler kazıp, yığınak ve sığınak yapmalarına ne diyeceğiz?
Ya bunlarla masaya oturup, "koordinatör ülke" dedikleri sömürgeciler nezaretinde bunları silahlandırarak, her yeri tuzaklamalarına seyirci kalanlara ne diyeceğiz?!
O kadarla kalsa iyi; birde bütün bunlara rağmen akpkk'na hala destek veren Türklere ne diyeceğiz?
Hdpkk'na barış-marış diye oy veren Türklere ne diyeceğiz?
Asıl sorun ve ürküten umutsuzluk iklimi buradadır.
Göktürkmen tarafından 2/7/2016 9:42:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Barış dolu bir dünyaya kavuşamayan duygularımız, insan olamayan aklımız ve her gün Tanrıya karşı dinmeyen ben’lik duygularımız…
Dünyanın en geçerli kanunu, dünyayı yaşamak ve dünyada yaşatmaktır. Bir ırk uğruna harcanan bedenlerin, ölürken ırkından uzak, ırkların olamadığı bir yere gittiğini bilmek istememek çöküştür.
Çöküş içimizde başlıyor ve bütün bir dünyayı sarıyor…Ne şehitler geri geliyor ne de şehit verilecekler eksiliyor..
Birilerinin çıkarlarına feda edilen canlara yazık diyorum, yazık !!
saygılar