- 681 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kesik
Garip bir akşam siyahı.
Gölgesi zihnime vuruyor. İç içe girmiş karartılar unuttuğum adamın yüzünü hatırlatıyor. Yüreğimde unutamamış olmanın tuhaf pembesi var. Çok kötü bir kadınsın, diyor siyah çizgilere bulanmış aklım.
Ah aklım! Türlü oyunları çözememiş, onlarca kuru gürültüyü içine sindirmiş, dağılmış da toparlanmayı bilememiş aklım.
Yine sancılarım artıyor. Hatırladıkça dirilen bir ölünün sesi yankılanıyor içimde, ölmüyor.
Ah saklım!
Beni dibi görünmeyen bir kuyuya attılar. Yollarım bitmek bilmez çukurları saklar.Ayaklarımda yılların külfeti var. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Ben kimseyi tertemiz sevemeyeceğim.Bir gri leke kalacak aşkımın içinde.Ömür boyu silik bir hatıranın bıçağı duracak kalbimin sol kapağında.
Unutmayacağım.
Keşke hafızamın acılı sokaklarını tuzlasalar, uğrak duraklarında kayıp düşmesem keşke.
Keşke gözlerimi kapatıp ne yaparım, dediğimde sıkı sıkı sarıldığım anlar düşmese hatrıma.
Bir yola baş koyup, kaybolsam.
Bizi iki bilet kestiğimiz otobüste bulsalar.Ayrı koltuklarda aynı hayali düşlerken.
Öldürürler mi?
O hayal içinde beli bükük bir dünya kurmuştur, kırdı kemiklerimi.
Kalbini oydu.
İçi taş dolu bir yığın.
Ah acım!
Seni topraklı bir yolun sonunda bekleyeceğim. Kalbimde kesik bırakan hançer şarkısını dinleyeceğim.
Söyle, olur mu?
NURAY KAÇAN
İZMİR- 2016
YORUMLAR
Kalmak acı veriyor gitmek kadar…Gitmek unutmasa bitmek bilmiyor…
Yere vuran gölgemin resmini çizmen için sana ne gerekiyor ? Önce beni bana anlat sonra kendini, önce beni bana dinlet sonra kendini…Çıkmaz sokakların köşe başlarında her zaman karşılaştığın seNsen eğer, uğraşma !
BirGün, istediğin duygun, yarın istemediğin bir başka duygunun düşmanı olacak. BirGün, hislerin belki de seni her zamanki gibi kandıracak.. Kanma !
BirGün, güzel duyguların ile kendini harmanladığında sen .kendin olacaksın, unutma !
Sevgiler…