Huzur
Huzur
Ne seninleyim ne de sensiz, halimi ben bile çözemedim. Hem aşık gibiyim hem de hiç aşık olmamış gibi yeniden sevmeye hazır bir yüreğe sahibim. Hem güneşte yanmayı hem de yağmurlarda ıslanmayı isterim. Bir yanım seni görünce sana söyleyemediklerimi söylemek isterken, diğer yanımda susuşlarımın destanını yazmamı istemekte.
Seni yitirdiğime gönülden üzülmeme rağmen, başka bir açıdan baktığımda seninle aşkın o kadar ıstıraplı bir duygu olmadığını gördüm. Hicranlarım yokluğunda gözyaşlarımla eşlik etse de seni düşündüğümde iyi ki varsın dediğimde bir an olsa bile dertlerimi azat ettim.
Sen gitsen bile mesafelerce bana uzak olsan bile dualarımız olsun huzuru tekrar isteyelim, sevdamızın renginde, aşkın tazeliğinde umudumuz gibi bitmek bilmesin.
YORUMLAR
huzur yazısının içtenliğine dalıp gitmişken Ahmet Hamdi Tanpınar'ın Huzur adlı romanını anımsadım birden. hani sözüm biraz sokak jargonuna kaçacak biliyorum, olsun. "kader kime şikayet edeyim seni bilemem, alnıma yazılmış yazısın silemem" örneği,tüm duygular nakşedilmiş beyin denen ilahi merkeze. olaylara iyimser pencereden bakmak en güzeli. gülmek, gülebilmek...küçücük olaylara kapılıp üzülmemek ne güzel. alem büyük biz zerreyiz. huzurlu günlerimiz bol olsun insanlık adına...