- 634 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili cumaa
evveetttt ! kahvem yanımda bilimum kilo almamak için aldığım kagıt kıvamında ki krakerimsi (sağlık için sağlık) şeyler de yanımda ee makine de çamaşırlar heh tamam kıvamdayım
Cuma ;
bilindiği üzere cuma günü benim doğum günümdü. :D yok yok henüz pastamdan dansöz çıkartmadılar oyle seyler olmadı elbette :) tabi ki ilk kutlayanlar seronomisini "sevda" yaptı :) tırnaklıyorum onu çünkü tanıştığımız günden beri beni tırnaklıyor ömür törpüm bayır gülüm yaban elmam benim . aslen ordulu ama fındık kurdu dıyemeyeceğim onun için tam bir canavar canavarr ayyy ayyy ( kesinlikle dünya bir yana o bir yana) arkadasından Gülhan. Benim başyapıtım :) Gülhan benim liseden arkadasım unı arkadasım ev arkadasım :) tam ergenlik arkadasım o cok ayrı havası olan bir insan heyecanlı coşkulu gerçekçi olağancı onu da cok sevıyorum .. ( Gülhan kesinlikle anlatılacak) diyee devam eden seruven.. ama o gün bana ilk kez çiçek geldi .. İlk kez... hemde orkide ! birgül ablam yollamış.tabiki bir erkek yollamaz allah aşkına yapmayın ya :) :) :) şen şakrak kahkahası bol ablama cok cok tesekkur ederım . ilk kez doğum gunumde çiçek aldım. hemde hıc beklemıyorken .. daha sonra buluz ( yazılışını halennn bilmiyorum , sözlukten ya da google dan bakamam ).. Sultan sofrası nın sultanları almış azız abimle kader ablam. daha önce de demiştim benım manevı ailem onlar. Aziz abi ben bişey demeden beni çok ıyı anlıyor. hemde çok ıyı.. Sen içindeki güvensizliği bastırıyorsun özge dedi bana. çok eglencelisin ama bişeyleri gizliyorsun korkmaa dedi korkma adım at devam et dedi bana. Ben oraya yemek yemege gitmiyorum ben oraya sohbete de gitmiyorum beni seviyorlar dıye gidiyorum benı gerçekten karşılıksız seviyorlar..aa bugun babablar günü hemen aramalıyım ...
Ah! kader abla ütü yapıyormuş, aziz abide dükkanda yarın için yemek hazırlıyormuş. birazdan ona Face den yazarım artık. :) gözlerinin içi gülecek ya eminim Aziz abim benim ya !!
Canım annem babam ! canım kardeşlerim benim! onları gerçekten çok çok seviyorum .. yaptıklarını anlatmıyorum .. :)
işten çıkıp eve par topar gelmenin sinirini yaşarken bir de Eskişehire otobus bulamamnın sinirini yaşadım. doğum günümde yollarda süründüm resmen . :) neyse Allahtan büşra vardı yanımda acayıp bı yere tostcuya göturdu beni.. tostcuda ne totdu; 90 derecelik rampaya çöreklenmiş yer çekimiyle dalga geçer gibi yedik tostcuklarımızı . tostcuk dıyorum o sırada mıdeme göturmeye çalışırken bir yandan da düşmeyeye çalışıyorum ne yediğimi bilmiyorum :D :D :D ama gerçekten güzeldi... ben begendim..
otobuse bindik ve otobus ınadına ınadına gec gıttı! sankı hersey bana ınatt yavaş ilerliyor .. neyse ben dogum gunum bıtıoo bıtıoo dıye dıye esk e vardım ...neyse hemenn bı sarı taksi çevirdik bindik gidiyoruz. ben bi an takside olduğumu unuttum ve tutturdum sarkı soyluorum derken taksıcın diğer taksıcıye tamam komıserım demesıyle kendıme geldım.. "pardon siz komsirem mi dediniz? -evet hanımefndı her zaman takcılerde gizli polis olur dedi ve başladı Eskişehiri kötuleyıp kendısını övmeye.. aman yarabbim Sankı Fbı ’da ajan Cıa ’de istikbaratcı ( o ne öyle ya baharatcı der gibi :D ) baktım sohbet uzuyacak incez biz dedim ve eve varmadan indik.. beynımı utuledı resmen anlattıda anlattı .. madem polıssın neden para alıyorsun lan artıstt !! dıye ıcımden bagırdım ona .. sınır herıf. zaten herkes bı artıst olmuş hey yarabbım .. neyse dedım madem indik çekirdek alalım :D :D sonra ben koşa koşa eve koştum.. cunku annemlerı cok özlemıstım çunku onlarsız doğum gunum omasın ıstıyorum.. :( hem cuma hem doğum günü olduğu için bana çifte bayramdı ...
sevgili özge iyi ki doğdun .. ıyı ki be!! hayat gerçekn çok guzel. koşarken duserken yerken hapşururken sinirliyekn ağlarken nefret ederken komıkken :D hayat güzel vee son 20liliklerden son selamlar...
not:38 merakla beklenirken 28 den küçük elveda :D
Özg ;)
YORUMLAR
saygı-sevgi değer EDEBİYAT DEFTERİ arkadaşım, yazınızın anlatımının akıcılığına ve içtenliğine ne denir? koskocaman bravo, çok hoş bir yazı olmuş denir. işte ben böyle bir ülke, böyle dünya istiyorum. yalansız riyasız içi dışı bir olan insanların alemini. kutluyorum.
Önce güneş doğar ve güne adını verir...Gün tökezlese bile bir adı vardır takvim yapraklarında..Adı cuma'lar...dan geçer..
..............
Yazmak için, bir günün kırıntısını sevmek yeter...İçinde cuma'lardan kalan sözleri aşırmak yeter...Yeterli ölü zamanın ölümsüzlüğüne bir iki kelime verebilelim...
saygılar...
CaNMaYBuLL tarafından 2/19/2016 4:27:15 AM zamanında düzenlenmiştir.