- 999 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zika
"Belinin kuşağını, zıpkanın uçkurunu olur olmaz gevşetirsen zokayı da zıkayı da yutarsın" gibi anlıyorum ben bu son salgını.
Sida
Ebola
Sars
Kuş gribi
Domuz gribi
Kırım-Kongo kenesi
Zika...
Yeni yeni belalar sarılıyor insanlığın başına. Belki eskiden de böyleydi. Kıran olur, duman eder biterdi, isimlendirilmezdi.
Ne vabalar, ne cuzzamlar, ne frengiler, ne sıtmalar, ne veremler gördü de kırıldı insanlık.
Brezilya, 500 yıllık bir devlet. Çok büyük. 12 Türkiye sığar içine. Uçsuz bucaksız ülke, sonsuz doğal zenginlikler. Acı tatlı birçok anıdan süzülen özet; ABD’nin antreposu/deposu oluşu. Brezilya nerdeyse ABD kadar olanakları varken, neden ABD tarafından sömürülür. Neden Brezilya Cumhuriyetinin yöneticileri ABD’nin depo memuru gibidirler..?
Zika bir virüs salgınıymış, çaresi yok. .ivri sinekle ve bir de .ikişmekle bulaştığını anons ediyorlar. Güney Amerika kıtasında ve Brezilya merkezli ortaya çıkmış. Yok efendim 70 yıldan beri varmış da ciddiye almamışız. Afrika’da da, Asya’da da, Okyanusya’da da görülmüşmüş.
Bu amansız illetin aşısını/dermanını Hindistan bulmak üzereymiş. Şu Çin-Rus makasında ezilen mütevekkil hint fakiri.
Zika sapık virüs. hamile kadının rahminde hatta cenin zarfının içinde, hatta insan adayının beyninde işlem yapıyor. Yani yeni nesil mikro-sefal veya mikrop-sefili olma tehlikesiyle karşılaşma durumunda. Beyin normalden küçük ve insan yığınları akıl fakiri oluyor.
Yaşadıklarımızdan öğrendiklerimize dayanarak hemen teorimizi geliştirebiliriz:
Vaziyet kötü
O’lum kolla dötü.
Zorla-şerle elde edilen makamlardan, servetlerden feragat edilmez, asla.
Ölümdür kurtuluş.
Servet ve saltanat ölüm korkusunun en büyüğünü yaşatır.
Ölüm kokusunu alan kapitalist kiminin donuna kedi, kimininkine Zika koyuyor olabilir.
Küresel nüfuz kontrolü
Küresel beyin (akıl) kontrolü.
Tanrıların görevine soyunan firavunlar çağına atlamak...
Türkiye Cumhuriyeti yurttaşı kendini bu teorinin kapsamı dışında zannetmesin.
Seneler oldu yürürlüğe gireli, ufak beyinli bir nesil vücuda getirerek firavunun emrine sunmak.
Not: Son zamanlarda nerde sevimsiz bir kelime kullanılsa sn. Cumhurbaşkanımıza atfediliyor ve adamın morali bozuluyor. Biz firavun yakıştırmasını zika virüsünü yayanlar için kullandık.
*büyükharman*
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.