- 431 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HADİ ÖLDÜRELİM
Bu adam bize ters baktı, küfür etti, arabamın tekerine vurdu HADİ ÖLDÜRELİM.
Daha bir canlı yaratmayı bırak büyümesine bile yardımcı olmamış insanlar var aramızda.
Ağaç dikmemiş, bir çiçek sulamamış, yol kenarında ters dönmüş bir kaplumbağayı düzlememiş insanların adam öldürmekten bahsetmesi ya da bu işlevi yapması delirtiyor beni.
Bir evladın nasıl büyüdüğünden bi haber bunlar, mama kokulu evladı kucaklarına alıp sevmemişler ki daha. Onu büyütüp adam etmenin tadına varmamışlar ki.
Görsel medya bir taraftan, yazılısı bir taraftan pompalayıp duruyor, sanki reklam yaparcasına adam öldürmenin yöntemlerini açıklarcasına haber adı altında sunuyorlar bize. İnternette gezinen videolar desen ona keza, bilgisayar oyunları kan gölü Allah, Allah.
Herkes kızabilir, herkeste öfke vardır zapt etmesini bilmeliyiz.
Ne demiş Allah Resûlü “ Öfke şeytandandır”. Niye uyuyoruz, niye dur diyemiyoruz? Paranı alamadın vur adamı, sana küfür etti vur adamı, çantasında kaç parası olduğunu bilmediğin kız çocuğuna akla gelmez şeyler yap, öldür gitsin.
Ne oluyor insanlığa?
Bu binanın neyi eksik biliyor musunuz sayın okurlar. “İMAN’I”
İmanı eksik bu binanın, imanı eksik bu insanlığın.
Ayağımız tökezlese Allah deriz amma hangimiz öfkede ona sığınırız. Sığınsaydık küfür etmezdik, sığınsaydık bırak insanı bitkiye bile kıyamazdık.
Binlerce yıl önceki cahiliye dönemindeki insanlık dışı vakaları bu zamanda yaşamak zor arkadaş zor.
İlginç diyorum, başka bir şey diyemiyorum.
Her kızdığımızda, ne olursa olsun karşımızdaki HADİ ÖLDÜRELİM!
Çetin KORKMAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.