- 464 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK EN BüYüK ESaReTTiR
Her zaman olduğu gibi seni düşünüyorum yine gecenin o ıssızlığı ve karanlığında ve kulağıma bir müzik çalınıyor hafiten,kulak veriyorum bizim şarkımız bu...
Hafif bir serinlik çökmüş,gündüz sıcaktan kavrulmuş İstanbul sokaklarına ve sahilden gemilerin ışıkları çalınıyor gözüme...
Kaplıyor dört bir tarafımı senin o güzel kokun ve sahilden gelen ferahlatıcı deniz kokusu..
Uykuya dalmış İstanbul, sükut etmiş herşey ve herkes bir tek ben uyanığım şimdi seni düşünmkten uyku girmediği için gözlerime...
İnin,cinin hatta hayvanların dahi sükut ettiği bu saatte bir tek ben kalmışım uyanık,caddelerde tek bir kişi kalmamış sadece yüreğimin sesi ve ben varım bir de gecenin mırıldandıkları ve meltemin etkisiyle titreyen yaprakların hışırtısı...
Herşey susmuş içimde ve tabiatta sadece sen ve yüreğim konuşuyor bir de kör olası hayat...
Sesleniyor yüreğimi karanlıklara...!!
Seni ve aşkını...!!!
Kapatıyorum gözlerimi sonra yüreğimin ve denizin söyleşileri geliyor kulaklarıma...
Diyorlar bana;
Her şeyi ama herşeye yüreğinle karar ver,nefsini ve kinini karıştırma sakın! Herşeyi yapabileceğini ve elde edebileceğini zannedersin yoksa. Herşeyin hayatın,hislerin ve düşüncelerin hepsi bir yalan olur işte o zaman hem de koca ve inanılmaz bir yalan...
Unutma ki;her yalan insanı başka bir felakete sürükler ve kötülük masalları anlatır insanın kulaklarına...
Doğru olan ne iyi düşün farkına var derler bana...
Unutma ki aşkım ve duygularım inkar edilemez birer gerçektir. Her satır ve şiirim parça parça aşkımın mükemmeliyetini oluşturur şu karanlık gecenin esrarengiz saatlerinde...
Unutma ki;yaşamak için bazen ölmek gerekir hem de binlerce kez. Bir de şu gerçek vardır ki;yadsınamaz,kelimeleler yalan konuşsa da gözler yalan söyleyemez hele ki bana asla...
Acımasız ve hoyrat davranır bazen aşk,yakar düştüğü yeri. Kalp sevgiyle dolar ve gözler aşk ile bakar o zamanda...
Aşk her zaman fedakarlık ve yeni kurbanlar ister. İnsanların gönüllerini fethedip onları yakmak ve viran etmek ister. Bazense korkunç bir şekilde öldürmek ister ve acımadan canlarını alır ağına düşürdüğü kurbanlarının onlara ızdırap çektirmeden rahat etmez...
Bazense bir büyüdür aşk.... Onu herkes anlayamaz ve göremez işte o zamanlarda sadece yürek anlar onu ve tercümesini de ancak kalbimiz ve sevdamız yapar o zaman...
Umursamaz o vakit aşk hiçbir şeyi sadece her gün yeni bir çiçek açtırır sevenlerin yüreklerinde...
O zaman insan aşkı anlar ve kin,nefret giremez insanın yüreğine..
Gözler bir farklı bakar o zaman ve farklı şeyleri temaşa eder,kainat sarayında...
İşte yüreğim kulak ver şimdi sende yüreğine ve kaderine ve dinle sadece onları;
Dinle bak ki;neler söylüyorlar sana ve neler anlatıyorlar ;
Pes etme aşktan hiç bir zaman ey Zahid aşk ki;en büyük sultanlık ve en büyük esarettir diye...
SAYGILARIMLA
M.ZAHİD AY(31.7.2008)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.