- 593 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SORULAR
Bu makele 15/4/2008 tarihinde yazılmıştır.
Özal can çekişirken gerçekten doktor yokmuydu o binada o sırada ve gerçekten gelen doktor içeriye çok geç mi alındı? Özal ın öleceğini Demirel biliyormuydu ?
*Jet Fadıl diye tanıdığımız Fadıl AKGÜNDÜZ gerçekten bir dolandırıcımıydı yoksa İMZA isimli ilk yerli ve patentli otomobili üretecek olan ekibin başı olarak bir vatansevermiydi? Yada o güne kadar niye yargılanmadı da otomobil meselesini açıklayınca yargı süreci başladı?
*Özdemir SABANCI neden TOYOTA fabrikasını ülkemize kurmaya çalıştığı sırada öldürüldü? O dönemde hangi marka otomobille hangi firma atağa geçti.? Sakın bu kişiler jet Fadıl meselesindeki gizli aktörler olmasın ?
*Bizim kurtlar vadisindeki BÜYÜK İSKENDER sakın VELİ KÜÇÜK olmasın?
*Saddam Halepçe de kürtleri abd malı silahlarla mı katletti? Ve Misyonu bitince sıra Barzani ve Talabani ye mi geldi? Barzani kürt yahudisimi? Osmanlı ya isyan edenler içinde bu aşiret varmıydı? Merak ediyorum acaba talabani ve barzani nerde nasıl asılacaklar?
*Nazım hikmet Moskova dan ithal fikirlerle yaşayan bir hayalperest miydi yoksa gerçek bir vatan şairimiydi?
*Abdi İPEKÇİ cinayetinden sonra hangi gazete sahibi büyüdü? Acaba cinayet niye işlendi?
*Abdullah ÇATLI gladyo isimli örgüte çalıştımı? Yada birileri kontrolden çıktı diyemi öldürdü ÇATLI yı ?
*Şu anda Sedat PEKER kaç tane gariban aileye bakıyor?
*İsrail de zakkum ağacı var mı ? Varsa niye var yoksa niye yok ?
*H.z İsa nın hayatını araştıran ve bu konuda israil i hedefte gören bir hıristiyan araştırma ekibi var mı ?
*Dağlıca baskınından bir kaç hafta evvel bazı sağlam köşe yazarı abilerimizin belirttiği gibi sınırımıza yakın yerlerde ölçümler yapıldı mı? Ve bu saldırı neden hükümet ve askerden bazı yetkili kişiler abd ile görüşeceği bir süreçte oldu?
*Akp ye açılan dava gladyo nun yani yerli tabiriyle ergenekon un bir karşı atağımı yoksa sıradan bir kapatma davası mı ?
*Mhp Akp ye türban konusunda acaba akp yi davalık biz çizgiye getirmek içinmi destek verdi?
*PKK terör örgütünü ABD İSRAİL İNGİLTERE ve TÜRK DERİN Devletlerimi kurdu?
*Apo nun TÜRKİYE ye verildiği süreci şöyle bir düşünün::: Yıkılan refahyol iktidarının ardından güvenoyu alamayan Yalım EREZ den sonra hükümeti kurma görevi alan ECEVİT in Arkasına bir destek lazımdı.Adamlar apo yu bize vererek hem ECEVİT i ikinci kez KARAOĞLAN yaptılar hemde apo yu yakalayan kahraman ilan ederek halk desteğini sağladılar ve iktidara taşıdılar.Apo asılmamak kaydıyla verildi ve asılmayacak bu kesin.Tamda bu dönemde ilginç bir tezatla HİZBULLAH meselesi patlak verdi.Acaba HİZBULLAH meselesiyle bize apo nun asılmasımı unutturuldu?
*28 şubatın en önemli figüranlarından Fadime ŞAHİN ekranda anlatıldığı gibi dindar ve kandırılmış bir kızmıydı yoksa okul çevresinin anlattığı gibi hafif meşrep bir kızmıydı?
* BİR ZAMANLAR PKK YI DESTEKLEYEN VE HATAY’I SÜREKLİ HARİTALARINDA KENDİ TOPRAKLARI OLARAK GÖSTEREN SURİYE GİZLİ KAPILAR ARDINDA ‘’EĞER ABD VE İSRAİL BİZE SALDIRIRSA TÜRKİYE NİN BİR PARÇASI OLMAYA YANİ TÜRKİYE’YE HARİTA OLARAK BAĞLANMAYA VE HİMAYESİNE GİRMEYE HAZIRIZ’’ DEDİMİ?
*Süleyman DEMİREL GERÇEKTEN mason mu ? Peki ATATÜRK ün kapattırdığı bu dernekleri biz hangi hakla açık tutuyoruz ? Madem ATATÜRK bizim önderimiz hangi hakla ona muhalefet ediyoruz? Neden Savcılarımız ATATÜRK ün eşi ve annesi başörtülüyken kalkıpta GAZİ nin kızmadığı işe kızma hakkını nasıl buluyorlar ? Peki o savcılar bu derneklere niye müdahele etmiyorlar?
*Tuncay ÖZKAN a CHP den para verildiği tartışmalarına savcılar neden duyarsız ?
*TÜRKİYE ye gelen yabancı heyetler siyasi olarak çok parlak görünmeyen Devlet BAHÇELİ beyi neden sürekli ziyaret ediyorlar.Bu adam kim?
*Alparslan TÜRKEŞ oğluna yazdığı mektupta BAHÇELİ için ‘’ O adam mit e çalışır ‘’ demişti.MİT tabiki bizim resmi bir kuruluşumuz ama bir siyasetçinin istihbarat örgütüyle içli dışlı olması normal mi ?
*Ve en çok kafamızı karıştıran soru……Şimdi biliyoruz ki istihbarat bağlamında dışa bağımlı bir görüntü çiziyoruz.İllaki vatansever ve yiğit teşkilat mensubu ağabeylerimiz var.Fakat içinde bulunduğumuz süreç istihbarat ve devletteki çete yapılanmalarının bir iç savaş verdiği süreç gibi geliyor bize.En mahrem bilgilerimize sızmış işbirlikçilerle vatanseverler sanki perde gerisinde savaşıyorlar.Bu savaş TSK içinde de var duyduğumuz kadarıyla.Ve Yaşar PAŞA nın bu adamların üstüne gittiğini biliyoruz.Acaba TSK örtü yada sakal meselelerinin dışına çıkacak mı artık? Bizim ordumuz bizimle barışacak mı artık? Eşi başörtülü biri yada babası sakallı biri GENELKURMAY BAŞKANI olabilecek mi bu ülkede ?
* Aselsan bünyesinde çalışan isimsiz bazı kahramanlar acaba kibrit kutusu ebatında ve düşman uçakları algılamaya yarayan gizli bir yazılımı geliştirdimi? Yoksa geçtiğimiz günlerde ölen (öldürülen) mühendisler o gizli ekiptenmi? Gerçekten milli yazılım olayına girdik mi?
*Acaba TÜRKiYE nano teknoloji de bir yerlere geldide bizimmi haberimiz yok?
*Bu uzaylı denen bilinmeyen arkadaşlar neden ülkemizde altın rezervlerinin çok olduğu yerlerde uçuyor? Yoksa bu arkadaşlar ABD nin Nevada çölündeki area 51 isimli gizli üssünden kalkan gizlice geliştirilen ve RUSLAR ca uydudan görüntülenen uçaklar olmasın?
Tunar ÇALIŞKAN araştırmacı yazar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.