- 2069 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Candan Öte Can Evlatlarım
Canım oğullarım Furkanım ve Göktanim;
Bundan tam 17 sene önce 02.09.1998 tarihinde Çarşamba günü ( Saat 17.30 da GöktanKurt) (17.31 de Furkan Kurt ) dünyaya gözlerinizi açıp hayata minicik bedeninizle merhaba derken Bende Sizin sayenizde hayata daha anlamlı, daha sevgi dolu, daha umutlu aydinlik bir şekilde yaşama sevinciyle dolu olarak merhaba dedim...
Siz bakış açımı değiştirip, ufkumu genişleterek gülüşüm, ışığım, huzurum...oldunuz. Bu hayatta en anlamlı, en hayirli...ne yaptın? deseler hiç tereddütsüz " iki fidana can verdim" olurdu... En büyük servetin ne? deseler "Bana can olan iki fidan evlatlarım" derdim.... Eminim bir sene sonra hayata hürriyetini kavuşmuş bireyler olarak adim atarken, şimdiye kadar olduğu gibi kendi ayaklari üzerine basan, hür ama sevgi saygi dolu, vicdan ve inanç sahibi, hakkaniyetli, dürüst, kişilik, karakter sahibi, birbirine bağlı olarak hayatiniza devam edeceksiniz. Size her zaman güvenim, sevgim... sonsuz oldu olacakta. Zaman zaman hem anneniz hem babanız olarak vazifelerimi yerine getirmemiş, zaman ayıramamış olabilirim.. Ama şunu bilmenizi isterimki yüreğim sizin sevginizle, kalbim sizin varlığınızla atıp, nefesim sizin solugunuzla can buldu. Siz Varsaniz Ben Varim....Sizin doğum gününüz benim doğum günüm oldu....Yeni yaşınız Siz Canlarıma sağlık, sevgi, hoşgörü, birlik ve beraberlik, mutluluk, helal kazanç, başarı...tüm güzel hayırlı ne varsa beraberinde getirsin...
İYİ Kİ ERKEĞİMSİNİZ! İYİ Kİ HAYATIMDASİNİZ! İYİ Kİ VARSİNİZ! İYİ Kİ YAVRULARİMSİNİZ! İYİ Kİ GURUR ONUR KAYNAGİMSİNİZ! GÜLÜCÜKLERİNİZ GÜL YÜZÜNÜZ HİÇ SOLMASİN! ÖMRÜMÜZUN SONUNA KADAR ÜÇ FARKLI BEDENDE TEK CAN OLARAK HAYATA DEVAM ETMEK UMUDU DUASI İLE DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN... SİZİ COK SEVİYORUM....02/09/2015
NOT: Size bu dünyadan göçüp giderken tek bırakacağım miras dürüstlük ve biliyorum ki siz ona canınızın son damlasına kadar sahip çıkacaksınız
YORUMLAR
"İYİ Kİ ERKEĞİMSİNİZ! İYİ Kİ HAYATIMDASİNİZ! İYİ Kİ VARSİNİZ! İYİ Kİ YAVRULARİMSİNİZ! İYİ Kİ GURUR ONUR KAYNAGİMSİNİZ! GÜLÜCÜKLERİNİZ GÜL YÜZÜNÜZ HİÇ SOLMASİN! ÖMRÜMÜZUN SONUNA KADAR ÜÇ FARKLI BEDENDE TEK CAN OLARAK HAYATA DEVAM ETMEK UMUDU DUASI İLE"
Bir annenin yürekten gelen sözleri. Pınar hanım Allah cümlemizin evlatlarını ı bağışlasın. Güzel yüreğinizi kutluyorum. Selam ve sevgilerimle.