Odundaki Düzenek
Türkiye dinamiklerinde yazdığınız zaman söylediğiniz zaman insanlar mırıldanıyor lakin birileri bunları yazıp çizmediği müddetçe veya konuşup tartışmadığı müddetçe toplum olarak sonumuz pek iyi ye gitmez.
Bomba düzeneğini odunun içine kurmuş bazı ilerizekalı şahıslar... Odun sobada yanarken bomba patlıyor ve ikisi ağır yedi yaralı var. Öncelikle bu nasıl bir nefrettir ki bu kadar şeytana dahi pabucunu ters giydirecek oyunlar oynanıp tuzaklar kuruluyor?.. Neyin nefreti bu? Kim kime karşı savaşıyor? İşin daha dramatik tarafı olan hep masum insanlara oluyor. Bir deyim vardır ya; "Mandalar tepişiyor, karıncalar eziliyor." diye. Aynen öyle işte. Belli başlı çıkarları uğruna toplumu kaosa sürükleyen ve bu kaostan yıllardır müthiş bir rant sağlayan bir kesim var, onlar hiç haketmedikleri hal de bu ülkede yıllardan beri refah, huzur ve bolluk içerisinde yaşarlarken, bu ülkeye çağ atlatmak adına toplumun huzurunu mutluluğunu geçimini sağlamak adına çaba gösterenler emek verenler uğraşanlar maalesef bu kesimin gölgesi altında eziliyor.
Velhasıl kelam,
Bu ülkenin ve bu toplumun çıkarlarını kendi canından malından daha değerli gören insanlara selam olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.