Hastalık ve sağlığın seyri-Işın tedavisi
Merhaba dostlar
Aradan bir ay geçti.En son aldığım terapi 24 aralık perşembe günü idi.Son terapide yaşadıklarımı sizlere sevinçli bir şekilde anlatmıştım.Sevinçliydim çünkü kemoterapi çok zor bir ilaç ve bittiği içinde seviniyordum.
Evet dostlar, aradan bir ay gibi bir zaman geçti.Yeni bir yıla girdik.Hepinizin yeni yılı sağlıklı mutlu huzurlu olsun inşallah.
Terapiden sonra ışın tedavisi sırayı aldı.Bilmediğimiz bir şey bizi korkutur ve bende ışın tedavisi hakkında bilgim olmadığı için korkarak hastaneye gittim.Onkoloji doktorum Dilek hanım beni radyoterapi uzmanı Dr Barış beye yönlendirdi.Her tedavinin uzmanı ayrı tabi....
Barış beyle epeyce sohbetlendik.Bana ışın tedavisi hakkında çok şey anlattı ve korkulacak bir şeyin olmadığını söyledi.İçim rahat etti etmesine ama ilk seansı alana kadar tedirginliğim vardı.
30 günlük bir süreç olduğunu fakat cumartesi pazar hariç olduğunu söyledi.
Hafta içi her gün toplam 30 gün.
18 ocak pazartesi günü saat 10.15 de tedaviye başladık. Işın masasına yattım ve cihazın neler yapacağını takip etmeye başladım. İçimden de saymaya başlamıştım.Ne kadar süreceğini merak ediyordum. Ana gövdesi kocaman olan cihazın kolunda yuvarlak alet vardı.Onu üzerime doğru getirdiler zzzzzzzzzzzzzzz diye bir ses çıkardı.Sonra yana döndü orda da zzzzzzzzzzzz diye bir ses çıkardı.Ben böyle cihazı takip ederken ve içimden sayarken görevli geldi ve bitti kalkabilirsiniz dedi. Şaşırdım ve bu kadar kısamı sürecek her zaman dedim.Evet dedi.Sayı ise 3 dakikaya denk geliyordu. Hiç bir şey hissetmemiştim.Acı yok sancı yok kalk işe git o şeklide yani.
Bu gün 11. gün, kaldı 19 seans. Hayırlısı olsun.Şubat 26 da bitecek inşallah. Tedavi sürecimin ışın aşaması da bu şeklide gidecek dostlarım.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere Allaha emanet olunuz sağlıcakla kalınız.....
Mihracan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.