- 1241 Okunma
- 7 Yorum
- 2 Beğeni
Öylesine bir gün
Bu gün öyle bir günki, eskiden gelsin diye beklerdim. Ama nedense artık beklemiyorum hatta, geldiğinde hatırlatmasalar farkında olmayacağım bir gün. Evet bu gün benim doğum günüm.
Zaman o kadar hızlı akmaya başladı yetişemez oldum. Etrafıma bakınca yaşlandığımı anlaıyorum. Oysa ben halen kendimi çok genç hissediyorum. Fakat yaşananlar ve yaklaşımlar o kadarda genç olmadığım yönünde. 1 yıl geçti aradan en son yazdığımdan ve günler haftalar arasına neler girdi neler. Sondan başlasam ilk önce Dayı olsum nasıl bir duygu his onu farkettim. Belki bu yıl kayınpeder olacağım yani sanki daha dün doğmamışmıydı çocuklarım.
İşte zaman böyle bir şey, Artık eskiye göre çok daha hızlı akıyor. Oysa yapacak o kdar şey varki aklımda. Yetişemez oldum. Zamana dur demek istiyorum içimden ama biliyorumki bu güne kadar kimse başaramadı bunu.
Yaş ilerledikçe zamanın daha iyi önemini anlıyor insan. Tek sorun zaman eskiye göre yaşlanınca çok daha hızlı akıyor hissi veriyor. Oysa ayni zaman değişmiyor sadece bizler (ben ne kadarda kendimi genç hissetsemde) yaş olarak ilerlemiş ler için çok hızlı.
Hayat bakışı yaş ile de değişiyor bunu her ilerleyen yıl ama farkediyor ama etmiyor ama kesin olan şey değiştiği. Oturaklı oluyor az sinirleniyor ve gençlere daha anlayışla yaklaşıyor çünkü ayni yoldan geçtik vede geçiyoruz.
Tecrübeleri aktarmaya çalışıyoruz. Birde gençler bunu anlasalar. Gerçi bizde öyle değilmiydik kendimiz tecrübe etmek isterdik herşeyi.
Farkında olmadığımız ise zaman öyle bir hal aldıki bizim yaşadığı9mız görüp geçirdiğimiz zaman değil teknoloji ile çok hızlı akıyor. Gençler hayatı bizim gençliğimize göre çok daha hızlı tüketiyorlar. Biz birbirimize çevremize daha saygılıydık. Hızlı tüketmezdik özellikle de sevgiyi vede saygıyı. Öğrenecekler ama iş işten geçmiş olacak. Hani bir söz var, Hayat aslnda tekrardan ibaret, sadece oyuncular değişiyor.
Beyendiğim bir söz ile noktalamak isityorum düşüncelerimi
“HAYAT DEDİĞİNİZ BİR ÇAY İNSAN İSE SADECE BİR ŞEKER, KARIŞTIRDIKÇA HAYATTAN TAT ALDIĞINI SANIRSIN. OYSAKİ; HAYATIN SENİ ERİTTİĞİNİ ÇAY BİTİNCE ANLARSIN”
01/02/2016
YORUMLAR
Dün Sevgililer günüydü ..öylesine bir gündü aslında..
Sevgiyi çoğaltma diyelim..Umarım sevgi adına adım attıklarımız olmuştur..
Sevgiyle kalın .
Yamyam Böcek
Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun. Nice yıllara... Sağlık ve mutlulukla!
Diğer taraftan; Günü gelince, hepimiz geride bir sürü yaşanmamışlık bırakarak bu dünyayı terk-i diyar edeceğiz, bundan kaçış yok. Ancak; her gün bunu düşünüp, hayattan da kopmamamız gerekir diye düşünüyorum.
Tekrar, nice yıllara...
Doğum gününuz kutlu olsun, 1 paket molehiya sözüm olsun size, keşke simdi olsaydı inanın gönderirdim.Saygilarimla
Yamyam Böcek
Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir “hayat pastası” yapabiliriz sanırım…. Doğum günün kutlu olsun!
Öylesine bir gün değil Böyle güzel bir gün işte insanlar özel günlerde gelir dünyaya..
Güzel arkadaşım İyiki varsın. .