" sevmek" azaltır mı çoğaltır mı?
"sevmek" insanın çevresini çoğaltır..sıfatların çeşitliliğinde hem de.
beğensek te beğenmesek te çeşitli sıfatlarla mecburen aynı ortamları paylaşamaya başlarız..
"sevmek"le değişen çevrelerin tüm insanlarıyla bağlar kurulur mecburen..zorunluluktur hatta "sevilen"in çevresini olduğu gibi kabullenmek.
bir kişi "sevilir" çok kişi otomatikmen kabullenilir.adına AİLE dense de..DOST-AKRABA-TANIDIK-hısım dense de artar insanlar "sevenle sevilen" etrafında..!
tek kişilik hayatlar iki kişilik olduğu anda...kalabalıklar da kabullenilmiş olur peşin olarak.
iki kişiyle mükemmel ve tam olarak ANLAŞMA SAĞLANAMAYACAĞINA göre kalabalıklarla da ANLAŞMA sağlanamaz gerçek hayatlar gereği..
demek ki "sevmeye"başlamak: anlaşmazlıkları da önceden bilmek demektir.
demek ki "sevilmeye" başlandığımızda: anlaşmazlıklar çoğalacak demektir.
"sevmekle sevilmek" iki kişiyi ilgilendirse de çok kişi arasında yaşanacağından..ÇİFT KİŞİLİK SAĞLAM KALELER OLMALI..KURULMALI..YAPILMALI..!
"sevmek" tek kişilik
"sevilmek" tek kişiyle güzel..!
aile-akraba-tanıdık ve doğal çevreler içinde ÇİFT KİŞİLİK HAYATLAR olmalı..olacak kesinlikle.
demek ki planlar da :
1.bir kişilik
2.iki kişilik
3. çocuk sayısınca o kadar kişilik
4.akraba sayısınca kişilik
5.çevre ve etraf sayısınca kişilik PLANLAR YAPILMALI
sevmeye ve sevilmeye başlanmadan.!
en kolay plan da: yaşadıkça hallederiz planlanmasıdır.
demek ki SAMİMİYETLE BAĞLI OLMAK en kolay yoldur bu durumlarda.
"sevmek" ne kadar çoğaltır?
tüm güzellikler sayısınca çoğaltır yaşandığı sürece.
"sevmek" ne kadar azaltır?
çok güzellikleri bir kişiyle yaşamak gerçeğinde ..insanı bir kişiye bağlı yaptığı sürece.
sevmekle sevilmek İNSAN SAYISINI da artırır etraf dediğimiz meydanda.!
bir sevmek
çok sevmek demekmiş işte.
bir SEVENİ-sevileni ;
terketmek
üzmek
mutlu etmek
yakınlaştırmak
uzaklaştırmak
sevindirmek
güzelleştirmek
küstürmek
gibi sayısız sayıdaki olaylarla KABULLENMEK gerekiyor İLK BAŞTA..!
İŞİMİZE GELİYORSA ÇOĞALMAK ta güzel..azalmak ta.