- 704 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKIMI ALIP GÖTÜRDÜN
AŞKIMI ALIP GÖTÜRDÜN
Yıldızsız karanlık bir gece daha..Delice şimşekler çakıyor,fütursuzca yağan yağmur...Ve yağmur damlası bir aşkı alıp götürüyor...
Korkuyorum..Sensizlikten korktuğum gibi..
Üşüyorum...Gidişinden emanet kalan yalnızlık ısıtmıyor sevgili..ısıtmıyor üşüyorum...
Unut diyorum yüreğim unut..Mühür vur gidenin sevgisine..Anlıyorum ki,aşk’ı değil seni unutuş daha çok acıtıyormuş..
Yalnızlığı ve sensizliği bana öğretmeliyim..Kokunu,sesini sana ait ne varsa sıradanlaştırmalıyım...
Bana; seni borçlusun
Bana; yılları borçlusun
Şimdi kanadı kırılmış kuş gibiyim gidecek kalbi olmayan tutacak eli olmayan yaslanacak omuzu olmayan..
Sensizliğe sürgün, yalnızlığa mahkum edilmiş bir kadınım şimdi...
Sense firari..Payıma düşürdüğün buymuş hayat...sağolll!
Oysa yaşadığımızdan fazla yaşayacak umutlarımız vardı...
Sahip çıkamadık emanete...Yüzüğümü çıkardığım o yıldızsız karanlık gecede bir daha takamayacağımı hiç düşünmemiştim..Yıllar boyu aldığın..benimse kuruttuğum güllerin içinde gönderdiğim emanetini..Gururuma yenik düştüğüm gün parmağımdaki mühür yüreğime saplandı. Artık günleri, takvim yapraklarını saymak, bakmak gelmiyor içimden, bir sevda, bir aşk, böyle bitmemeliydi .Yaşatmayı seçmeliydik gün ve gün öldürmek yerine.
Her şeyi zamana bıraktın, zaman bizim aleyhimize işledi. Kaybeden biz olduk. Yaptıklarım veya senin yaptıkların, suçlu veya suçsuz arama gibi bir eğilimim yok. İçimizde yaşadığımız bunca acılara, bunca çileye, en büyük sorunumuzun kaçışlarımızdır. Kimden kaçış, neden kaçış, sana ulaşmamam için her yolu denedin.
Çaresiz bırakıldığını düşünemedim düşünemedim sevgili... Bu büyük aşktan vazgeçmiştin. Artık kırgındım, canım yanıyordu hayır demekten başka çarem yoktu..
Zor günlerdi hem de çok zor yüreği kor ateşlerde yakan günler... Acımı tarif edip anlatamıyorum kelimelere dökemiyorum... Ayaklarımda yaşlanmışlığın değil, taşıyacağım aşkın prangası vardı artık. Allah’ım bu nasıl bir sevda... Kabus gibi.. Yıldızsız kara geceler gibi.. Çaresizdim gidemiyordum. Gelme diyordu bitanem gelme..Senin canınıda yakmasınlar.. Sen ülkenin ta bir ucunda yaşama mücadelesi verirken, nasıl dayanırım ben, can nasıl dayanır buna nasıl..Ne gözyaşım kaldı dökmedik, ne söylemediğim söz.Yüreğim ağladı, ağladı …
Aşkın katili ne ben nede sen..
Geriye kalan
Dudağımızda yarım bir gülümseme
Yüreğimize,mahkum olmuş bir aşk
Tamamlanmamış cümleler..
Yazdığım her satır seni anlatsın istiyorum..Aşkı yok etmeye gücü yetmeyenler, okusun aşkımız satırlarda hayat bulsun...
Sen hasretsin
Sen tılsımlı şehrin yakışıklı delikanlısı
Sen doyamadığımsın...
Aynı istasyonda hiç inmeyeceğiz..Bekleme sevgili boşa bekleme..Yağmur damlası aşkı alıp götürdü...
YORUMLAR
Heyecanın kalmamışsa eskisi gibi,yapacak birşeyim yok.Sana gitme lütfen desem ne değişecek ki?Kalman bana ne getirecek?
Sen zaten gitmişsinde uzatmaları oynuyorsun.Başka alemlere koşmak istiyorsun,konuşmalarımı dinlemiyorsun,gözlerime de bakmıyorsun.
Hal böyleyse durma git,ne diyebilirim?
Kalbinden ben gittikten sonra,senin burada kalmanın ne anlamı var?Sende git...
Hisset...Bırakma gitme uzaklara ,götürme sıcaklığınıda yanında.Dudakların, hele onlara sakın dokunma.Bırak kalsın hayallerimde.SEN BENsin,BEN SENİM.Bilmiyorsunki giderken benide alıp götürüyorsun.GİTME...YA DA BEKLEME...
İlk satırdan sarmalayan ve yazının içinde yer yer hüzünlere bezeyen, okuması keyif veren yazı.
Keşke bitmese diyor insan bittiğinde.
Yazarı ve emeğini kutluyorum.