- 805 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
morella öfkeli çok..!
31 temmuz bugün..senelerden ikibinsekiz..
hain(!) güngören katliamının üstünden 4 gün geçti..birinin henüz şekli şemali bile belli olmamak üzere tam 18 kişi hayatını kaybetti..
12 yıldır bi güngörenliyim ben..menderes caddesi avcumun içi..cenaze töreninin yapıldığı feth camii evimin dibi..
tehlikenin farkındayız bayım..!napmaya çalıştığınızı öyle iyi biliyoruz ki..
biz bu filmi daha önce de gördük..başrollerinde şimdiki amcamlar(!) vardı..!akan kanların rengi çok tanıdık, kıpkırmızı..!kopup savrulan kol ve bacaklar, tanıdık canlı vücutlarından, insan parçaları..ve dökülen gözyaşları da..ve karnındaki sekiz aylık bebeğiyle can veren filiz abla da..!ve balkonunda hayatına göz yuman komşum minik şeyma da..!ve aleynanın gardropta biçare kalan gelinliği de..!
terörün dili de, dini de, milliyeti de olmuyor evet..
acının da dili yok..
kaç bin kollu bi devin kurbanları olduğumuzu bilmiyoruz henüz..bildiğimiz bi şey var ki, tehlikenin farkındayız..
biz üniversite öğrencileri arasına sokmaya çalıştığınız çomakların da..!
oyuna gelmiyoruz artık..!
tehlikenin farkındayız..
şunu biliniz ki,
sadece genç subaylar değil,
sivil halk da rahatsız..!
askeri bi darbe yapmamız mümkün değil evet..
av tüfeğiyle bile yeltenmeyiz böyle adi birşeye..!
ama gür çıkan sesimiz ve yarınlara umutla taşıdığımız genç beyinlerimiz var..
tehlikenin farkındayız ve acıdan dilimiz boğazımıza kadar yansa bile bu kez susmayacağız..
YORUMLAR
acının dili yok gerçekten canım benim...
okuduğumdan beri boğazımda düğümlenen bir şey beni zorluyor.
ve biz bir olmaktan hiç bir zaman vazgeçmeyeceğiz...
ülkede bütün olmanın manasını bilenlerle elbet. Türk olmanın ne demek olduğunu bilenlerle. din, dil, ırk gözetmeksizin diyoruz ya hani... işte öyle.
bazı geri kafalı insanlar ki bunlar kendini ne kadar medeni ve ileri görüşlü olduğunu savunursa savunsun, içlerinde onların yontamadığı bir milliyetçi düşünceden yoksun bırakıyor. kendi zihniyetlerini genç beyinlere saçma sapan empoze etmeye çalışıyor. Allahtan sizler gibi beyinlerin olduğunu görmek beni ne kadar sevindiriyor bilemezsin.
acımız ülke olarak çok büyük. başımız sağolsun.
sevgimle kucakladım seni bilesin.
Susma!!!
Sen umutsun belki, belki özlemsin
Susarsan kara bulutlar kaplar bu diyarları
Her daim kış olur dünya
Ya da ne bileyim
Ağaçlar tomurcuğa durmaz, bahar hiç gelmez.
Perdeleri sımsıkı kapalı odalara sızan güneşsin belki
Susarak karartma dünyayı iyiden iyiye.
Konusursan beni sırtından vururlar diyorsun ya
Varsın vursunlar bu onların ayıbı
-O nedenledir ki asırlardır Brütüs alçak değil mi? -
Susma sen susarsan gerisi sağır sessizlik
Susarsan her yer kar boran
'''ama gür çıkan sesimiz ve yarınlara umutla taşıdığımız genç beyinlerimiz var..'''
'''tehlikenin farkındayız ve acıdan dilimiz boğazımıza kadar yansa bile bu kez susmayacağız..'''
BU GENÇLİĞİ SEVİYORUZ..YANINIZDA, OMUZ OMUZAYIZ...
SUSMAYIN...SUSMAYALIM..
Sevgiyle..
tehlikenin farkındayız ve acıdan dilimiz boğazımıza kadar yansa bile bu kez susmayacağız..
susmayalım,tek yürek tek bilek olalım sesimiz duyulana dek...
Siz gençler sevgi dolu yürekler, kalemlerinizle yıkın terörü,
Öpüyorum duyarlı yüreğinden Yağmur'cum...acı hepimizin acısı ki sana bu kadar yakın olması acını bir kere daha katladı...öfken hepimizin öfkesi...
Sevgilerimle...
ewet ne kadar haykırırsak haykıralım bır işe yaramıyorya dıye dusunmuyorum degıl hani...
gungören uzun zamandır degısdi farkındaydıkda bu kadar acımasızlık hangı insanlıga sıgar bılemıyorum
terörü lanetlemek yetmıyor bazen ustune ustune gıtmekde gerekır....18 can 100den fazla yaralı basaka neresı dıye dusunecekmıyız her sabah ya taksım kızılay meydanı sakarya yada her toplu yerlesım anlamında korkarak yasayabılecekmıyız yada her gördugumuzden suphelenıp ıhbar etmeyı ögrenebılecekmıyız.