- 1283 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Kaçışın Hikayesi
* Öykümde kullandığım fotoğraf/resim bana ait değil, internetten alıntıdır.
YORUMLAR
o pub'ın taburesinde oturup Aslı ablaya da inandım, söylediğiyle ben de bir şok geçirdim, ardından Talat abinin sesiyle rahatladım. bazı öykülerin gerçek olup olmadığı mühim değildir. hissettirdiği gerçeklik, yaşanmışlık daha mühimdir. ben o gerçekliği hissettim. tefo'ya ciddi anlamda üzüldüm. sadece tek bir yerde oyalandım hocam, "çoğunlukla" yerine "çoğunluk" kelimesinde. elinize sağlık, saygılar, selamlar.
nitemtran
En azından benim için öyle.
Tefo'nun ne yaşadığını ben de bilmek isterdim.
Teşekkür ederim.
Sağlıcakla,
grafspee
Ayak izlerimi takıp et... @ karlı günlerde ise beni kaybet !..
Zaman oturdumu insanın gövdesine, gücün yeterse kov hadi. Kovamazsın ,kovduramazsın. Artık Aslı'nın kiloları gibi ağırlığını gövdene oturtmuş , seni tüketene kadar seninledir artık.
Çevrene düşen sonbahar mevsimijin renkleri, eskiyen her şeye rengini çaktırnadan sürüyor. Aldanış iste. Guneş aynı yerden doğuyor, aynı yerden batıyor. Gün geceyle hergün dans ediyor. Aldanış iste , bizde onlar gibi kendimizi sanıp aldanıyoruz iste.
Bir Kasabanın, ilçenin, beldenin , sokağin , köyün ve bir evin... Bir insanın, mutkaka bir hikayesi vardır. Ya da haklarında uydurulan , yarısı gerçek, yarısı yalan hikayeler. Ben en çok hikayeyi anlatan ama kendi yalanlarını hikayeye ekleyenlerin yalanlarını severim. Orada kisi kendi hayat izlerini bırakmıştır az-çok.
Hayatın içinden baska hayatlara bir kaçış mutlaka vardır . İster bu kaçış gercek olsun, isterse hayal olsun, mutlaka bir kaçış vardır.
Tebrikler dostum.
Sevgiler
nitemtran
Öykülerdeki yalanları ben de çok severim. Galiba öyküyü öykü yapan biraz da o yalanlar.
Teşekkür ederim değerli dostum
Sağlıcakla,
düşkünlük ve tinercilik kavramı arasında çok fark var aslında tinerciler daha yeni sayılır yada o bonzaiciler. neyse eski düşkünler genelde alkol yada kumar nedeniyle bu yola iner ama hep bir itki olur bunun için kimse bir anda birden bire delirmez. geçmişi vardır herşeyin.
öyküde toplumumuzun o entrikacı ruhuda var kardeşiymiş kavramı misal.
ama Talatın söylediği mantıklı şu ilk baştaki kızın sesinin erkeksi olması mevzusu yüzünden.
öykü içesimi ve dinleme isteğimi arttırdı.
eline sağlık hocam
nitemtran
Tefo'nun durumunun gerçek sebebini ben de bilemedim.
Afiyet şeker olsun. Müzik de tamamlasın merhaleyi.
Sağlıcakla,
Çoktandır yoktunuz.
Önce o kendinize has üslubunuzla yazınızı okuduk.
Sonra da yeni resminizi gördük (Gözlüksüz) dalgın, düşünceli...
Hoş geldiniz. Bırakıp gitmeyin olur mu?
Selamlarımla Sevgili kardeşim...
nitemtran
Sağlıcakla efendim.
Tefo diye biri kesin vardır.Ama Talat abinin çok yaratıcı bir zekaya sahip olduğunu düşündüm başta. Sonra düşününce, zaman ve toplumdaki değişmeler o kadar hızlandı ki belki de böyle bir olay yaşanmıştır, dedim. Tebrikler
nitemtran
Sağlıcakla,