- 475 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UÇAK MI DÜŞTÜ? ASLAN MI?
UÇAK MI DÜŞTÜ? ASLAN MI?
BENİM OĞLAN…4-5 YAŞLARINDA FALAN, HERHALDE BİR ÇOCUK DERGİSİNDEN Mİ OKUDUM NE KENDİSİNE, AKLINDA BİR CÜMLE KALMIŞ GİBİ TUTTURDU AYNI ŞEYİ SAYIKLAMAYA…”ASLAN ÇUKURA DÜŞMÜŞ” İKİDE BİR AĞZINDA BU. SENE 1985/6 GİBİ…ASLAN ÇUKURA DÜŞMÜŞ / ASLAN ÇUKURA DÜŞMÜŞ…ALDI MI EVDE BİZİ BİR GÜLME. EEE OĞLUM SONRA, SONRA NE OLMUŞ? SONRASI YOK MIRILDANIP DURUYOR ASLAN ÇUKURA DÜŞMÜŞ…ASLAN ÇUKURA DÜŞMÜŞ.
BU UÇAK DÜŞME / DÜŞÜRME OLAYINDA AKLIMA BU GELDİ. UÇAK MI DÜŞTÜ ÇUKURA YOKSA UÇAĞI DÜŞÜRENLER Mİ? SEN 1 UÇAK DÜŞÜRDÜN, ATLAYAN PİLOTLARDAN BİRİ ÖLDÜ(RÜLDÜ) BİRİ SAĞ DÖNDÜ ÜLKESİNE AMA BAŞTAKİ ADAM SENİ TÜMDEN DÜŞÜRECEK YAVAŞ YAVAŞ AĞIR AĞIR. NASIL MI? İŞTE BÖLE :
RUSYA İLE YILDA 5,9 (2014 YILI) MİLYAR DOLAR İHRACATIMIZ VAR. BAVUL TİCARETİ DİYE BİLİNEN ALIŞVERİŞDE DE 8.6 (2014 YILI) MİLYAR DOLAR KAZANCIMIZ DA AYRI HESAP. VE 4.7 (2014 YILI) MİLYAR DOLAR OLARAK HESAPLANAN BİR DE TURİZM GELİRİMİZ VAR, 4,5 MİLYON RUS TURİSTİN GETİRİP BIRAKTIĞI. AYRICA 3,9 (2014 YILI) MİLYAR DOLAR İLE TÜRK MÜTEAHHİTLERİNİN RUSYADAKİ FAALİYETLERİ VAR.
RUSYADA İŞ YAPAN 150’Sİ MÜTEAHHİTLİK OLMAK ÜZERE 500 KADAR TÜRK FİRMASI VAR. BUNLARIN İŞ VERDİĞİ TÜRK İNSANI VAR. ÜTÜN BUNLAR TEHLİKEDE, BEN DEMİYORUM PUTİN DİYOR, SAKLAMADAN.
BU UÇAK DÜŞÜRME OLAYINI EKONOMİK AÇIDAN BIRAKIP BİR DE ASKERÎ, SİYASÎ, KÜLTÜREL AÇIDAN ELE ALMAK GEREKİRSEEE
A - ASKERÎ AÇIDAN : EVET Bİ BİR SAVAŞ SEBEBİ SAYILAMAZ YA DA SAYILMAZ BELKİ AMA…AMA BU BİR DEVLETİN ÜSTELİK DE GÖZLERDE BÜYÜK GÖRÜLEN BİR DEVLETİN HELE HELE BAŞINDAKİ PUTİN KİŞİLİĞİNDE BİRİNİN NE DERLER HANİ, KARİZMASINI ÇİZMEK TEN BAŞKA BİŞEY DEĞİLDİR. BİR KABADAYININ SENİN MAHALLENDEN GEÇMEK GİBİ BİR GAFLETE KAPILMIŞ BİR ADAMINA BİR TOKAT AŞKEDİP “BİR DAHA GÖRMİYEYİM LAN SENİ BURALARDA” DEMEK GİBİ BİŞEY. AĞLAYA AĞLAYA GİDİP PATRONUNA ANLATACAK BUNU. ASKERÎ AÇIDAN ELE ALMAMALARININ ALTINDA NATO YATMAZ, EĞER BİR SAVLET ETSE VALLAHİ NATONUN KILI KIPIRDAMIYACAKTIR, SON DERECE EMİNİM. HATTÂ ELLERİNİ OVUŞTURACAKLARDIR DA BELKİ. NEDEN ONLAR NATO ORTAK DOSTUMUZ DEĞİL Mİ DİYECEKSİNİZ DE…BEN DE HAYIR DİYECEĞİM DEVLETLERİN DOSTLUĞU YOKTUR MENFAATLERİ VARDIR. SENİN ZAYIFLAMAN YENİDEN BOĞAZIN HASTA ADAMI OLMAN DEMEKTİR BU DA İŞLERİNE GELİR YARIM KALMIŞ BİR İŞLERİ VAR 100 YIL GERİDEN. BAK AKDENİZ HARP GEMİSİNDEN GEÇİLMİYOR, İŞİ OLSUN OLMASIN HEPSİ BURADA. MART KEDİSİ GİBİ YIĞIN YIĞIN PEŞİMİZDELER.
B – SİYASÎ Mİ DEDİM. ARTIK DEMEME GEREK DE YOK. ABD NE DEDİ “BU RUSYA İLE TÜRKİYE ARASINDA BİR ŞEYDİR” HADİ BUYUR BURADAN YAK. STRATEJİK ORTAK HA DOST HA. BELKİ DE VUR UÇAĞI ARKANDAYIM DEDİ, BİLİNİR Mİ? ÖYLE YA BU MAHALLENİN KABADAYISI DA O. PATLAT OĞLUM ŞUNUN ENSESİNE TOKADI DA BİR DAHA BU SEMTE UĞRAMASIN DEMİŞ MİDİR DEMEMİŞ MİDİR? BİR TEK BU DAVRANIŞ BİLE SENİN ORTADA KALMANA SEBEPDİR. NE KADAR ÜLKE VAR İSE GERİ DURACAK UZAKTAN SEYREDECEKTİR. BU AYI İLE OLAN GÜREŞ Mİ DESEM İTİŞ KİKIŞ MI KAVGA MI DESEM HER NE İSE ONU. BELKİ SENİN SOYUNDAN HANİ BİR MİLLET ŞU KADAR DEVLET DİYORUZ YA BELKİ ONLAR SENDEN YANA OLMAK ZORUNDA HİSSEDECEKLER KENDİLERİNİ, BELKİ BUNU AÇIK DA EDECEKLER AMA NE HAKKIN VAR KONU KOMŞUNUN HUZURU KAÇIRMAYA EFENDİİİ? HA?
C – KÜLTÜREL Mİ DEMİŞTİM? BUNUN İÇİNE KARŞILIKLI SAN’AT FAALİYETLERİ GİRER, EVLİLİKLER GİRER HATTÂ HER NE KADAR EKONOMİK BİR KONU GİBİ GÖRÜNSE DE TURİZM HAREKETLERİ BİLE GİRER. ŞİMDİ SEN SAN’AT ALIŞVERİŞİNİ KES, TURİZMİ ZATEN ONLAR DURDURDU EH EVLİLİKLERİ DE KES. YA EVLİ OLANLAR N’OLCAK? AŞAĞISI SAKAL YUKARISI BIYIK! DAHA BUNUN İÇİNDE BİR DE ÖĞRENCİ KARŞILIKLARI VAR. ADAMLAR ÖĞRENCİ İŞADAMI İŞÇİ TURİST DEMEDEN KIŞKIŞ YAPIYORLAR TÜRKLERE, NE DİYORSUNUZ BU HUSUSTA?
GIRTLAK 9 BOĞUMMUŞ, HER BOĞUMDA BİR KERE DÜŞÜNMEDEN KONUŞMAYACAKSIN YA DA ADIM ATIYORSAN HER ADIMINI NEREYE BASTIĞINI BAKACAKSIN. SELLEMMÜSELLEM YÖNETİM Mİ OLUR? ŞİMDİ BİR DAHA DÜŞÜNELİM BU KADAR GÖRÜNEN YA DA ŞU ANDA GÖRÜNMEYEN KAYBIMIZ KARŞISINDA…RUS AMBLEMİ AYI OLDUĞU İÇİN HADİ GELİN BİZ DE ASLAN’I ALALIM (ASLINDA KURT AMA) SİMGE OLARAK…UÇAK MI ÇUKURA DÜŞTÜ YOKSA ASLAN MI? BENİM OĞLANIN ÇOCUKKEN DİLİNE OTURAN ŞU CÜMLEDE OLDUĞU GİBİ. ASLAN ÇUKURA DÜŞMÜŞ…ASLAN ÇUKURA DÜŞMÜŞ.
ATAKAN KARTALTEPE
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.