İÇİMİZDEKİ DÜŞMAN
Güç için çırpınanlar , arkalarına baktıklarında yaptıkları hataların hepsine kaderin bir oyunuydu derler . İktidar ve bireysel egolarının peşinde olan yöneticiler ,halkı kul olrak gören diktatörlerdir.Günümüzde de yerelde yada genelde bu eğilimler var.Toplumsallaşamama , ekonomik yada kültürel talepler etrafınde birleşme sorunlarının yaşanması bunun kanıtıdır .Paranoyak , psikopat va narsist karakter taşıyan diktatörlere engüzel örnek hitlerdir . Her diktatör gibi karşıtını aşamayan ,hitler son katliyamını yapıyordu . En sadık kullarıyla birlikte ölüme gidiyordu .
Diktatörlerle evrensel doğruların arasında kalan halklar , bu kutuplar arasında ezilip bükülüp güçler arasında şekillenirken aslında varolmaya çalışıyor . Mevcut durumlarını muhafaza etmeye çalışan bu insanlar ,zaman gelir nehirlerin tersine akması misali kendilerini üreten güçlerin yanında olurlar .
İnsan gerçekten acımasız bir varlık . Tarihöncesinde yeralan Neandertal türünün atalarımız tarafından katledildiği bilimsel bir gerçek . Günümüzdede yoketme devam etmekte , renk ve inanç farklılıkları yokedilmeleri için yeterli olmaktadır . Ülkemize yönelik soykırım iddiaları uçuşurken , dünyaya egemen olan güçlerin Orta Doğuda yaptıkları katliyam halen devam etmekte . Irak ta son 3 yılda 365bin arap öldürüldü. Medeniyet götürme adına Amerika yerlileri -kıta nın gerçek sahipleri- öldürüldü . Kara kıta Afrikada , yamyam oldukları iddialarıyla , ’’birbirlerini yemesinler diye oradayız ’’. söylemleriyle öldürüldüler . Sömürülecek bir şey kalmayınca açlığa terkedildiler . Bugün Orta Doğu nun kaynakları sömürülürken , kukla mahkemelerde kukla diktatörlerin idamla cezalandırılması , orada yaşananların ortaya çıkmasının engellenmesi ,emperyalizm in yaptığı soykırımı örtme çabalarıdır .
Kendi yaşamını iyileştirme adına ,diğerini yoketmek için sebep bulabilen insan , önce kendi içindeki düşmana -kendi türünü yok eden atalarından kalan ilkel duygularına- karşı mücadele vermeli . Daha güzel bir dünya için ancak o zaman birleşebiliriz .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.