- 424 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TECAVÜZ EDENLER ERKEKMİDİR ?
TECAVÜZ VE ERKEKLİK YAN YANA GELİRMİ?
Önce iki şeyin altını çizelim...
1. Si Erkekler tecavüz etmez....
Erkeklik duygusu; zayıfı korumak, muhafaza etmek üzerine kuruludur...
Erkekler Erkeklik duygusunu kaybetmekten korkarlar, kendisine saldırılmadığı sürece ve aklını yitirmediyse
kendinden daha zayıf veya daha güçsüz birisine saldırmaz, zarar vermez...
Erkeklik duygusu böylesine kontrollü ve kendi adaletini sorgulayan bir duygudur...
2.si müslüman da böyle bir şey yapmaz, yapamaz... Allahtan korkar, kul Hakkı’ndan korkar asla yapmaz...
Özetle Müslüman bir erkek bu kahpece işi asla yapmaz. Bu işleri yapanlar erkek ya da müslüman sınıfından değildir...
Birer yaratıktır ...Bunlara ancak sapkın denebilir...
Evet toplumumuzda erkek ve müslüman görünümünde yaratıklar var bu gerçeği görmemiz, kadın erkek hepimizin uyanık ve tedbirli olmamız gerekir...
Evet cezaların arttırılması tedbirlerden birisidir. Fakat bir anda yok olmayacaklar
sapkınlıklıklarını belli etmeyecekler sinsice, kahpece fırsat kollayacaklardır...
tedbirli olmak gerekir. "kadınlarımızı korumasız bırakmak" onların hayatlarını karartmalarına izin vermek demektir...
Kadınların cesaretlendirilmesi güzel tabiiki, ancak toplum olarak gerçeklerimizi görüp tedbiri dikkati elden bırakmamak gerekir...
Yoksa korkarım bu sahte erkekler ve çakma müslümanlar daha pek çok kadınımızın, çocuğumuzun canını yakar...
Cenap Özer Ocak-2016
YORUMLAR
PEKİ TECAVUZE UGRAYAN SADECE KADİNLAR Mİ, HAPİSHANEDE DURUMLAR NASİL ACABA, YA DA TECAVUZE UGRAYAN ERKEK COCUKLAR...Selamlar
İsmail cenap Özer
Ancak ben yazımda tacavüz eyleminin sadece kadınlara yönelik olduğunu yazmadım. Tabii ki sadece kadınlar değil... Erkek -kız çocuklar da bu vahşeti yaşıyorlar. Hatta zayıf, savunmasız durumda olan sokak ve kırsal yöre hayvanları bile bu tecavüz sapıklığının hedefinde...
C.Özer