- 400 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ARKADAŞ
Bir Arkadaş yeter !
Hayat bir Nehir, nereden başlıyor, nerede bitiyor ? Bitiyor mu? Bilen yok !
Göreceli bir yaşam süresi bu, iki gün yaşayıp bir ömür tükettim diyen Afrika sineğinin yaşadığı zaman dilimine de ömür deniyor bizimkine de... İki güne ne sığar ? Sex için bile bir gecesi var zavallı sineğin... Eh ! beceriyor ki neslini sürdürüyor.
Aslen Tüm duyuların tatminidir yaşamak, hissetmektir, etkilenmektir. Şairin kaleminin ucundan kağıda dökülen nereden çıkıyor da geliyor ? Bir kelimenin bir başkasıyla yan yana gelmesi ile, bir anda nasıl tonlarca ağırlığa ulaşabiliyor? Ulaşıyor da dinleyenin kulağından girebilecek kadar hafif ve naif, bir yüreği ezebilecek kadar ağır ve sarsıcı nasıl olabiliyor. İki kelime yada bir satır cümle bu kadar etkili olabiliyorsa iki denk gönül , iki muhteşem hayat , iki uygun ruh ne yapar, neler yapar ?
Kimden, neden ve nerede ne alacağımız yada vereceğimiz yada paylaşacağımız belli değil. Tıpkı yaşam süreci gibi ne başladığı yer belli, ne bittiği yer, nede bitip bitmediği. Korkulardan kurtarıp açabilirse insan kendini işte o zaman görebilecek tüm renkleri. Hayata şartsız ve ön koşulsuz geliyoruz çaremiz yok. Ancak farkında mısınız yaşarken koşullarımız pek çok ... Bir dost, tek bir dost yeterli aslında iki cümlenin etkisinden daha çok edebilmek için. Hayatta Bir arkadaş yeterli aslında önkoşula, tarif etmeye de gerek yok, hayata geldiğimizde de ön koşulumuz yok tu...
Sevgilerimle
Cenap Özer 2009
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.