- 838 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
ANAYASA MAHK.KARARI//AKP'nin sığınacağı mağduriyet kalmadı...
İdari mekanizmaların tüm kötü gidişatına rağmen /Fethullah’çıların Emniyet
teşkilatındaki tam yapılanmalarını tamamlamış olmalarına rağmen/Kamu kurum-kuruluşlarında ki AKP yanlılarının kadrolaşmalarına rağmen/Yabancı
lara mülk satışlarının hızını kesmemesine rağmen/Esnafın kepenk kapatma
sına rağmen/Milyonlar ca haciz-icra-alacak-krd.kartı borç davalarına ve daha
saya bileceğimiz çok şeye rağmen....
-Anayasa Mahkemesinin AKP’nin kapatılmamasına,hazine yardımının 1/2’ye
düşürülmesine karar vermiş olması şahsen beni çok sevindirdi.Bu karar la
aslında 73 milyon vatandaş kazandı.
-Aksi takdir de yeni bir mağduriyet edebiyatı daha hayata geçecek % 46.7 ile
geçtiğimiz yıl kazandıkları seçim zaferine bu kez rekorlar kırarak yeniden ulaşacaklar dı.
-Şu an en azından biliyoruz ki AKP’nin elinde ustalıkla kullanabileceği her hangi bir mağduriyet malzemesi kalmadı...
YORUMLAR
Sanırım biz millet olarak böyleyiz..İyimiz kesinlike iyi, kötümüz en kötü..Anayasa mahkemesinin bu davayı kabul etmesinin bile anayasa'ya aykırı olduğu açıktır..Davanın anayasanın hangi maddesine istinaden açıldığını biliyormu acaba bu yazıyı yazan? Belki de anayasanın en açık maddelerinden biri olan Cumhurbaşkanının sadece vatana ihanetten TBMM tarafından suçlanabilecğini yazan anayasanın 105 nci maddesini biliyormu? BU açık maddeye rağmen anayasa ihlal edilerek iddianameye dahil edildiğini biliyormu?Anayasa mahkemesinin yetkisinin sadece sekil yonunden değerlendirmeye yönelik olduğunu belirleyen anayasa maddesini biliyormu?
Akp nin sosyal politikalrının bir facia olduğuna gönülden katılıyorum..özellikle çıkarılan yeni sosyal güvenlik yasası çalışanın haklarını gasp eden bir uygulama olduğunu düşünüyorum..
Beni bu konuda düşündüren bu uygulamalara muhalefet yapılmaması...düzmece,jurostokratik darbe girişimleriyle ülke geleceğiyle oynayabilecek kadar insanların hainleşmesidir... hepimiz bu ülkede yaşıyoruz..
hayal kurmakta güzel! lakin biraz gerçek yanları da olsa daha güzel olacaktı ...yazınıza BİR verdim. sebebi şu; diğer partilerin milleti 'halk yığını' olarak görme yetilerini bir kenara bırakıp, millete genç sağlam kadrolarla sunum yapamadıkları, 'ideoloji'yi milletin huzurundan daha üstün görmeyi bir kenara bırakmadıkları, muhalefette kalmayı daha makbul gördükleri sürece suç AKP nin olamayacak. Ve kararı yine -oylarını mağdur görünenlere sempati duyduklarından mı yoksa kale alınmak istediklerinden mi verdikleri bilinmez- kendi tabirleriyle 'halk yığını' verecek malesef. Öfkeye gerek yok... sevgiyle kalın
ne magazin düşkünü milletiz değil mi?
hani falan hanım reyting için sevgilisinden dayak yer
öbür bey bilmem ne yapar eeee meclisede girmezmi reyting
bakıyor düşecek kattan patlatır aklınca bir senaryo yazarı çizeri oynarı hep aynı taraftan ya sonra acıtasyon mu? hahaha
bu ne peki iyiki kapatılmadı
neden... kör ölür badem gözlü olur ya
tebrikler Atiye Danış
banu hanım yurt dışından iziliyor sanrım ülkenın ve akp gidşatını hani dışardan davulun sesi hoş misali olucak ama
Yok hani elektirğe %21 emeklıye % 2 zamdan memura 50 ytl zamdan her gün düşüyo açıklanan eflasyonun tepelere çıkışından fındığa buğdaya ve bir çok tarım ürününe kota gelmesinden karadenizdeki çifçilere fındık ağaçlarını sökün denmesinden çifçsine ananıda al git denmesinden işi bayramında işçisni jopla dövdürtmesi yetmez gibi hastane bahçesine bile dalmasından oğluna gemicik almasında evli olup ayrı şehirde görev yapmak zorunda kalan memurlara eş durumundan tayın vermeyip kendi kadrolaşmış elemanlarını keyfe keder istediği yere yolamasından haberi olmadığı için sanrım böyle düşündüm daha yazacak çok şey var lakin bazen çeneyi tutmak lazım değilmi
atiye hanım yazı için tebrikler ayrıca
şev tarafından 7/31/2008 10:54:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok merak ettim ticaretin içinde aktif olarak bulunduğumdan soruyorum. Acaba bu ülke daha önce hiç kriz geçirmedi mi?
Yani sadece AKP'ye özel bir kepenk kapatma durumumu var?
Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz merak ettim. Kredi kartı borcu olanların sebebi de AKP mi :)))
Ne kadar marifetlilermiş.
Hem ayrıca yorumlarda sözü geçtiği için söylüyorum.
İnsanların dinleri kendilerine. Bunu bilimle bağdaştırmakta tuhaf geldi. Halbuki dinimiz bilime ne kadar değer veriyor sanırım siz hiç okumadınız. Okumanın büyük önem taşıdığı her yerde geçer. Dua etmek sadece bir ibadettir. Dilekleriniz için hiç avuç açıp dua etmediniz mi?
Gerçi Allahtan herşeyi dua yolu ile kazanamayacaklarını bilecek kadar da irfan sahibidirler.
Kişileri dinlerine göre sınıflandırmak ne tuhaf. Peki ya daha öncekiler maaşlarınızdan tomar tomar yaptıkları kesintileri hiç geri vermedi. Sesiniz çıkmıyordu şimdi siz bunları geri kim ödüyor.
Ahh AKP hep senin başının altından çıkıyor bunlar.
Ne olur biraz objektif olun. Bu ülkenin tomarla parasını yiyen cebini dolduranlara da keşke bu kadar sert çıksaydınız. Gençlerimize daha iyi örnekler teşkil edilirdi...
Cumhuriyeti ilke ve inkılaplarına karşı gelmeyen, her daim herkesten daha fazla savundukları içinde ayrıca tebrik ediyorum. E n azından geçmişine ne kadar saygılı olduklarını buradan biraz olsun görebilirsiniz.
sevgiyle.
DİNDARLIK EDEBİYATINDAN USANDIĞIM KADAR HİÇ BİR ŞEYDEN USANMADIM !PATRİOT FÜZELERİNİ DİNDARLIKLA MI İCADETTİLER? YA NÜKLEER BOMBALARI; ÜÇ,BUÇUK İSRAİL 400 NÜKLEER BAŞLIKLI FÜZEYLE DÜNYAYA MEYDAN OKUYOR!
7.8 ŞİDETİNDE DEPREMLE ÜLKEM GÖÇÜRÜLÜYOR, SİZ ELLERİNİZİ HAVAYA AÇIP DUA ETSENİZ ÖLENLERİGERİ GETİREBİLECEK MİSİNİZ?BİLİM YOLUNDAN TÜRKİYEYİ DÖNDÜRMEK İSTEYENLER KAZ İLE KOZU BİRBİRİNDEN AYIRDETMEYİ ÖĞRENECEKLER AMA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLACAK !
ÜLKEMDE ATATÜRK GİBİ DÜŞÜNÜLECEK, ONUN DEVRİM VE İNKILÂPLARI SAVUNULACAK !KİMSENİN İŞTAHI KABARMASIN!
Şaban Aktaş tarafından 7/31/2008 7:45:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
1)Bana mağduriyetin tanımını yapabilir misiniz.
2)Fevri ve yanlış çıkışlar olmuştur ama ben kesinlikle sadece akp'nin değil hiç bir hakiki müslümanın cumhuriyet ve anayasal düzene karşı tehdit unsuru olduğuna inanmamakla beraber en az siz ve sizin gibi düşünenler kadar cumhuriyet savunucusu olduğunu iddia ediyorum.
3)Anti-dinciler ne kadar bu devletin her kurumunda çalışma hakkına sahipseler,onlar gibi bu devlete vergi ödeyen,her şartta bu memleketinin faydasını gözeten ve dedeleri vatanı korumak adına cephelerde çarpışan, dindar insanların da(hak eden) en az onlar kadar bu devletin her kurumunda çalışmaya hakkı vardır.
4)Artık bu memlekette kendiniz gibi düşünmeyenlerin yaşama hakkı olmadığı saplantısından vazgeçin.
5)Son olarak bir fıkra.2 KÖR BERABER DOLMA YİYORLARMIŞ.KÖRLERDEN BİRİSİ DİĞERİNE DOLMALARI 2'ŞER 2'ŞER YEME DEMİŞ.ŞAŞIRAN ARKADAŞI NERDEN BİLDİN DİYE SORMUŞ.CEVAP:BEN 2'ŞER 2'ŞER YİYORUM DA ONDAN.............
ANLAYANA..............
m.eren78 tarafından 7/31/2008 1:56:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değişenin ne olduğunu anlamış değil, aksine şaşkınım arkadaşım.
Devlete hükmeden hükümetin, devletten yardımı eksik alması, itibarının eksikliğini gösteriyor. Bunun cezası da eksik çıktı fikrimce. Tamamı ile kesilmeliydi yadımı çünkü hesapta toplam ağırlık uyarılacak kadar suçlu bulunması yönünde çıkmıştır.
Her minareye kılıf bulma alışkanlıklarını yitirmemişler için de buna verecek yanıtları vardır mutlaka. Edebiyatları bayat olsa bile tazesini görmemiş vatandaş farkı yediğinde zehirlenince görecek.Pardon göremeyecek çünkü eks olacak!
Hakkımızda hayırlısı diyelim bari de öyle olsun.(dediklerimiz ne zaman olduysa:)
Teşekkürlerimle sevgi yüklü saygılar.
kendi açtıkları mahkemede kendilerini yargıladılar.
sonuç malumumuzdu.
bu kadar bu kadar aleni her şey amma gelde bunu yüzde kırkaltıya anlat neden anlamazlar yada anlamak istemezler?
nedir bunun adı saflık mı menfaat mi?
şundan eminim ki bundan sonra da maharetlerini sergileyecekler.nasılsa uyku devam ediyor
yüreğinize sağlık
selam ve dua ile.