- 775 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİRLİ SİYASET SÖZDE DEĞİL, ÖZDE İNSAN OLMAK
Cafer KARAMAHMUT
KİRLİ SİYASET, TEMİZ TOPLUM
İki yüzlü kirli siyaset anlayışı kapsamında, siyaseten bazı kurum ve kuruluşlarda işimi hallederim gibi düşünüp hak hukuk ve adaleti yanıltma çaba ve gayretleri belki sonuç verebilir.
Ancak, Allah’ın varlığına ve HESAP gününe inananlar çok iyi bilir ki, hesap gününde Hak, Hukuk ve adalet tecelli edecek, zengin fakir, amir memur işçi, patron hizmetçi gibi ayrım olmayacaktır.
Dağdaki çoban, bağdaki bekçi, sokaktaki temizlik işçisi ve belediye başkanı da hesap gününde eşit şekilde hesaba çekilecektir.
"Adaletin tecelli ettiği gün",
İnsan hakları ihlalleri olmayacak,
mazlumların hakkı korunacak,
tüyü bitmemiş yetim hakkı yiyen zalimlerden, yetimlerin hakkı sorulacak,
Kirli siyasetin HÜKMÜ, İMTİYAZLI kişilerin TORPİLİ olmayacaktır.
MAZLUM bir yıkılır, ZALİM tam yıkılır.
Şiddet, yalan, yolsuzluk, rant, baskı ve ZULÜM insanım diyen hiç bir insana yakışmayan insanlık dışı bir davranıştır.
Türkiye’nin Sesi Gazetesi, Kamu Kurum ve Kuruluşlarında yapılan usulsüzlük ve haksızlıkların takipcisi olacaktır. Türkiye’nin Sesi Gazetesini takip ettiğinizde aldatıldığınızı değil, hala aldatılmakta olduğunuzu göreceksiniz.
Adil olmayan yöneticiler, Onurlu bir hayat yaşayamazlar.
Şerefle bitirilmesi gereken en ağır görev hayattır.
Asil Millet, Güçlü Devlet Büyük Türkiye…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.