LÜTFEN İLGİLENİN
Değerli Arkadaşlar,
bu siteye üye olmak var ayrılmak yok galiba...
Üyeliğimin iptali, şiir yaz ve öykülerimin slinmesi için site yöenetimine yazdım ama bir cevap alamadım...
Bu işi nasıl yapacağımı ( üyeliğimi iptal edeceğimi) bildirseniz... Bu teknik özürlü arkadaşınıza biyük iyilik yapmış olursunuz...
Kimse ile bir sorunun yoktur; bazı arkadaşların dediği gibi başka yerlerde gördüğüm ilgiyi bu sitede görememek de değildir sebep!
Sadece şahsi bir mesele olduğundan anlayışla karşılayacağınızı ümit ediyor; başta yönetici arkadaşlardan yardım rica ediyorum...
yatsıda sönmeyen sağlık, başarı ve mutluluk dileklerimle bol yazmalı ve okumalı günler sizlerin olsun....
Yavuz Nufel..
( HİÇ)
YORUMLAR
7/31/2008 1:28:27 AM
ben bu saçmalıktır..
isteyen istediği şiiri silebilir..
yorum yazana bu saygısızlık olamaz..
kimse yorum yazmak zorunda da değildir..
site yöneticisine bir kez daha bildirin belki mesajınız ulaşmamıştır..
o size yardımcı olacaktır..
selam ve saygılarımla..
Ne kadar heyecanlı ve öfkeli bir mesaj.Yazım yanlışı ile başlamış aceleden olsa gerek.Saçmalık diye nitelediğiniz benim düşüncemse zaten kişinin hoşgörüsünü istemiş "benim düşüncem demiştim."Öznel bir düşünce idi.Yazının aslı silindiğinde yorumlar havada kalır yada silmek gerekir.
Zaten "saçmalık" gibi bir sözcüğü kullanarak tartışma yada düşünce belirtmenin tadını kaçırmış oldunuz.Üstelik Konuyu açan arkadaştan önce davrandınız yanıtlamak için , saygılar.
Sizin burada paylaştığınız yazılar yapılan yorumlarla artık biraz da bu defterin olmuştur benim kişisel görüşümdür.Siz silinsin istiyorsunuz ama yazılarınıza yapılan yorumlar ne olacak? Sahiplerinin emeği?
Hiçbir yazınızda yorumum yoktur ,yeni üyeyim ,sadece düşüncemi paylaştım,hoşgöreceğinizi umuyorum.Saygılar.