- 1753 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
ABLAM
Canım Biricik Ablam Tülin Toprak 18 Ocak 2016 - 1.5 ta Hakkın rahmetine kavuşmuştur. Üzüntüm sonsuz. Allah Rahmet Eylesin.
Ah Canım Ablam nasıl dayanılır bu yangına? ??
Canım yanıyor. Kalbim ağlıyor, Sabır ver Yarabbim ne olur sabır.
Nefes alamıyorum. Bu acı başka acıymış !
Son bakışın gözümden gitmiyor.
Ablam.
Evinin her köşesinde sen varsın.
Seni görüyorum mutfakta, her odada.
Uyku tutar mı gözlerim? bilmiyorum.
Çocukluğumdan beri hayranı olduğum Canım Ablam benim.
Bugün 2 gün. Yanına geldim. Seninle konuştum.
Seni seviyorum. Nurlar içinde uyu.
Ablam Gölbaşı sosyal tesislerinde çok uzun yıllar oturdu.
Çok severdi LOJMAN olmasına rağmen hep kendi evi olarak düşündüm, hissettim.
O yüzden düşünmüş ler Gölbaşı na defnetmeyi.
Mezarlıka girerken kapıda:
"BİZDE SİZİN GİBİYDİK’ diye yazıyordu. !!!
Sevdiklerinizin kıymetini bilin. Kardeşlerinize sarılıp onlara sevginizi hissettirin.
Bir gün kaybettiğinizde korkunç yalnız hissediyorsunuz çünkü.
Sesini, gülüşünü sohbetini varlığını çok aradığımız özel insanları bir hatır sormak için arayın vakit geçirmeden. Bir gün acı gerçek tokat gibi yüzünüze vuruyor çünkü...
Gitmiştir artık.
Telefonumda (Ablammm) ı aramak istedim bu sabah ama telefon elimde öylece kaldım.
Çünkü artık güzel ses tonunu duyamayacağımı biliyorum..Kahroluyorum.
ABLAM
Ablam,
Canım Ablam...
Sana özlemim biter mi?
O tatlı sesini bir daha duyamayacak mıyım artık yani?
Seninle beraber benim çocukluğum gitti, naz yaptığım ablam, derdimi döktüğüm annem gitti.
Bilirdim beni ne kadar sevdiğini,
O sarı saçlarını, Bana sevgi ile ışıl ışıl bakan O yeşil gözlerini, göremeyecek miyim?
Ablammm diye telefon açamayacak mıyım artık sana?
Ablam, biliyorsun ki sen benim idol’üm, hayatımdaki önemini hep anlattığım tatlı Ressam Ablam.ÖZLEMİN BURAM BURAM KANIYOR.
Seninle olan anılarım hep canlı, geçer gözlerimin önünden bir bir.
Sarılın Kardeşlerinize sevgi ile, çünkü ömür çok kısa, Hayat bir gün noktalanıyor istemeseniz bile ..
Ablamın samimi arkadaşını için için kıskanırdım, beni de yanlarına almadıkları ve kapıyı kilitledikleri zaman.
Mesela arkadaşı Emine bugün bile o kızarttığı biberin mis kokusu hala burnumdadır.
Ablam benim için bir idoldü. Yaptığı kara kalem resimleri aynen yapmaya çalışır, Defterini tuttuğu; Berkant’ın SAMANYOLU ile başlayan; Türkçe sözlerini ve SES Dergisi ve HEY dergisinden kestiği ilgili fotoğraflarını şarkının sol yanına yapıştırarak şarkı sözü defterleri cilt ciltdi.
ANKET Defterini,özenerek, Çizgi Romanları TOMMİKS, TEKSAS ve OLİVER TWİST in MACERALARI nı saklardı dolabında. Bir yolunu bulur kilitli dolabını açar, tekrar tekrar okurduk.
Hatıralarımız o kadar çok ki anlatmakla bitmez.
Mekanın Cennet olsun ABLAM.
Aylin AKGÜN
YORUMLAR
Öncelikle Başınız sağolsun diyorum
Büyüklerimiz in kıymetini bilmeniz gerekir ama kaybedince daha iyi anlıyoruz
Bizlere değerli mesajlar veren güzel bir yazıydı yürekten tebrik ediyorum selam ve dua ile sevgilerimle
mehmet ali unsal tarafından 11/4/2016 2:25:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mekanı cennet olsun, Aylin Hanım.
Şahsınızda tüm aileye, sevenlerine sabırlar diliyorum. Sizden 9 gün önce, çok sevdiğimiz dayımı kaybetmiştik biz de. "Ölüm, her yaşta erkendir." acınızı anlıyor ve paylaşıyorum. Tüm yitirdiklerimize, Allah'tan rahmet diliyorum..
Sağlıcakla kalın...