- 589 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
çizgiye döner damlalar.......
Yıllar öncesinden başlamıştı aslında çalışmalarına. Her gün bir yenisini asıyordu tavana. Engellemek için uğraş vermişti.ikinci sayfaların konusun önceden hazırdı aslında.Yıllar öncesinden başlamamıştı asacaklardı…..Sabahın en soğuk anının da kurulacaktı dar ağacı hayat meydanının tam ortasına, kuşlar soğuktan büzüşmekten yeni kurtuldukları sabahın o saatinde, ezan sesinden birkaç zaman sonra yapılacaktı.
Hızlı adımlarla koşturuyordu. Yetişmeli idi ayak tıkırtıları iki sokak öteden duyuluyordu. Kimsecikler görmeden tam orta yerinde, geceyi sabaha bağlayan vakitler kuşların vaktiydi zaman kuşluk vaktini o zaman anlamıştı.
Bir aşkı asacaklardı. Sevdaları da yanında kupon biriktirilerek alınmış şiir kitaplarında kalacaktı. Güzel sözcükler İle Yanında mektupları da yakacaklardı. Kuşluk vaktinin soğuğuna inat ısınılabilinirimiydi onca kağıtla. İhtiraslı bir aşkın mektuplarını yakacaklardı. Sanırsam ısıtırdı ortalığı.
Savunma cüppesi üzerinde ağır gelmişti. Kırmızısı hem cezayı hem aşkı anlatıyordu. Yağlı bir urganla boylu boyunca aşacaklardı. korkusuzluğun sonsuzla buluştuğu anda , tarihe bir çizgi daha çekilecekti.
Hiçbir sözcük titrememezlik yapamazdı aslında bu savunma acizliğine , nerde yetişirdi o boyna dolanacak olan ilmik , hangi toprak can verirdi bilinmez ama alacaktı canını , sıkacaktı iliklerinde hissederek , nedendir ! sabahın soğuğuna inat ölen aşkın vücudunun ısısını da çekmek , belki de daha da soğuk olacaktı, sallanacaktı, rüzgarın gittiği yöne doğru bir gül misali ele batan birkaç damla belki de düşecekti. Yerde sanırsam ebru çizgileri birikirdi. Onca yaşanmışlık sonrası hüzün gündüze dönecekti. İlk gördüğü yoldan giden bir hayatın çizgileri belirircesine -OSMAN ÖZÜLKÜ 24.07.2008
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.