- 394 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HİSTERİ-K
HİSTERİ -K
Histeri çeşitli organ hastalıklarını taklit eden, mental (zihni) bozukluklarla kendini gösteren ve çok şekilleri olan bir ruh hastalığı.
Muhalefet partilerinden birinin genel başkanının davranışlarına ve telaşına bakarsanız belki bu rahatsızlığı daha iyi anlayabilirsiniz. Çirkinleştikçe çirkinleşen, bozuldukça bozulan, adeta histeri nöbeti geçirir gibi. Kendisini zapt etmekte zorlanan biri. Bazen çıkıyor; Biz Allahtan korkmayız diyor, bazen bakıyorsun zulme alkış tutuyor, bazen de Cumhur’u Reis’e laf yetiştiriyor. Yani çiftetelli gibi daldan dala atlıyor. Histeri nöbeti ateş yapıyor mu? Bilmiyorum ama bu günlerde bayağı ateşi artmışa benziyor.
Bu işin bir yanı. Madalyonun öbür yüzüne bakacak olursak: delinin gün boyunca bir noktaya sabitlenipte baktığı gibi bir noktada bekliyor. Bir daha o noktadan ayrılamıyor. Ayrılırsa da tek konuşacağı kişi Cumhur’u Reis oluyor. Çirkefleştikçe çirkefleşiyor. Sinirlendikçe ağzı yüzü köpürüyor. Bu defa da öfke nöbetleri başlıyor. Masaya el vurmalar, argo kelimeler, iftiralar havada uçuşuyor. Aklıma şu gelmiyor değil, acaba bu davranış bozukluğu akıl tutulmasının bir göstergesi mi. Kuklacının verdiği görevi yerine getirememe telaşı mı? Kandil kulağına bir şeyler fısıldadı da onu halka nasıl söyleyeceğini kestirememe telaşı mı? Hangisini söyleyeyim ki. Belki de parti içindeki kurduğu diktanın gizlenmesi telaşı. Hani birilerine diktatör bozuntusu diyor ya.
Halbu ki muhalefet hükümeti çalıştırma projeleri üreterek, hükümeti uyarma, ülkenin geleceğine ait kanun ve tüzükler önerme, açıkçası iktidarın müfettişi gibi çalışma makamıdır. Hınç, öfke, üslup bozukluğu yanlış siyaset dili, Sokak ağzı gibi davranışların olmaması gereken bir yerdir. YOK, YOK bu adam iflah olmaz. Zira bu davranış tarzı kendisine ihale edilen bir görev gibi geliyor bana. Milletvekilleri Rusya ile sıkı bir iş birliği içindeler ya. Belki de bu görevi Rusya bu zata yüklemiştir. Söylemler onu gösteriyor.
Proje üretemeyen iktidara gelemeyen, halkın değer yargılarına ters düşen bir parti. Birilerinin peyki olmak zorundadır. Ya da marjinal gurupların maşası olmak durumundadır. Eğer yarın kalkar PKK’yı, ya da DHKP-C yi, ya da PYD’yi desteklerse hiç şaşmam. Zira amcasının oğlu Avrupa ülkelerinin birinde PKK’nın ülke sorumlusu galiba. Bu iş o yöne doğru gidiyor. Ey histerik adam ne zaman anlayacaksın doğruyu, ne zaman göreceksin. Görmüyor musun ki şer güçleri top yekûn oldu. Ülkemizi işgale kalkıştı. Görmüyor musun ki Rusya’sı İran’ı Suriye’si şer çatısının altında birleşti. Gel artık şu nöbetten kurtul da ülke menfaatine hayırlı bir şeyler yap. Eğer birilerine yaranarak kendini tatmin ediyorsan, bari ülken insanına yaranmaya çalış ki ülkem zarar görmesin. Sen kime yar olmaya çalışıyorsun.
Siyonizm Türkiye’nin ayağa kalkmasını istemiyor. Ortadoğu’ya lider olmasını istemiyor. Türkiye üzerindeki istekleri cevap bulmuyor. Dost iletişim ve Elektronik-Osmanbey / sislilı korkuları başladı. Korku paniği ile ülke içinde hep birilerini kullanmaya çalışıyorlar. Dün gezi, daha sonra FETÖ şimdi de Suriye hala anlamadın mı? Paralel yapının kendi planlarını işleme koymak devleti ele geçirmek için önce askeri erkânı hapse atıp ondan sonra planlarını uygulamaya çalıştıkları gibi, acaba buda dış güçlerin Türkiye’yi kıskaca almak için bir planın başlangıcımı?
Şer odakları birleşerek topyekûn Türkiye karşıtı bir cephe oluşturdular. Bu cephenin bir kolu da malum parti mi olsun istiyor. Galiba esas savaş şimdi başlıyor. Nerden çıkardın mı diyeceksiniz. Akademisyenlerin çıkışı, malum partinin söylemlerini agresifleştirmesi, İllegal örgütlerin birleşmesi bazı yazar ve çizerlerin meydanlara inmesi bunu gösteriyor. Aklıselim gezi olaylarını nasıl atlattı ise, FETÖ’ nün planlarını nasıl boşa çıkardı ise, Rusya’nın haddini nasıl bildirmiş ise size de galip gelecektir senin histeri nöbetin belki o zaman geçer. Hadi hayrola
______________________AR_____________________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.