EVLİLİK = İŞ ORTAKLIĞI
Günümüzde yaşanan sevgiler artık günübirlik olmuş ,evlilik ise mantık işine dönüşmüş durumda.Mntık derken anlaşabilirlik, sadakat ,bağlılık ,sevgi falan da değil bence.Tamamen ticaret anlaşması bir iş ortaklığına dönüşmüş.
Kadına göre erkeğin işi iyi olsun,cüzdanı dolgun olsun,gözü dışarda olmasın, olursada eğer bu kıriterlerde ise çaktırmasın.
Erkeğe göre ise kadın çalışsın, ev kirasına, elektrik suya yardım etsin,mümkünse ondan para istemesin.baenimle ilgilensin.az sevsin çok anlasın....
Ne gariptirki böyle düşünen herkes anlaşarak evleniyor sonra aynı derece de anlaşmazlıkla ayrılıyor.Çünkü iş ortaklığı anlaşılaımayan bir durumda fesh edilmiş oluyor.Birde evlilik sözleşmesi çıkarılmış bu ortaklığı belgeleyen.Taraflar ortaklık bitiminde hak sahibi olmasın diye.
Çok üzücü ve acıtan bu durumları artık geçlik olağan karşılıyor.Ama benim gibi düşünen gençler de vardır umarım.Sevgi , bağlılık, anşayış, sabır, güven ve dostluk bağları olmayan bir evlilik ancak bir iş ortaklığıdır benim gözümde.
YORUMLAR
Olmamış....hiç olmamış...bir kere ilgili yazı neredeyse oraya yazsaydınız..
Erkekler elde edip 180 derece dönüyorlarmış...yazının başında genelleme yapamazsınız... diyorsun ama sende yapıyorsun işte....
İmla hatalarını boşverdim onlar boş ifadeler kadar önemli değil...
Sevgiyle..