- 397 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
anı
Fen lisesinde öğrencilerin büyük çoğunluğu cemaate üye olanlar,azınlık bir kısmı ise sol görüşlü olup maddi durumu yüksek ailelerden geliyordu. Şanlıurfa’da derebeylik sistemi kesinlikle devam ediyordu.Bu ailelerin çocukları özel okullarda ve özel üniversitelerde okuyor son derece modern araçlar kullanıyordu, aileleri geniş arazilere sahipti.
Şanlıurfa’ya ziyarete gelen büyük ablam ve kızı misafirimiz olmuşlardı. Yeğenim bir hafta önce bademcik ameliyatı olmuştu, ilkokul 3.sınıf öğrencisiydi, 11 Nisan sabahı yeğenimi henüz on yaşındayken kaybettik. Doktorlar ölümünün ani kanamaya bağlı olduğunu söyledi. Bir yakınınızı kaybetmek ruhsal sorunlar yaşamanıza sebep olur ben de psikolojik sorunlar yaşamaya başladım. Travma sonrası davranış bozukluğu ve kaygı bozukluğu sorununu yaşıyordum. Hayatta sadece ölümün anlamlı olduğunu düşünmeye başlamıştım, kabuslar görmeye başlamıştım, karanlıkta yalnız kalmaya korkuyordum. İlaç tedavisi ile birlikte günün büyük kısmını uyuyarak geçiriyordum eşim ile iki yabancı gibi olmuştuk, duygu durum kliniğinin hemşiresi ,Deniz hanım ile sık sık dertleşiyordum, zamanla dertleşmelerin yerini sohbetler almaya başlamıştı, nöbet çıkışında buluşup yemek yediğimiz bir gün evli olduğumu bilmesine rağmen bana yakın olmak istediğini söylediğinde hem şaşırmış hem de özgüvenim artmıştı, evli olmama rağmen beğenilmek gururumu okşamıştı. Hayatıma çok zor günler geçirdiğim bir dönemde giren bu genç hemşirenin yeşil gözlerine baktığım zaman evliliğin ağır yükünü baba olmanın sorumluluğunu unutuyordum. Annesine benden söz ettiği zaman , aramızdaki on dört yaştan ötürü kendisinin bu birlikteliğe karşı olduğunu anlattı.25 yaşından önce evlenmesine onay vermediğini söylemiş bu ilişkinin geçici bir hevesten öteye geçmeyeceğini evli bir erkeğin her zaman karısına döneceğini anlatmış annesi, bu sözler onu etkilemişti. Eskiden olduğu gibi sık görüşmek istemiyor mesajlarıma daha az cevap yazıyordu, görüşme teklifimin her defasında olumsuz yanıtlanması benim de sabrımı taşırmaya başlamıştı. Bu nedenle telefonda konuşurken tartışmaya başlamıştık, sonunda aramızdaki ilişkinin bittiğini söyledi. Şanlıurfa’da kalmanın bir anlamı kalmamıştı, doktora derslerine başlamak için Eskişehir’e tayin istedim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.