- 452 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AN'KAR','AŞK
...
Hasretle beklediğimiz Mevsime anlam kazandıran o anları Yaşamak..
Elbette güzel..
Biraz buruk biraz soğuk geçsede günler; varsın olsun ’Kar’, topu, ’Kar’dan adam herşeye değer..
Çok sık rastlanmasa da soba başı sohbetleri, yağan karın pencerelerde oluşturduğu hoş manzara ve sıcacık bir ortamda olmanın huzuru, hayatta ender rastlanan mutluluklardandır..
Hangimizin yüzünde kar’dan adam, kar’topu denildiğinde çocukları andıran bir gülümseme oluşmaz ki..?
Doğanın bize sunduğu beyaz güzellik sadece seyirlik değil aynı zamanda oyunluk’tur da...
Şehrin tüm çirkin görüntüsünü gidermekle kalmaz manzarasıyla çocukların kalbine taht kurar adeta..
Kar’lı havaların yarattığı trafik çilesi bir kar’dan adamla kaybolabilir mi? Eğer çocuk penceresinden bakarsanız bu pek de mümkün..
Bir’de UNUTMADAN
"Kış paylaşma mevsimidir" !!
"Soğuk havalar maddi durumları ısınmayı karşılayamayan insanlar ve sokaklarda yaşayan kedi köpekler için bir ölüm kalım savaşına dönüşebilir..
Diğer canlılara karşı empati kurmayı, yardımda bulunmayı ve paylaşmayı öğretir kış..
Soğuklara karşı yaşam savaşı veren tüm sokak hayvanlarına evimizin önüne koyacağımız bir kap "yemek - su" hayat kurtarmanın mutluluğunu yaşatır bize.. Çevremizdeki ihtiyaç sahiplerine, sokakta kalanlara, yapacağımız yardımlar da kış mevsiminin güzelliğini hep birlikte yaşama şansı tanır"..
Feda’kar’lık, karşılıksız sevgiyle, Empati, ince düşüncelerle beslenir ..
Kısaca kış güzeldir..
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.