- 802 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sonbahar Mevsimi...
Niye incittiler ki seni? Niye canını yaktılar ki bu kadar? Seni yalnız gördüler diye mi bu kadar çok nefessiz bıraktılar kilitli kapıların ardından? Yoksa mevsim sonbahar oldu diye mi ağlıyorsun bu denli? Unuttun mu yoksa nisan yağmurlarını, gülüşünü, mayıs rüzgarının sesini ve kokunu sevgiliye götürülüşünü bir an olsun hatırlıyamadın mı yoksa? Bilmiyor musun sanki sen aşka aşıksın aşktan da öte varoluşa.
Onlar bilmiyorlar seni; sen şiir oluyorsun, sen umut oluyorsun, sen aşk oluyorsun… Onlar aşktan haberdar değiller, henüz aşkı bilmiyorlar, bilmiyorlar seni. Bilselerdi bu kadar çok üzmezlerdi seni, bu kadar çok nefessiz bırakmazlardı kilitli kapıların ardından. Hadi şimdi sil gözyaşlarını, ağlama. Uğruna her nefes alışımı feda ettiğim ağlama.
Sen cennetini yazmaya devam et; şiirinden daha gayrı şiir yok, gülüşünden daha güzel gülüş. Yüzü suyu hürmetine sevgilinin, senden başka aşka bu denli itaat eden yok.
Senin için söylenen bütün yalanlar mubahtır, sensiz açılırsa kapıları cennetin atılan her adım günahtır. Sen bize bahşedilen lutfunu göster cennetini yazmaya devam et.
Yalnızlığın külüne boyun eğme. Sen gel biraz beni dinle; biraz şiir al yanına, biraz gökyüzü…
Mevsim sonbahardır bu doğru. Birkaç güne kalmaz yapraklarda düşer dalından. Bilinmez belki daha soğuk günler de başlayacak ama ağlama sen.
Yaprak sonbaharda düşmezse dalından, eylül-ekim uzaklaşmazsa epey, ardı sıra kış gelmezse, ilkbahar nasıl-hangi çiçeklerini sunacak sana? Gel beni dinle, yazmaya devam et sen, gülümsemeye…
Hiç kimse inanmayacak belki böyle bir cehennem yangınında olduğunu, hiç kimse bilmeyecek belki gülüşün sayesinde cennetin el üstünde tutulduğunu…
…
Azizim…
Yordular seni değil mi? Aklın, elin, yüreğin bir anlığına olsun müsaade istediler senden değil mi? Doğrudur sonbahar yoruyor insanı ama bilmelisin önümüz kış eğer sen de hepten susacaksan kim baharda adlarını söyleyecek bize en güzel çiçeklerin? Anlaşılmayı bekleyen binlerce hayat var dışarIda, peki kime gidecekler bunlar?
Biraz dinlen istersen, fazlaca yordun gönlünü belki ondandır yüzündeki bu hüzün. Yoksa sen de çok iyi biliyorsun umutsuzluğun ve karamsarlığın yüzümüze asla yakışmayacağını.
Kardelen çiçeği de baharda açmayı çok isterdi ne var ki kışın daha bir başka güzeldir kardelen. Bakma sen yorgunluğunda güzeldir, sonbahar da güzel…
Malik Enes Gümüşlü - "kitabından alıntı"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.