- 776 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇİMEN GÖZLÜ KADIN NERMİN AKKAN
Gözlerimde hala Nermin Akkan ışığı var; Cuma gecesinden beri soluyorum onu evet yanlış anlaşılmasın lütfen bir tapınma da değil ama o ki kendini ışıttığı gibi çevresinin de 1000 woltlık ampul aydınlığında ağmış, her yere .öyle bir yürek tanıttığı içinde teşekkür etmek lazım. Sevgili şair arkadaşım Cevriye Çatal hanımefendiye öyle ya birde teşekkür etmesini bilmeli insan her şeyi kendi lütfun dan saymamalı .
Cuma gecesi” Bizim Gece” özelliğinde bir gece daha yaşadık ancak bu Hatay Noktada gerçekleşmedi Karşıyaka Sim kafe de toplandık bu kez her özel davetli ile birlikte bende vardım gecede davetliler arasında olmanın heyecan ve telaşı vardı üstelik artık hafta sonu başlıyordu mesai çıkışında iki araçla ulaştım Kafe Sim e ve Bizim Gece şölenine ben gidene kadar başlamıştı ve de zaten aynı anda yetişme olasılığım da sıfırdı birde buna Yazıbaşı’nda ki kamyonun alev almasıyla iskelete dönmesi manzarası korkunçtu inşallah faciadan can kaybı olmadan kurtulunulmuştur!diyerek tabi bununda verdiği trafikle daha da geciktim. Orada ki kalabalık her zamankinden daha çoktu işin içinde Cerenin Doğum Gün programı ekliydi.Annesi herkese doğum günü kutlaması yapılacağını söylememişti herkesin Doğum Günü hediyesi alma telaşına düşsün istememişti ince duygularla ben bir hafta öncesinden almıştım Zeynep teyze senden almanı istediğim hediyeyi buldum dedi ve de bende ne olduğunu sordum anlaştık aldım ama getir götür olmasın diye ona bırakmıştım hediyemi Akşam tüm güzelliğiyle devam etti program oraya gelen Şair arkadaşların hepsi en güzel şiirlerini sıralamış geceye emek sarf edilmişti zaten bu konuda hem Cihan Turan baba (Nermin de bende baba deriz ya analarımızın haberi yok )hem de Nermin titizliği hat safhadadır her zaman ondandır özelliği vardır programlar arasında yaklaşık şöyle, böyle 60 kişinin üzerindeydi bunlar arasında bizim üstad dediklerimizle aynı karede olmak özellikle benim için ayrıca gurur kaynağı oldu gece geç saatlere kadar şiir,müzik,ve dostluk soludu gece sonunda ise ben Nerminin Malikanesinde kalmak üzere yola devam ettik; Evde ise hem sanat hem de özel dostluğu yaşatmak istercesine..
Sevgilerimle
TC Zeynep ÖZÜGENÇ