- 729 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SİLAHINI DA AL, GİT TOPRAĞIMDAN!
‘Silahlar patlar kulaklarımda. Gece çökerken, umut kaplı şehre…’
Biz ki sinemize basarken tüm acıları, sonu ölümle yazmak; analarımıza, evlatlarımıza, vatanımıza yakışmamalı!
Neydi günahları? Bilinmez… Nedir bu kalleş savaş? Çözülmez…
Mademki yıktığın ocaklarda ayak izi bırakmıyorsun kardeş, silahını da al, git toprağımdan!
Kurşunlar…
Bir gece ansızın, sinsice deler bedeni. Oysa umutları vardı, yüzünden belliydi…
Belki çocuğuna sımsıkı kavuşacaktı, belki karısıyla sofrada, sıcak çorba yudumlayacaktı. Kim bilir belki de onun yarına yetişecek ödevi vardı…
Kurşunlar…
Gecenin çöktüğü bu şehirde, umutları yarım bıraktı. Zalimce akıtılan kanlar, anaların bağrından teker teker damladı…
‘Siz ki bombalarla mı yok edeceksiniz bu milleti?’
Öksüz bıraktığınız evlatların gözyaşları mı çıkaracak sizi arşa?
Bu vatanı, asırlardır ayakta duran bu milleti savaş ile mi terbiye edeceksiniz aklınızca?
Ey bir gün gelip de ellerinizdeki bombalar tükendiğinde, vicdanıyla baş başa kalacak olanlar!
Dinleyin:
Bu vatan ki eşi benzeri yoktur!
Hadi tut silahını, koy ellerinle mermiyi, vur ellerinle suçsuz garibi.
Hep zalimlik için kullanacaksın değil mi o elleri?
Benim de elim var lakin düşeni tutmak için.
Hadi gir toprağıma, aman ha sessizce yerleştir bombayı. Yık masum bir yuvayı, sonrada kaç ayak izi bırakma sakın korkak!
Hep iz bırakmadan hiç kimse gibi yürüyeceksin yolları değil mi?
Benim de ayaklarım var lakin bu vatanın her köşesinde ayak izimi bırakmak için.
Yeni planlar kur öyleyse, yeni suikastlar düzenle. Sorunları konuşarak çözmek yerine, mazlumun ahını alacaksın yine!
Öldürecek ve kaçacaksın gizlice. Güçlü gördüğün bedeninle.
Benim de bedenim var lakin bak işte buradayım!
Biz vatan sana canım feda sözünü boşuna demedik. Biz onca savaşı içimizdeki yürekle yendik. Ata’mızın izinden hiçbir zaman dönmedik.
Taşıdığımız bayrağı, dilimizden düşmeyen marşı, bu vatanı bölmek isteyenlere karşı, kaybetmedik! Kaybetmeyeceğiz!
Hadi şimdi al eline mermiyi, tak koluna silahı.
Allah herkesi bir yarattı. Lakin burada ayrılıyoruz seninle.
Senin elinde bomban var,
Benim yüreğimde Allah’ım…
Aslı GÜREMEN