- 523 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİİR ŞENLİKLERİNİN SEVİLEN İSMİ AYYILDIZ' A ÖDÜL VERİLDİ..
Ocak 2016 Hikmet Okuyar Kültür Sanat Etkinlikleri içince bir ödül takdimi de İstanbul, Fatih Vatan Caddesinde Zübeyde Hanım Kültür merkezi yakınlarında gerçekleştirildi..
*
Dünya Şairler Şiir Yorumcuları Şiir Sevenler ve Aşıklar Topluluğu Kültür Sanat Etkinlikleri proğramı sonunda; Şiir Yorumcusu, Atatürkçü Düşünce Öncüsü, Kitle İletişim Uzmanı Yılmaz Ayyıldız ’a; 17. 01.2016 günü saat 17:00 de Fatih Vatan Caddesi Menderes Bulvarındaki Zübeyde Hanım Kültür Merkezi yakınlarındaki kültür Sanat Etkinliği alanında;
’’ Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’’ Tekşat Sanat Danışmanı Tsm Sanatçısı, Şiir Yorumcusu Halide Göksoy ile Eğitimci Şair, Şiir Yorumcusu, Yardımcı Ders Kitapları Yayıncısı Nedim Pehlivan ve Hikmet Okuyar tarafından verildi..
Latif Mahmat gibi süper duyarlı canların yakından takip ettiği Ödül merasiminde; Mesudiyeşat Başkanı Gazeteci Şair, Şiir Yorumcusu,Kültür Sanat Etkinlikleri Organizatörü Özdemir de hazır bulundu..
*
Ödül Şeref Serlevhası ile birlikte 1 Adet Türkiye Sevdası / Hikmet Okuyar proje ürünü, 1 Adet Şair Kalemi, 1 Adet Kutu Çikolata armağan edildi..Dünya Şairler ve Şiir Sevenler Derneği ’nin Kurucu Genel Başkanı Turan Bayraktar hizmetlerini ve hatıralarını yaşatmak için her fırsatta duyarlı paylaşımlarda bulunan Şüsiyad Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar; etkinliğe, AİDAT ödemek, Güzel Sanatlar Hayranı Dernek Yöneticisi, Yilmaz Ayyıldız’a verilen ödül tesliminde hazır bulunmak ve Sanatçılar Buluşmasında HASRET gidermek için yer almak üzere davetli olarak geldiğini söyledi..
*
Katılımcıları ve hayranları tek tek selamlayan Okuyar, Sunum masasında dinletiyi idare eden Müzeyyen Hançerci ile Dernek yöneticilerine de saygın sağlık dileklerini iletti..
Dinleti bitimini takiben, Ödül teslimi sonrasında çok duygulanan Okuyar, Hayranlıkla sevdiği Yılmaz Ayyıldız’ı 19 Mayıs 2016 günü Güzel Sanatlar Öncüsü Sanatçı Dostları ile Şiir Şenliklerinin Şöhretler Şehri Şebinkarahisar’a Sanatçılarla Sabah Kahvaltısına çağırdı.
*
Devamında da 20 Mayıs 2016 günü, Giresun Atatürk Parkı’nda tertiplenecek İMZA GÜNÜ ile Hikmet Okuyar Tanıtım Turizm Kültür Sanat Etkinlikleri’ne davet etti..
17.01.2016
.......
Kitle İletişim : Müzeyyen KESKİN
Amasyaşat Başkanı Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.