- 374 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nevzuhur Dergisi'nin 49. Sayısı Yayınlandı...
NEVZUHUR DERGİSİ’NİN OCAK 2016 TARİHLİ 49.SAYISI YAYINLANDI...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
Ücretsiz olarak dağıtılan ve Antalya’da Mustafa Akbaba tarafından 2 ayda bir yayınlanan 16 sahifelik Edebiyat-Kültür-Sanat Dergisi olan Nevzuhur Dergisi’nin Ocak 2016 tarihli 49. sayısı yayınlandı, Nevzuhur Dergisi’nin bu sayısında aşağıdaki isimleri belirtilen yazar ve şairler karşılarındaki başlıkları kullanarak bu sayıda yer almışlar.
Mustafa Akbaba;Girit Çıkarması,
Ali Demirel;Manyas-Akşehir Kazakları,
Andaç;Aklar Arasında Kara,
Rukiye Perçem Baş;Halkalı Şeker,
Tuncer Günay;Üç Telli Gazel (Şiir),
Andaç;Denizsen (Şiir).
Nevzuhur’da az sayıda yazar ve şair yazı ve şiir yazıyorsa da yazılar ve şiirler çok güzel, bu nedenle bu dergiyi edinip okumanızı tavsiye ederim. Mustafa Akbaba gezip gördüğü yerleri en ince ayrıntılarına kadar yazan birisi, Ali Demirel ise tarihi konularda güzel bilgiler veren bir yazarımız. Rukiye Perçem Baş ise bu sayıda moda manyaklığını kaleme almış, Tuncer Günay’ın şiirini de beğendim. Bu arada Nevzuhur Dergisi’ni www.mustafaakbaba.com adresini ziyaret ederek de okumanız mümkün, bunu da özellikle hatırlatmak isterim.
Sizde Nevzuhur Dergisi’ni edinmek ve okumak veya yazı-şiir ileterek dergi sütunlarında yer almasını sağlamak istiyorsanız, aşağıdaki adres bilgilerini kullanabilirsiniz.
Mustafa Akbaba
Nevzuhur Dergisi
Atatürk Caddesi, 1306 Sokak, Akbaba Apt. No.1/2
Antalya
Tel.0-242-2418062-63
Fax.0-242-2414174
E [email protected]
Genel Yayın Yönetmeni.Ali Demirel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.