- 422 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
BIR VATAN KURTARILMAYI BEKLIYOR
BİR VATAN KURTARILMAYI BEKLİYOR !
Terör yıllardır Türkiye’ye iliğini yiyip bitiren elma kurdu gibi yapışıp kaldı. Yıllar önce ASALA terör örgütünün yaptığını şimdi kaldığı yerden PKK terör örgütü devraldı. PKK terör örgütü kürtler için bir savaş vermiyor,kürt kimliği maskesi kullanıyor. 1915’in intikamını almak için "Ermeni uşaklığı"yapıyor.
"Çözüm süreci"adı altında kendilerine lojistik destek sağlamak ve yeni eleman kazanmak için bir hayli çaba sarfettiler.3-4 yıl boyunca hain emellerini gizliden gizliye devam ettirdiler.Bakın Sur’a, Silopi’ye hendekler,çukurlar,cephanelikler,tüneller, tuzuklanmış bombalar... Bunlar çözüm süreci değil;olsa olsa "yenilenme süreci"dir.Sözde çözüm süreci ise Şanlıurfa Ceylanpınar’da iki yiğit polisin şehit edilmesi ile son bulmuştur.
Terör örgütünün haince saldırıları sonucu şehit olan vatan sevdalısı askerler...Bunların ardında yetim kalan minik yürekler... Daha gözlerindeki yaş kurumadan yeni bir hain saldırı haberi ile ciğerimizdeki alev korlanıyor.
Bazen bazı şeyleri dile getirmek gerekiyor.Uyan artık Türkiye’m! Bir vatan kurtarılmayı bekliyor.Bunlar bozguncuların ta kendisidir.Yaşarlarsa "gerilla"(!)ismini veriyorlar kendilerine. Ama nasıl oluyorsa ölünce ekmek alamaya giden çocuk,sokakta oynayan çocuk, fırında çalışan çocuk oluveriyorlar.
Kürt halkına büyük bir oyun oynanmaktadır.Yıllardır sürdürülen kardeşliği bozup kardeşi kardeşe kırdırmak temel amaçtır.
Aydınlar(!) Nasıl oluyor da devlete silah bıraksın diyecek kadar cahil sözler kullanabiliyor? Fakat sıra PKK’ya gelince tek bir söz edilmiyor.Burada öz vatanına bir ihanet yapıldı. OXFORD’da okuyup profesör oluyor ama benim okuma yazma bilmeyen dedem kadar vatanperver olamıyor.
En azından bu soruyu sormaya hakkımmız olmalı.
Hendeklerden çıkan Aydınlar! Yarın dersine giren "ŞEHİT" çocuklarının yüzüne nasıl bakacaklar? 1128 akademisyen bu soruya cevap vermeli. Siz aydınların aydinlatamadigi bu topluluğu yarın şarlatanlar aladatacaktir.
YORUMLAR
Haklısınız... Sokaklarda öldürülen çocukların üzerinden PKK karın namlusundan çıkan kursunlar çıkartılıyor. Polisler çocuk katili olamaz, hatta olmamalılar. Olsalar bile katil değil, gazi olurlar.
Evet... Bence bu yazının başlığı şöyle olmalıydı. Bir vatanımız var lakin birinin koltuk sevdası yüzünden o da elimizden kayıyor. Bir vatan kurtarılmalı evet ama böyle düşüncesi olanlardan.
Sizleri okudukça Atatürk'e methiye döküyorum!
Neden mi ? Sonra yazarım.
Saygılar