- 660 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
kendiniz için?
Allah için bugün ne yaptın?”.
ya “Kendin için bugün ne yaptın?”.
Hemen verecek bir cevap bulamıyorsunuz ve günü sabahtan akşama değerlendirmeye alıyorsunuz
Cevapları sizde:)Zamanın işler ve başkaları aleyhine işlediği bir gerçekse sizin içinde öyle olduğu unutulmamalı.
Hayatın her alanının stres kapılarını açtığı günümüzde kendimiz için bir şeyler yapmayı ihmal etmemeliydik oysaki
Deşarj olmak için, birikimlerin oluşmasını engellemek için her güne kendimiz için bir şeyler eklemeli, önceliği her zaman şahsımıza vermemiz gerekmez miydi. bu hayatta kaç değen insan yada başkaları için harcadığımız zamanımızı ömrümüzü. ne kazandık ki kaybettiklerimizin yanında hesabı var mı?
Sadece sevdiğimiz için ya da iyi hissettiğimiz için bir şeyler yapdık mı, kendi ruh ve beden sağlığımız için bu çok mühimdi oysaki.
Belki sadece iyi hissetmek için spor yapabilir,şiir veya blok yapabilirdik kitap okuyabilirdik, müzik dinleyebilirdik ya da kendimizi mutlu etmek için sinemaya gidebiliriz.yada kakıp güzel bir abdest alıp iki rekat namaz kılabilirsiniz,yada bir köşe çekilip muhasebe yapabilirsiniz ve kader der ellerinizi acar rabbinizden içinizden geçenleri isteyebilirsiniz..
Her gün ufacık da olsa kendinize ödül vermeniz sizin günlük hayatınızda güzel bir değişiklik oluşturup kendinizi değerli hissetmenizi sağlayacaktır
Kendiniz için bir şey yapmadan hiç bir gününüzü kapatmayınız:))
Sevgiyle..hayırlı akşamlar
YORUMLAR
Belki de hayatın anlamını çözmekle ilintili bir cevap bu yazınızda sorduğunuz...
Hayatta hiç bir soru seçeneklerden ibaret değil. Anlık bir hissiyat hatta altıncı his dediğimiz...
O zaman sadece inancın getirdiği huşuyu yayalım etrafımıza üstelik zor da değil. nasıl mı?
Sadece iyi niyetimizi kollayıp, değer vererek etrafımızdakilere ve severek ve güven duyarak...Çok mu pembe bir tablo oldu? Kim bilir? Olsun, biz yine de sorgulamayalım ve kaderimize razı gelerek bu demek değil ki hiç bir şey yapmayacağımız ama insanca yaşamak zaten bir erdem değil mi ve umudu yitirmemek...
Pek çok sorunun yanıtı yine bu soruda gizli: Kendin için ne yaptın? Belki çok şey belki de hiç bir şey ama inanmak ve sevmek mademki fıtratımızda gizli...
Teşekkürler düşünmeye sevk eden paylaşımınız için.
saygılarımla...
sağlıcakla kalın.