- 434 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UMUDUMA SÜSLEDİM SENİ...
Umudum,küçük bir kız çoçuğunun kalbinde yatan masumiyeti kadar…
Kızgınım hem de çok.. Bir o kadar da masum ve masumiyetinin verdiği bir çekicilik.. Zaman gelsin o imkansız adamın kollarında bulayım kendimi dedim. Dediğimle kalmadı ve oldu. Bir zaman sonra yanında buldum kendimi.. Bakışlarına hasret dediğim o gözlere hapsoldum. Bakamadım, gözlerim onun sıcaklığını,samimiyetini kaldıramadı. Sarılmak geldi o an hem de kocaman sarılıp bırakmamak .. Ama bir kırgınlık vardı ki engel oldu her şeye..Mantığım devreye girdi. Karşımda duygusallığın dibini yaşayarak gözyaşlarına teslim olan bakışlar varken, nasıl soğukkanlı olacaksın?, Nasıl arkanı dönüp gideceksin .? “Gitmek istesen de gidemezsin kızım. Bu tarifsiz duyguya eşlik eden kalbin var senin nereye gidiyorsun sen” dedim, kendi kendime… Karşımda bana aşık olan o adam, ona aşık olan kadını dururken nasıl sevemem, nasıl bırakacağım dersin.. Ne oldu ne bitti bilemedim. Bildiğim tek şey bile bile bir aşkın sonlanışı..Evet, ikimizde her şeyin farkındaydık: olacakların ve olmayacakların.. Bekleyişlerimin arkasına gizlendim. Daha doğrusu gizlenmek zorunda kaldım; çünkü kalbime hesap verecek durum da değildim..! Zaman geçer ya böyle ..Imm.. nasıl desem.? Böyle acı acı, buruk buruk … Yağmur damlalarına arkadaşlık eden bir gözyaşı seli.. Dalıp dalıp gitmeler.. Uzun uzadıya bekleyişler. Karamsar ya da isyankar değilim.Sadece çok özlüyorum ve çok kırgınım. Kırgınlığım toparlanmaz benim.. Üzüntüm kırgınlığımı körükler, çıkamam işin içinden.. Ama bir gün beni anlarsın o zaman da ben olmayacağım..” seven gitmez” tabusu bazen doğru yollara baş kaldırırken bazen de bir gereksizliktir.. İlk defa böyle bir duygu yaşadığım için çok sitemliyim sanırım.. İyi de siz kaç kere yaşadınız bu durumu .? Aşk denilen bu kavram kaç defa çaldı kapınızı.? Mesela benim bir oldu pir oldu :)
Aklıma geldiği an da hiçbir şey umrumda olmuyor.. Huzur huzur.. :) Herkes çift yaratılmış sözü onun için geçerli olamaz bence ..Eğer olursa bir daha beni bulsun derim ;) İçimdeki hislerle adımı mı attım ve aldığım güçle yola devam ettim.Durmak yok dedim ama durdurulduk gibi bir şey oldu. ! Bazen diyorum ki “evet, artık hayatında olmasa bile unutma ki o senin hayatının en derin köşesinde mekan kurdu.. Onun sana olan aşkının güçlülüğünü ve bağlılığını yaşadığın için çok şanslısın.”diyorum. Tabii, şimdi yanımda olsa iyi olurdu ama…. Ona balonlar uçururdum,çok severdi. (hatırladın mı sevdiceğim). Ona büyük büyük İltifatlar ederdim. Her yere her şeye anlamlar yüklerdik..Biliyorum böyle de mutlu değiliz biz. Onun da şu an mutlu olduğunu düşünmüyorum. Sadece bu duruma kabullenip yoluna devam ediyor. Kendi benliği dediği şeye bürünmüş ve tabusunu uygulamakta.. Ben onun yerin de olsam şöyle böyle yaparım diyen cümlelerim fazlasıyla olurdu..Ama durum kişisel olunca sözü noktayla sonlandırıyorum.Ve olur da bir gün başkalarıyla birbirimizi görürsek hiç görmeyelim birbirimizi.. Hayat bu nerede ve ne zaman köşe yapar bizi bilemeyiz.. ! Ama hiç belli olmaz bir bakmışsın yine birbirimizin yanında buluruz kendimizi.. Yine sadece biz oluruz ne dersin? ..Ben hala “biz ” diyorsam bir şeyler bitmedi, hissediyorum.Hey dostlar, Ben onu hala çok seviyorum ve hep sevmek istiyorum.! Ciddi ciddi “AŞK” diye bir şey varmış.. Buna inanmayan ben, bunu yaşadım; siz de yaşayın ;)
Kısacası; Umuduma süsledim seni sevgilim.. Sen hiç değişme hep benim tanıdığım gibi kal olur mu..?! Geri dönüşü olmayan adımlar attıysak eğer kurduğum hayalleri sonlandırma zamanı.. Bir bekleyişe girdim ama artık o bekleyişi beklemiyorum.. Olmayacak gerçeği büyük değil ama biz kendimizce büyüttük.. Hani derler ya ” Gemi girmek istediği limana gelince deniz onu istemez de savururmuş.”o hesap.. Zamanın deli efendisi, aşk ilerliyor.. Denedim ama nedenini bilmediğim bir şekilde özledim seni.. Aşk erken ayrıldı bizden.. Nefretim de kabarıyor ama senden nefret etmeyeceğim.. Neyse…
Hoşçakal… “SENİ SEVİYORUMMM…”
DİPNOT: Ona karşı olan kocaman duygularımı yazı yazmakla bitirirsem o zaman her şey bitmiştir demektir… Kimseye seni ifşa etmeyeceğim hayatım.. Kalbimin gizli sırrısın. ;)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.