Uyan Kürt halkım uyan...!
Özellikle son aylarda imkanı olan çoktan göçtü büyük şehirlere,
ve bu gelişme Toplumunda dikkatini çekmekte, özellikle İstanbul’a,..
İmkanı kısıtlı olan da fırsat kollamakta, yıllardır belki de asırlardır yaşadığı yurdunu terk edip,
Sadece huzurlu ve Can güvenliğini temin etmek için,
Tarih sahnesine çıktığı günden beri Mazlumların sığınağı olan Türk Devletinin Şemsiyesi altında olmak gayesiyle,..
Can ve Mal güvenliğinden endişe edenler Batı’ya göçmekte... Kim bu göçen doğulu Kürt...! Şimdi bu işin bir yanı...
İşin diğer yanında ne var ona bakalım
Yıllardır hemen hemen çeyrek asrı geçeli hayli zaman oldu...
Bir terör odağı var sözde "Kürt" halkının refahını haklarını savunduğunu idda eden caniler gürûhu...
Günahsız insanları katleden çakallar sürüsü...
Peki bu caniler güruhu iddasında doğruysa neden Kürt halkı pey’der pey akın akın Batı’ya göçmekte...!
Uyan eyy halkım uyan ERMENİLER sahnede...
Doğu ve güney doğu da söz de "özerklik" isteyen orada yaşayan Kürt halkıysa eğer.., neden,
Batı’ya göç etmekteler...!
Yok orada "özerklik" isteyen Kürt halkı için mücadele ettiğini idda eden hain caniler güruhu örgüt ise neden Kandil’de...!
Uyan eyy benim cehaletin pençesinde ki Kürt halkım uyan ERMENİLER sahnede...
Yıllar önce bu oyunu ASALA adı altında oynadılar...
Şimdi olayın bir de diğer yanı var ki o da..
Türk’ler henüz sahneye çıkmadı sadece Devletlerinin yasalarının çerçevesi dahilinde sabırla bekliyorlar ha bu ne kadar sürer açıkcası bekleyelim görelim...desem de umulur ki öyle bir duruma kadar gitmez...
Yok eğer bu iş devlet nizamı içinde çözülmeyecek inancı ağır basar da,
Türk’ler de milis tarzı karşıt guruplar halinde olaya dahil olursa ki temennim olmasın o Zaman bu kazanın Ateş’ini kimse söndüremez....!
Uyan benim Kürt halkım uyan senin,
Türk’ten başka dostun yok bunu kabul edersen sen yücelir sin, etmezsen zaten nankörün önde gidenisin....!
Kenan SAYIN
YORUMLAR
Tebrik ederim duyarlı yüreğinize...Uyananlar çok da ses verecek cesaretleri yok...Daha güzel ürünlerde buluşmak dileğimle...
NedameT
ALLAH Devletimize zeval vermesin...
Birliğimize Dirliğimize Kast edenleri de yüce MEVLA kahru-mahvu perişan eylesin...
NedameT
ALLAH Devletimize zeval vermesin...
Birliğimize Dirliğimize Kast edenleri de yüce MEVLA kahru-mahvu perişan eylesin...