- 1535 Okunma
- 8 Yorum
- 1 Beğeni
Kim bu sapık
Kim Bu Sapık
Toplumda sapığı olmayan insan kalmadı gibi. Bizimde bir aile sapığımız var.Oğluma, eşime,kızıma, ev telefonuna, her yere ulaşıyor.Sinekte küçük ama mide bulandırıyor. O hikaye çok uzun, yaklaşık on yıllık bir hikaye…
Durup durup ortaya çıkıyor, sinir bozuyor.İki senelik bir ayrılıktan sonra bizim sapık yeniden ortaya çıktı. İnsan ne yapacağını, nasıl davranacağın da bilmiyor o tip insanlara karşı.Manyak biri işte…Normal bir insan değil ki…
Durmadan hepimize mesaj atıyor. Böyle bir durumda insan nasıl davranacağını da bilmiyor.En iyisi, bir psikoloğa gidip yardım alayım . Dedim.
Onu Sosyal medyada yeniden engelledik.
İşte o günlerde Twittırda gezerken, beni takip eden kişilerden bir kişi dikkatimi çekti.Beni niye takip ediyorlar Oda muamma, twit falan atmıyorum, sadece memleketimin sesini dinliyorum orada.
Dikkatimi çeken F.A. benim ailemi de takip ediyor. “Eyvah bu manyak saklı bir kimlik kullandığım halde beni bulmuş “ Dedim .Hemen engelledim. Ürkmedim, korkmadım desem de yalan olur. Baya da gerildim.
Bir gece watsapa mesaj geldi. Kimden ? F.A dan.
Orada beni nasıl bulmuştu.Bulması mümkün değildi.Büyük bir şaşkınlık ve panik yaşadım o anda.
Twittırda engellediğim kişi, bana watsaptan mesaj atıyordu. Bu mutlaka aile sapığımızdı.Başka kim olabilirdi ki…
Ama ne yazık ki; boş mesajdı.
Aradan birkaç gün geçti. Telefonum çaldı. İnanamadım, elim ayağım titredi. Sapık F.A. beni watsaptan telefonla arıyordu.
Korkarak açtım telefonu. Ses tanıdıktı.
“Abla ne yapıyorsun bu gün ? “
Ses tanıdık ama; ben şaşkınlık ve tedirginlikten “ Eyvah sapık benim ne yapacağımı soruyor “ diye panik halindeyim.
“Benim ne yapacağımdan sana ne ? Hem sen kimsin, ne istiyorsun bizden ? “
“Abla sen iyi misin? Neden bağırı yorsun? “
“Önce sen söyle kim olduğunu ? “
“Ya abla ! sen beni tanımadın mı? Anneme gidelim diyecektim “
“Neee F.A. sen misin. ?”
“Evet benim..”
Neyse durum ortaya çıkmıştı. Eminim sapıkları olanlar beni anlar. Hele de aile sapıkları olanlar daha iyi anlar…
YORUMLAR
O telefon sapıkları yüzünden az daha meslekten atılıyordum.
Bundan yaklaşık 25-30 sene önce okul nöbetçisiyim. Öğlen tatili oldu herkes yemeğe filan gitti. Ben okuldayım. Müdür beyin telefonu çaldı. Heman içeri girip telefona baktım. Manyağın biri dalga geçiyor. '' Orası bilmem ne hamamı mı '' diye. ''değil'' dedim, telefonu kapattım, kapar kapamaz bir daha çaldı. Tekrar açtım yine aynı sapık...Neredeyse on kez tekrar etti bu durum. En son ahizeyi kaldırdığımda '' Ulan sapık, ben senin...'' dedim karşı taraftan ''Hattan ayrılmayın lütfen Vali bey görüşecek'' demesin mi? İyi ki küfrün devamını getirmemiştim ))))))))))))
Son arayan gerçekten de valiydi ))))))))
Selam ve sevgilerimle.
sareyaprak
Ya sekreter değil de, direk vali açsa idi telefonu.
Düşünmek bile istemiyorum.
Yoksa size bu olay bir komplomuydu:))))))
Yani oda olasılık dahilinde.:))))))))))
Yani olayı siz yazınca duydum.Geç bile olsa geçmişler olsun diyorum..
Selam ve sevgiler...
Maalesef, evrenin uzak bir köşesinden biz dünyalılara seslendiğini zanneden sapkın ruhlu insanlar var toplumda
Bunlar hangi galakside yaşarlar acep, aksi gibi milyonlarca galaksi var evrende
Bu tipler "İçimdeki Sapık" isimli bir roman yazsalar veya film çekseler daha çok hizmet ederler insanlığa
Allah sahisinden saklasın hepimizi
Geçmiş olsun...
levent taner tarafından 1/15/2016 8:36:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
sareyaprak
Yazmaları için okumaları lazım.
Hoş okuyan sapıklarda az değil ya!
İğrenç parazitler olarak yaşıyorlar işte...
Teşekkür ederim
Selamlar...
Ahh' ben Tel' sapığı ile bir sene uğraştım ; uykunun en güzel yerinde uyandırmalar aile meclisinde uygunsuz mesajlar :) en son savcılığa verdim ' kendisi ta Erzincan' da çıktı:) ' yani sapıklık yapmak için nasıl bir şebeke ağı 'kurulmuş aklım almadı gereken işlemler yapıldı ceza da verdi ama hem huzurumdan hem zamanımdan oldum. ..
kötü bir şakaymış . geçmiş olsun .. :)
sevgiler.
beren yılmaz tarafından 1/15/2016 1:26:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
sareyaprak
Yıllar önce üç sapık telefona dadandı.Çıldıracak duruma geldik.Eve girer girmez telefon çalmaya başlıyordu.
Birini telefonda korkutarak bulduk.Eşimin on yaşındaki öğrencisinin on üç yaşındaki abisi çıktı.
Diğerlerini anlatmayayım.Aklıma gelince bile geriliyorum..
Ne yazık ki; sapığı çok bol bir toplumuz. Sayıları azalacağıma maalesef artıyor.
Size geçmiş olsun diyorum.Sapıksız günler ve yıllar dilerim:))))
Selam ve sevgiler...
sareyaprak
Selamlar...
uyarı dolu bir yazı.
maalesef medeni cesareti olmayanlar günün teknolojisi ile insanları oldukça incitiyor.
medeniyet hastalığı demek lazım
saygılarımla
sareyaprak
Benim yaşadığım şehir güvenliydi.Artık değil akşam ezanı olmadan evimize girmeye özen gösterir hala geldik.
Yani kısaca sokaklar sapık doldu. Sokakdaki sapıklar yetmezmiş gibi birde sosyal medya sapıkları var..
Teşekkür ederim
Selamlar...
Kardeşler insanı uzaktan da olsa takip etmeli, ne olur ne olmaz dünyanın bin bir türlü hali var di mi ama :)
Allah sapıkların şerrinden cümlemizi korusun.
Güzeldi, tebrik ederim.
sevgilerimle
sareyaprak
Dünyanın bir bir türlü hali var yani:))))
Selam ve sevgiler...
sareyaprak
İnsanın başında manyak bir sapık varken insan herkesten şüpheleniyor, paranoyaklaşıyor. yani:))
Teşekkür ederim..
Sevgiyle kal...