- 514 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BURADAN ‘’BİR……..VE BİR EŞEK GELDİ GEÇTİ Mİ? GELSİNDE GEÇSİN, GELSİNDE GEÇSİN’’
BURADAN ‘’BİR……..VE BİR EŞEK GELDİ GEÇTİ Mİ? GELSİNDE GEÇSİN, GELSİNDE GEÇSİN’’
Hani üniversitelere giriş sınavı yapılıyordu ya işte işin düğümü orada atılıyor. Yıllarca sınavlara hile karıştırılıyor denir ama kimse pek ilgilenmez ve bir sonraki sınavda yine aynı söylemler ortaya atılırdı. İşte o hırsızlıkların meyvesi ortaya çıkmaya başladı. Türkiye genelinde paralel yapının hırsız akademisyenleri YÖK’ü ve sınavı hazırlayan komisyonları ele geçirdiler. Komisyonlara ve YÖK’e yerleştirdikleri hırsız akademisyenleri maharetiyle soruları çalıp karanlık mahzenlerde, karanlık odalarda, kozmik salonlarda ve kendi okullarında çözdüler. Sistemli bir şekilde çözülen soruları şehir imamlarına, şehir imamları maharetiyle de abilerine, ablalarına ulaştırılarak bütün üyelerine ve kendilerine hizmet edecek olan öğrencilere verdiler. Bu öğrenciler üniversitelere girerek hak etmedikleri okulları bitirip paralel yapıya hizmet etmeye başladılar. Bu günde akademisyen adı altında devlete kafa tutmaya başladılar. Bu işin bir yanı.
Diğer bir yanı ise Güney doğuda ve doğuda eli kanlı terör örgütü silahın namlusunu göstererek sınav zamanlarında görevli salon başkanlarını tehdit ettiler. Korkuttular ve can korkusuna düşen sınav görevlilerini sindirip susturdular. Çözülen soruların şıkları tahtaya madde madde yazdılar. Okumayı bile zor beceren sempatizanları hep üniversiteleri kazandılar. Soruların çalınarak ve cevapları tahtaya yazılarak üniversiteye giren ermeni teşkilatı olan PKK ya hizmet etmeye, okulları karıştırmaya başladılar. Yıllar bir birini kovalarken bunlar okullardan mezun olup üniversitelerde çalışmaya başladılar. Gün geldi meyvelerini toplamaya başladılar. Planlı olarak Geçen yıllarda bunlarla ilgili hiçbir önlem aldırılmadı ve üzerine gidilmedi. Palazlandılar büyüdüler ve güçlendiler PKK ya bir minnet borçları vardı. Şimdi bildiri yayınlayarak minnet borçlarını ödüyorlar. Dışarıdaki para babalarına silah babalarına da verdikleri sözü yerine getiriyorlar. İşin en acı tarafı da devletin okullarından devletin hasta hanelerinden devlet kurumlarından maaş alıyorlar. Bu nasıl bir çelişkidir bir türlü anlayamıyorum. Ülkemize fitnenin tokumlar paralel yapı ve bebek katilleri tarafında böyle ekilmiş demek ki. Toplumun değer kabul ettiği etik değerler çökertilerek kendilerine zemin hazırlamışlar ve alan açmışlar, şimdi de atlarını eskiden olduğu gibi oynatmaya çalışıyorlar. Yok, öyle yağma. Yeter artık van minit. Temel hak ve özgürlükleri ve kişi güvenliğini yok sayan, bunları şiddet ve tehditle ortadan kaldırmaya çalışan paralel yapı ve eli kanlı terör örgütüne karşı yürütülen operasyonları, vatandaşlarımızın mağduriyetinin giderildiği tarihe kadar devam ettirilmesi gerekmektedir. Masum halkın yaşam, eğitim, sağlık, ifade hürriyeti gibi temel haklarına kasteden, mallarına zorla el koyan, insanımızı yerinden ve yurdundan eden, halkı yoksullaştıran, iş imkânlarını bitiren, demokratikleşmeyi, barışı ve kalkınmayı engelleyen terörün, ülke huzuru adına bir an önce bitirilmelidir. Bu iki güruhun amacı belli oldu. Beraber ve eş zamanlı çalışıyorlar ya üçüncü guruba ne demeli.
Birde sözde aydınlarımız var bu aydınların geçmişi irdelendiğinde her birinin bir yerde bağları var yani onlarda bir şekilde birilerinin emriyle hareket ediyor. Ya yurt dışında okumuşlar ya paralı üniversitelerde okumuşlar. Vatanın Milletin değerlerine ters düşmüşler kendilerini alleme cihan zannediyorlar. Din nedir, diyanet nedir, vatan nedir, bayrak nedir haberleri yok. Salyalarını akıtıyorlar. Bu üçüncü güruhun derdi de devleti Anadolu çocuğu yönetemez, biz yönetmeliyiz diyorlar. Adlarına da biz beyaz Türkler diyorlar Hangi kılıf altına girerseniz giriniz Anadolu uyandı artık yok öyle yağma. İçeriden ve dışarıdan ne kadar gelirseniz geliniz oyununuz bozuldu artık. İnsanımızı, milletimizi sokağa dökmeyecek, etnik ve mezhebi kimlikler altında birbiriyle çatıştırmayacak, kardeş kavgası çıkarmayacaksınız Bu ülke sahipsiz değildir. Vatanımız, toprağımız, değerlerimiz, inançlarımız, kardeşliğimiz asla sahipsiz değildir. Milletin iradesi ve duası, doğrudan doğruya ülkemiz, birliğimiz, kardeşliğimiz sizin kirli oyunlarınızı bozacaktır. Olmadıkları halde kendilerine akademisyen unvanını takan bu karanlık adamlara Son olarak şöyle bir veciz söz söyleyeceğim. Buradan bir …….ve bir eşek geldi geçti mi? Gelsin de geçsin gelsin de geçsin.BU ÜÇ GURUBUN DIŞINDAKİ AYDINLARIMIZI SAYGIYLA ANIYORUM Mehmet Talip BİLGİL
YORUMLAR
Eşek ki ne eşek...Fuzulinin güzel bir sözü vardır.."Mey biter saki kalır ...Her renk solar haki kalır...Diploma insanın cehlini alsa da...Hamurunda varsa eşeklik baki kalır "...
Baktık ve gördük 3.sınıf kösele akademisyenlere ve güldük geçtik hallerine....ilk sözümüz bu ülkenin amma da boz eşeği ve sığırı varmış dedik ... Güzel bir yazı ....ve ibretle izliyoruz yurdum da sap yiyen saman *ıçanlarını ...Lakin bu vatan üç beş çapulcuya peşkeş çekilemez ...o bir bir devirdi ki geldi geçti :) Amerikan mandası isteyen kişiler şimdi Yaradana hesap vermekte...Darısı diğer vatan hainlerinin başına ...Kutlu olsun dirilişimiz ...Selam ve muhabbetle
Gül ESEN tarafından 1/14/2016 7:09:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
-- sözde akademisyen kılıklı vatan hainleri, ekmeğimizi yiyen,kabımıza tüküren, kafir gürüh, yüzüne tükürülmeyecek ama temizlenmesi vacip olan, karanlık kesime teşekkür etmeliyiz...
--.memlekette hainlerin bu kadar sızdıklarını, hendeklerden sonrada resmi dairelerdeki namussuz hainlerin tek tek temizlenmesine fırsat verdikleri için....
--kazanan belli..Allahın safında olanlarla , Allaha karşı savaştıklarını iddia eden hayvani çapulcu gürüh...Mukaddesata sövmeye, hainliğe desteğe gelince sitede bile kaynayan kesim, ne şehidimize ne birliğimize zerre kadar destek vermeyerek niyetlerini ister istemez açık ediyorlar zaten....
bu bir savaş...herkes safını belli etti, iki yüzlü korkaklarda...