- 793 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Tepemin Tası Attı Gari...
Okuduğum bir yazı üzerine çileden çıkarak şu kalemi bir elime alıp kafa göz gireyim diye başladım satırlarıma...
Gayrı müslümlerin tüm islam aleminin üzerinde geliştirmiş olduğu srtatejileri gerçekleştirmeye çalıştırma projeleri tüm hızıyla devam ederken,insanlığın bitttiği çoluğun çocuğun kadının yaşlının açlıkla hastalıkla mücadele verdiği şu son günlerde yurdum insanı demeye dahi utandığım bir kısım insan müsveddesinden okuduğum yorumlar beni ziyadesiyle çıldırttı.
Bu ülkenin cumhurbaşkanına yapılan hakaretleri okuyunca da iyice zıvanadan çıkıp sarıldım kalemime.
İsimlerinin ne olduğunu bir türlü karar veremediğim lakin yıllardır TÜRKİYE CUMHURİYETİ nde aydın geçinen EBU CEHİLLER in yapmış oldukları hadsizliklere ilk serzenişim değildi bu.Yıllarca anlattım konuştum hatta hakaret dahi ettim bu moskof sürüsüne.
Nedeni herkesin de malumu olması gereken lakin okumayı, ilim adap öğrenmeyi bırakıp sadece özgürlük hürriyet propagandaları yapmayı şiar edinmiş bir topluma imza attıran bu yahudi siyonist bozmalarının peşinden giden, eğitim sistemine türlü nifakı sokmayı başaran bu aydın kesime tüm yüreğiyle inanan yurdum insanına tüm öfkem...
Yüce HZ.ALLAH ın oku ilmet emirlerine şiddetle karşı çıkıp ve tüm müslümanlığı şimdiki gelinen noktaya taşıyan şakşakçı sözde aydın lakin özünde hiç bir değer taşımayan bu insan artıklarına söylemim...
Sesimin yükseldiği en son noktadan haykırıyorum kendilerine, tüm gücümle varlığımla ve tüm hücrelerimle itiraz ediyorum hainliklerine. Aynı zamanda YÜCE YARADAN a acizane bir kulu olarak yakarıyorum ’YA RABBİ! Bu islam düşmanlarının cezalarını ver kahru perişan eyle’ diye...
Yıllardır islam alemini soyup soğana çeviren bu müsveddelerin artık susması susmuyorlarsa susturulmaları gerekli.
Sıkı bir temizlik yapılmadığı müddetçe bu itler havlamaya, kuduz köpekler misali saldırmaya devam edecektir aksi takdirde.Cezalarının çoktan kesilip ve hadlerinin bildirilmesi gerekiyor...
Ey Müslüman Halk! Seni geçmişinden koparıp ve en kutsal değerlerine düşman etmeyi başaran bu zındıkların sözlerine itimat etmeyi ne vakit bırakacaksın, hangi vakit gerçeklerinle yüzleşip yarınları teslim edeceğin nesline hangi ara görevlerini hakkıyla yerine getirmeyi şiar edineceksin?
Düşünmesi bile korkunç gelen yok olmaya ramak kala olan şu vakitte sen ne zaman taşın altına elini koymayı düşüneceksin?
Ve...Bu işbirlikçi din düşmanlarına ne vakit RABBİNİN EMİRLERİNE İTAAT EDEN BİR MÜSLÜMAN olarak cevap vereceksin?
Tepemin tasını attırmaya devam etme hakkı olmadığı halde attırmayı başaran bu it sürüsünün ki sadece benim değil tüm yurdum insanının da aynı tepkiyi vermeleri gerektiğini düşünerek birleşmeyi ve bunları tıpkı ÇANAKKALE de olduğu gibi kovma zamanının çoktan gelip geçtiğini ve bir an önce yapılması gereken her ne ise ve her neye mal olacaksa onu yapmanın farz olduğunu hatırlatıp uyanmaya davet ediyorum...
YASEMEN AKYÜREK 14 01 2016 İSTANBUL
YORUMLAR
Bu yazıyı okuyalı günler oldu. Herhangi bir yorum yazmadım. Sebebi: Bekliyordum bakalım kim ne yazacak diye. Bir şey yazan olmamış.
İşin ilginci yedi kişi beğenmiş ama kimse tek bir satır yorum yazamamış. Neden?
Neden mi sevgili Yasemen?
Çünkü hâla o eski aşağılık kompleksinden kurtulamamış bizim Müslüman -Türk insanımız. Hâla ''Ulan şimdi buna iki satır yorum yazsam beni de yobazlar sınıfına sokarlar da edebiyat ve sanat dünyasında kendime bir yer bulamam'' korkusu var.
İnsanımızın pek çoğu hâla kendisine '' Niçin başın örtülü?'' diye soranlara ''Sana ne lan?'' diyeceğine '' Kafam çok üşüyor'' ya da '' Kafamda yara var ondan örtüyorum'' diye mazeretler ileri süren bundan 20 sene önceki insanımızın kafasını taşıyor.
İşte bu yüzden içlerinden sana hak verseler de dışlarından konuşamazlar. İşte onlar böyle sustukça da bu ülkede bir avuç azınlığın sesi duyulur hep.
Selam ve sevgilerimle.