- 283 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BUNDAN SONRAKİ İHALE HANGİ TERÖR ÖRGÜTÜNÜN
BUNDAN SONRAKİ İHALE HANGİ TERÖR ÖRGÜTÜNÜN
Bir kısım ülkeler açlık ve sefalet içinde yaşarken, bir kısım ülkeler yüzyıllardır sömürü düzeni kurmuş bu sömürdükleri zenginliklerle refah içinde yaşıyorlar. Bu sömürü düzeninin son yıllarda zayıflaması ya da sömürüye baş kaldırı başlayınca Kendilerine yeni bir saygınlık kazandırmak maksadıyla, kendilerine hizmet edecek ve sömürülerini devam ettirebilecek paravan örgütler kurdular. Hiç bir Ortadoğu ülkesinin güçlenmesini istemeyen bu Siyonist güçler Türkiye’nin gelişmesini ve Ortadoğu ülkelerine liderlik yapmasını hiç hazmedemiyorlar. Önünü kesmek için her türlü örgütle işbirliği yapıyorlar. Silah ve para yardımı yapıyorlar. Ülkemiz içerisindeki ihanet çetelerine ihtiyaçları dairesinde ne gerekiyorsa onları sunuyorlar. Kadınsa kadın paraysa para makamsa makam geziyse gezi, itibarsa itibar hiç esirgemiyorlar.
Bu Siyonist güçlerin sağladığı fantezi hayatı yaşayan bir kısım (Kendilerine akademisyen) Adını veren bir kısım çapulcu İmza toplayarak para babalarının ya da ağa babalarının hoşuna gidecek bazı kararlar alıyorlar ve yayınlıyorlar. Sen kimsin kimin adına böyle bir bildiri yayınlıyorsun. kafanı kumdan çıkarda ne melanet bir kukla olduğunu bilelim. Öyle anlaşılıyor ki! Bunların hepsinin amacı Türkiye’nin önünü kesmek canını acıtmak ve korku salmak başka bir şey olamaz.
Yedi düvelle baş eden bu millet üç beş çapulcuya pabuç vermez. Bu saatten sonra Şu örgüt bu örgüt demeye gerek yok. Çünkü ihale nöbeti hangisindeyse o geliyor canlı bombacısını koyuyor ve masum insanlarımızı katlediyor. Ne suçları var bu insanların Ey Avrupa şimdi anladın mı terörün dini yoktur. Angela Merkel ölenler senin vatandaşın şimdi aklın yattı mı terörün dini yoktur. Bu örgütler para babalarının bir başka deyişle ağa babalarının emri üzere doğrudan Türkiye’yi hedef alıyor. Ülkemize, insanlarımıza bedel ödetmeye çalışıyorlar. Eylem nöbeti önceki gün PKK da, Dün bir kısım akademisyen denen çapulcuda bu gün DEAŞ da yarın nöbet kimin? Onu top yekün terör örgütlerinin konseyi belirleyecek. Terör örgütlerinin üst konseyinde kimler mi var? Rusya, İran, Suriye,
Okyanus ötesi PKK, PYD, DEAŞ vb. bir sürü çapulcu sürüsü.
Eylem yap canlı bomba ol diyenlerin emirleriyle bu insanlar üzerindeki bombanın pimini nasıl çekerler onu da anlamış değilim. Demek ki pimin ipi de puştun elinde. Tetiği terörist çekmediğine göre ismi kimliği çok da önemli değil esas önemli olan arkadan bombanın pimini kim çekiyor o önemli. Bir başka deyişle o canlı bombaya kim bu düzenekleri sağlıyor kimler hazırlıyor bu tezgâhları Yerden mantar biter gibi örgüt türüyor kimler kuruyor bu örgütleri. Ve hepsinin de eylem merkezi Türkiye dikkat etmek lazım demek ki ülkemiz üzerinde gözü olanlar var. Ayrı ayrı kurulmuşlar ama amaçları aynı hedefleri Türkiye. Diyarbakır’da Cizre’de Silopi’de Ağrı ya da İstanbul Ankara’da teröre karşı verilen mücadelede eğer yenik düşersek vay halimize yok kararlı bir tavırla üstesinden gelirsek düşmanların vay haline uyan Türkiye’m oyun senin üzerine oynanıyor bu oyun. Dostu sevindir düşmanı hayal kırıklığına uğrat. Zaten başkada seçenek yok. Türkiye terörle terbiye edilecek bir ülke değil anlamadınız mı hala. Saldırılar bazen Sultanahmet’teki terör gibi gelir, bazen PKK üzerinden işgal girişimi olarak gelir, bazen YPG üzerinden Türkiye’yi çevreleme üzerinden gelir, ama hepsi, canımızı acıtıp bizi içeride boğma stratejisinin parçasıdır. Kürt halkı başkalarının tetikçi olan PKK ile arasına bir mesafe koyar tavır takınırsa bu işin çözümü kolay olacaktır. Kendini aydın yerine koyan oysa kitap yüklü bir eşekten farksız olan cahiller ülkemizi bir yerlere şikâyet etme gayreti gösterirken acaba cümleler içerisinde kimlere mesaj veriyorlar istihbarat teşkilatlarımızın bu metni iyi inceleyip şifrelerini çözmesi lazım. Bütün illegal terörle mücadele eden kolluk kuvvetlerimizin yaptığı gibi kendini akademisyen sıfatı takan bu güruh ile de gerçek aydınlarımız mücadele başlatması lazım. Nasıl ki PKK, PYD DEAŞ ihale çıkarıp eylem yaptırıyorsa ağa babaları da sözüm ona akademisyenlere ihale çıkarıyorlar Bugüne kadar hep bu ihalelerle ayakta kaldılar, hep bu ihaleler yüzünden ülkeye sövdüler, hep bu ihaleler yüzünden ülkeden nefret ettiler, Türkiye karşıtı kim varsa onlarla işbirliği yaptılar. Tek ortak noktaları Türkiye düşmanı olmak.
O isimlere tek tek dikkat edin, büyük çoğunluğu hayatlarını bu ihaleler üzerinden kazanmaktadır, ihaleyi verenler onları bir yerlere yerleştirmektedir. Bunlar Siyonizm’in tetikçileridir bu savaş küfür ile İslam’ın savaşı yani Siyonizm le Türklerin savaşı. Savaşın tarafları belli artık. Türk Millet uyan ve tarafını seç. Türkiye üzerinde sinsi oyunlar oynayıp dize çöktürmek istiyorlar. Kendileri direkt hedef olmuyorlar taşaronlarını kullanıyorlar. Bu savaşın ana karargâhı Türkiye’dir bunu bil. Terörle mücadele ederken de içeriden bu şer odaklarıyla mücadele etmek gerek bir yandan paralel yapıya ait bütün kaynaklarını kesip bir yandan da devletten maaş alan sempatizanlarını görevden el çektirmelidir. Nasıl ki ülkeme hücum edenler topyekûn geliyorsa mücadelede top yekûn olmalı nasıl ki saldırı çok çetinse onlara karşı direnişte çok güçlü ve çok çetin bir direniş olmalı. Cetvelle harita çizenlerin karşısına öyle bir harita koy ki dilleri boğazlarına kaçsın.
İşin özü şu Türkiye üzerinde eylem ihale edenlerin karşısına öyle bir direnişle çık ki oyunları bozulsun bu gün PKK ya PYD ye DEAŞ a ihale verenler BUNDAN SONRAKİ İHALEYİ HANGİ TERÖR ÖRGÜTÜNE verirler belli olmaz .Mehmet Talip BİLGİL
YORUMLAR
"Çapulcu-hain-şerefsiz-gezici-mezhepçi-din düşmanı-ulusalcı-kemalist-Pkk-Kck-Dhkpc-ypg-h-Doğan medya-paralelci".........kaynayan ülkemizde ihaleye gerek yok.....
Bu it sürüsü, gönüllü ülkesini satacak kadar aşağılık ve heveslidir...yalnız ekmeğini yedikleri yabancı devlet ve istihbaratlara o kadar saygılıdırlar ki...yabancılara gösterdikleri saygının 10/1 ini askerimize polisimize gösterecek şeref ve haysiyetten de yoksundurlar...
Ama binlerce yıllk devlet geleneği olan ve Cenabı Hakkın feraset ve fütühatına mazhar olmuş peygamber sevdalısı bu topraklardan bütün haşeratları temizleyeceğiz..